Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно - монтажні роботи (Поточний ремонт приміщень виробничого корпусу (інв. 101292) Розрахункового департаменту ПрАТ «АК «Київводоканал» за адресою: вул. Електротехнічна, 16, м. Київ)
Очікувана вартість
953 157,00 UAH
UA-2021-06-14-002069-c 7f9d57f376544494abf07d8e8a4cfc95
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондакова Діана Дмитрівна

380442885416 dkondakova@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Кондакова Діана Дмитрівна
380442885416
dkondakova@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 12:00
Початок аукціону: 30 червня 2021 14:27
Очікувана вартість: 953 157,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 531,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Мінекономіки України від 14.12.2020 № 2628. При поданні пропозиції Учасником забезпечення пропозиції надається у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 28500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави, яка сплачується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи


Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону Код за ЄДРПОУ: 03327664 Місцезнаходження: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1а. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна (100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно - монтажні роботи (Поточний ремонт приміщень виробничого корпусу (інв. 101292) Розрахункового департаменту ПрАТ «АК «Київводоканал» за адресою: вул. Електротехнічна, 16, м. Київ): поточний ремонт приміщень виробничого корпусу (інв. 101292) Розрахункового департаменту ПрАТ «АК «Київводоканал» за адресою: вул. Електротехнічна, 16, м. Київ (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно - монтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата наданих послуг проводиться Замовником протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Мінекономіки України від 14.12.2020 № 2628. При поданні пропозиції Учасником забезпечення пропозиції надається у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта

Сума забезпечення: 28500 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави, яка сплачується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону)
14 червня 2021 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 15:03
Оголошення спрощеної закупівлі 44.doc
14 червня 2021 15:03
Додаток 1 (Технічні вимоги ).docx
14 червня 2021 15:03
Додаток 2 (Цiнова пропозицiя).docx
14 червня 2021 15:03
Додаток 3 (Проект договору).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ 943 626,00
UAH з ПДВ
943 626,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ БУД АТЛАНТ КОМПАНІ 953 157,00
UAH з ПДВ
953 157,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 червня 2021 11:05
Електронний підпис
25 червня 2021 11:02
Паспорт-код.rar
25 червня 2021 11:02
Рішення зборів.rar
25 червня 2021 11:02
Наказ про директора.jpg
25 червня 2021 11:02
ЄДРПОУ.rar
25 червня 2021 11:02
Витяг з пдв.jpg
25 червня 2021 11:02
Статут.rar
25 червня 2021 11:02
Декларація.rar
25 червня 2021 11:02
Ліцензія.rar
25 червня 2021 11:02
Дов. про договір.pdf
25 червня 2021 11:02
Дов. захисту довкілля.pdf
25 червня 2021 11:02
Лист про субпідряд.pdf
25 червня 2021 11:02
Лист надання док.pdf
25 червня 2021 11:02
Дов. ознайом. ТС.pdf
25 червня 2021 11:02
Фін звіт.rar
25 червня 2021 11:02
відгук 1062.jpg
25 червня 2021 11:02
Аналог дог_1062.rar
25 червня 2021 11:02
відгук 735.jpg
25 червня 2021 11:02
Аналог дог_735.rar
25 червня 2021 11:02
Аналог дог_299.rar
25 червня 2021 11:02
робітники.rar
25 червня 2021 11:02
ИВР.rar
25 червня 2021 11:02
ЛС1-7.rar
25 червня 2021 11:02
ОС.rar
25 червня 2021 11:02
ДЦ.rar
25 червня 2021 11:02
27.imd
25 червня 2021 11:02
Інформ дов. МЕГА.pdf

Публічні документи

25 червня 2021 11:07
Електронний підпис
25 червня 2021 10:43
Паспорт_код.rar
25 червня 2021 10:43
Рішення.rar
25 червня 2021 10:43
наказ.jpg
25 червня 2021 10:43
ЄДРПО.rar
25 червня 2021 10:43
витяг з ПДВ.jpg
25 червня 2021 10:43
СтатутАтлант.rar
25 червня 2021 10:43
Декларація Атлант.rar
25 червня 2021 10:43
Ліцензія.rar
25 червня 2021 10:43
Дов. ознайом. ТС АТЛАНТ.pdf
25 червня 2021 10:43
Довідка з банку.jpg
25 червня 2021 10:43
Фін.звіт.rar
25 червня 2021 10:43
відгук 1173.jpg
25 червня 2021 10:43
аналог _1173.rar
25 червня 2021 10:43
відгук 1142.jpg
25 червня 2021 10:43
аналог _1142.rar
25 червня 2021 10:43
аналог _846.rar
25 червня 2021 10:43
робітники.rar
25 червня 2021 10:43
ИВР.rar
25 червня 2021 10:43
ЛС1-7.rar
25 червня 2021 10:43
ОС.rar
25 червня 2021 10:43
ДЦ.rar
25 червня 2021 10:43
26.imd
25 червня 2021 10:43
Інформдовідка Атлант.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ БУД АТЛАНТ КОМПАНІ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ
#43026520
Переможець 943 626,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 14:46

Документи

06 липня 2021 14:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ
#43026520
943 626,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2021 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 15:02
1376 Звіт про виконання ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ.docx укладений
27 грудня 2022 15:02
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 11:54
1376 ДУ3 ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю).docx зміни до договору
31 серпня 2022 11:54
1376 ДУ 3 Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 11:54
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2022 15:57
Додаткова угода № 2 до договору 1376.pdf зміни до договору
18 травня 2022 15:57
1376 ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx зміни до договору
18 травня 2022 15:57
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 15:32
43 Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю).docx зміни до договору
06 січня 2022 15:32
ДУ1376-8-16-21+додаток 3.pdf зміни до договору
06 січня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 13:52
Договір 1376.pdf укладений
26 липня 2021 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти додаток № 3 до Договору «Календарний план» у новій редакції, що додається до Угоди. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1 та п. 13.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: 313 (триста тринадцять) календарних днів з дати підписання Сторонами даного Договору. Окремі етапи послуг деталізуються у календарному плані (додаток № 3 до Договору у новій редакції), оформленому Сторонами, що є невід’ємною частиною Договору, якщо він підписаний уповноваженими представниками Сторін». «13.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін та діє до 01 червня 2022р., а в частині гарантійних зобов’язань – до закінчення гарантійного строку на надані послуги. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишилися невиконаними.». 3. Інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 4. Сторони погодились, що розрахунки за цією Угодою до Договору, а також будь-які документи (в тому числі документи первинного бухгалтерського обліку), пов’язані з виконанням цієї Угоди, повинні бути складені та проведені з обов’язковим посиланням на Договір. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 6. Ця Угода складена українською мовою в двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 1376/8/16-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Беручи до уваги Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайною, невідворотною та об’єктивною обставиною для Замовника, що підтверджено листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та ч. 1 ст. 651, ст. 654 Цивільного Кодексу України, Сторони дійшли згоди перенести кінцевий строк надання послуг за Договором на 01 вересня 2022 року та внести відповідні зміни до Договору: 1.1. Викласти Додаток № 3 «Календарний план» до Договору в новій редакції, що додається до Додаткової угоди. 1.2. Викласти п. 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг - з дати підписання Сторонами даного Договору та до 01.09.2022 р. Етапи надання послуг деталізуються у Календарному плані (додаток № 3 до Договору), підписаного Сторонами, що є невід’ємною частиною Договору.». 1.3. Викласти п. 13.1. Договору в наступній редакції: «13.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін та діє до 01.09.2022 р., а в частині гарантійних зобов’язань – до закінчення гарантійного строку на надані послуги. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними.». 2. Інші положення Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують усі свої зобов’язання щодо виконання умов Договору. 3. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках – по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Додаткова угода вступає в силу та є обов’язковою до виконання Сторонами з дати підписання її уповноваженими представниками.
Номер договору про закупівлю: 1376/8/16-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти додаток № 3 до Договору «Календарний план» у новій редакції, що додається до Угоди і невід’ємною частиною Договору. 2. У зв’язку із виробничою необхідністю, Сторони внести наступні зміни до Договору, а саме: 2.1. Викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість послуг за даним Договором становить 943 626 грн 00 коп. (дев’ятсот сорок три тисячі шістсот двадцять шість грн 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 786 355 грн 00 коп. (сімсот вісімдесят шість тисяч триста п’ятдесят пʼять грн 00 коп.), ПДВ – 157 271 грн 00 коп. (сто п’ятдесят сім тисяч двісті сімдесят одна грн 00 коп.). Склад та вартість послуг визначається на основі діючого Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та 6 настанов у розвиток ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, відповідно до погоджених та підписаних Сторонами Договірної ціни (додаток № 1 до Договору), Локальних кошторисів (додаток № 2 до Договору), Календарного плану (додаток № 3 до Договору) що є невід’ємними частинами Договору. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені Замовником в односторонньому порядку залежно від реального фінансування видатків Замовника та/або потреб Замовника шляхом направлення Виконавцю відповідного листа». 2.2. Викласти п. 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг – з дати підписання даного Договору та до 31.12.2022 р. Етапи виконання робіт деталізуються у календарному плані (додаток №3 до Договору у новій редакції), оформленому Сторонами, що є невід’ємною частиною Договору, якщо він підписаний уповноваженими представниками Сторін». 2.3. Викласти п. 13.1. Договору в наступній редакції: «13.1. Цей договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 грудня 2022 р., а в частині гарантійних зобов’язань – до закінчення гарантійного строку на виконані роботи. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишилися невиконаними.». 3. Інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 4. Сторони погодились, що розрахунки за цією Угодою до Договору, а також будь-які документи (в тому числі документи первинного бухгалтерського обліку), пов’язані з виконанням цієї Угоди, повинні бути складені та проведені з обов’язковим посиланням на Договір. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 6. До Угоди додається: - Додаток № 3 «Календарний план» (в новій редакції). 7. Ця Угода складена українською мовою в двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 1376/8/16-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 469 732,33
UAH (в тому числі ПДВ 78 288,72 UAH)