Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір та конверти (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
4 188 000,00 UAH
UA-2021-06-14-001763-a ● d9d4a0948c77432d8fcb819cdf6c4ae1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Суми) |
Код ЄДРПОУ: | 43316700 |
Місцезнаходження: | 40003, Україна , Сумська обл., місто Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, 28 |
Контактна особа: |
Козюля Ксенія Олександрівна +380542658867 m.zubko@sm.minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 4 188 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39000 пачка
папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28, м. Суми; вул. Стешенка, 6, м. Полтава; проспект Миру,43, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000000 шт
конверт білий С6 з самоклеючою стрічкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28, м. Суми; вул. Стешенка, 6, м. Полтава; проспект Миру,43, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20000 шт
конверт білий С5 з самоклеючою стрічкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28, м. Суми; вул. Стешенка, 6, м. Полтава; проспект Миру,43, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів після поставки Товару/частини Товару та підписання Учасником рахунка на оплату та накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 14:41 |
ТД папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Конверти
Дата подання: 14 червня 2021 16:59
Дата відповіді: 17 червня 2021 14:48
Доброго дня, проаналізувавши оголошену процедуру закупівлі, пропонуємо виділити окремим лотом закупівлю конвертів та паперу. Це дасть змогу прийняти участь у тендері безпосередньо виробникам даної продукції, а замовнику отримати найнижчу ціну на дану продукцію. В свою чергу це дасть змогу зекономити лише на придбанні конвертів не менше 80 000 грн. бюджетних коштів при цій кількості продукції, яка планується до закупівлі. Дякую....
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет, приймаючи рішення щодо проведення процедури закупівлі, враховував досвід закупівлі у попередні роки в тому числі доцільність поділу предмету закупівлі на лоти.
Враховуючи, що на ринку товарів є достатня кількість учасників, які можуть поставити товар, відповідно до умов, зазначених у тендерній документації, поділ предмета закупівлі на частки(лоти) ускладнить роботу замовника під час укладення та виконання договору.
З огляду на викладене, виділяти окремим лотом закупівлю конвертів та паперу, недоцільно.
Враховуючи, що на ринку товарів є достатня кількість учасників, які можуть поставити товар, відповідно до умов, зазначених у тендерній документації, поділ предмета закупівлі на частки(лоти) ускладнить роботу замовника під час укладення та виконання договору.
З огляду на викладене, виділяти окремим лотом закупівлю конвертів та паперу, недоцільно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-14-001763-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 18 червня 2021 16:07
Технічні характеристики предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-06-14-001763-a на закупівлю Папір та конверти (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу для друку формату А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу з вказаними технічними показниками.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку формату А4: Товщина – не менше 105 мікрон, Непрозорість – не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку формату А4: Товщина – не менше 105 мікрон, Непрозорість – не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2021 16:49
Вашу вимогу (скаргу) щодо внесення змін до технічної характеристики предмету закупівлі (паперу для друку формату А4), а саме: погіршення характеристик «товщина» і «непрозорість» не можемо з наступних причин:
- Замовнику потрібен саме такий, або кращий папір;
- зазначені у тендерній документації характеристики має не одна торгівельна марка паперу.
Це дасть можливість Замовнику придбати якісний товар і прийняти участь у торгах можуть усі заінтересовані Учасники
- Замовнику потрібен саме такий, або кращий папір;
- зазначені у тендерній документації характеристики має не одна торгівельна марка паперу.
Це дасть можливість Замовнику придбати якісний товар і прийняти участь у торгах можуть усі заінтересовані Учасники
Номер вимоги: UA-2021-06-14-001763-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 12 липня 2021 16:57
Вимога
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2021-06-14-001763-a, який проходив 01.07.2021р.
Замовником розміщено Протокол №239 від 07.07.2021р., згідно якого пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ» визначено переможною, тобто такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Просимо розгялнути дану вимогу, та скасувати рішення про визначення переможця відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ» технічним, якісним та кваліфікаційним критеріям, а також умовам, визначеним в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Замовником розміщено Протокол №239 від 07.07.2021р., згідно якого пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ» визначено переможною, тобто такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Просимо розгялнути дану вимогу, та скасувати рішення про визначення переможця відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ» технічним, якісним та кваліфікаційним критеріям, а також умовам, визначеним в тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2021 15:53
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ» запропонувало поставку Предмету закупівлі - конвертів С5, С6, виробництва ТзОВ «Куверт-Україна». На підтвердження якості продукції надано сертифікат від 24.05.2017 системи управління якістю виробництва товариства з обмеженою відповідальністю «Куверт-Україна», що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким встановлено відповідність Конвертів паперових згідно ДСТУ 3876-99 виробництва ТзОВ «Куверт-Україна» встановленим медичним критеріям безпеки.
Слід зазначити, що постачальники товару (виробники продукції), які бажають презентувати якісні властивості свого товару (продукції) можуть оформлювати підтверджуючий документ, яким може бути добровільний сертифікат відповідності УкрСЕПРО, сертифікат відповідності системи управління якістю, декларація відповідності, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, протоколи випробувань, свідоцтво про визнання тощо.
Отже подання товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ» у складі тендерної пропозиції сертифікату від 24.05.2017 системи управління якістю стосовно виробництва конвертів поштових немаркованих та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким встановлено відповідність Конвертів паперових згідно ДСТУ 3876-99 вважаємо виконанням вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації та пункту 4 розділу 2 «Якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 4 до тендерної документації.
У той же час, хибним є висновок Заявника про те, що сертифікати/паспорти якості мають бути складені виробником продукції у зв’язку з наступним. Відповідно до положень статті 8 Закону України «Про стандартизацію», суб’єктами стандартизації є:
1) центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері стандартизації;
2) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації;
3) національний орган стандартизації;
4) технічні комітети стандартизації;
5) підприємства, установи та організації, що здійснюють стандартизацію.
Відтак, виробники продукції, як про це вказує Заявник, у цьому переліку відсутні. А отже, сертифікат/паспорт якості не може бути виданий виробником, якщо останній не є суб’єктом стандартизації.
Крім того, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник дотримується принципів максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій цієї закупівлі є ціна. При здійсненні закупівлі Замовник має намір максимально заощадити кошти державного бюджету та отримати товар, що його влаштовує. Запропонований ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ» товар на 153840,00 грн вигідніше наступної пропозиції та повністю задовольняє вимогам предмету закупівлі.
Слід зазначити, що постачальники товару (виробники продукції), які бажають презентувати якісні властивості свого товару (продукції) можуть оформлювати підтверджуючий документ, яким може бути добровільний сертифікат відповідності УкрСЕПРО, сертифікат відповідності системи управління якістю, декларація відповідності, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, протоколи випробувань, свідоцтво про визнання тощо.
Отже подання товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ» у складі тендерної пропозиції сертифікату від 24.05.2017 системи управління якістю стосовно виробництва конвертів поштових немаркованих та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким встановлено відповідність Конвертів паперових згідно ДСТУ 3876-99 вважаємо виконанням вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації та пункту 4 розділу 2 «Якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 4 до тендерної документації.
У той же час, хибним є висновок Заявника про те, що сертифікати/паспорти якості мають бути складені виробником продукції у зв’язку з наступним. Відповідно до положень статті 8 Закону України «Про стандартизацію», суб’єктами стандартизації є:
1) центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері стандартизації;
2) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації;
3) національний орган стандартизації;
4) технічні комітети стандартизації;
5) підприємства, установи та організації, що здійснюють стандартизацію.
Відтак, виробники продукції, як про це вказує Заявник, у цьому переліку відсутні. А отже, сертифікат/паспорт якості не може бути виданий виробником, якщо останній не є суб’єктом стандартизації.
Крім того, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник дотримується принципів максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій цієї закупівлі є ціна. При здійсненні закупівлі Замовник має намір максимально заощадити кошти державного бюджету та отримати товар, що його влаштовує. Запропонований ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ» товар на 153840,00 грн вигідніше наступної пропозиції та повністю задовольняє вимогам предмету закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-14-001763-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 16 липня 2021 12:57
Дата подання: 16 липня 2021 12:57
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2021 12:23
рішення від 20.07.2021 № 16516.pdf
Дата публікації: 21 липня 2021 12:22
інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2021 № 17325.pdf
Дата публікації: 29 липня 2021 13:55
рішення від 28.07.2021 № 17325.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2021 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2021 13:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2021 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ" |
3 469 800,00
UAH з ПДВ
|
3 469 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
4 147 800,00
UAH з ПДВ
|
3 623 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
4 098 060,00
UAH з ПДВ
|
3 624 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ" #41120046 |
Рішення скасоване |
3 469 800,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 16:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ВЕГА ТРЕЙДІНГ" #41120046 |
Відхилено |
3 469 800,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 17:13
|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Відхилено |
3 623 640,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
3 624 960,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2021 13:36
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 серпня 2021 13:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі