Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг із розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності Вінницької міської територіальної громади з метою продажу права власності на земельну ділянку на конкурентних засадах (земельних торгах)
Очікувана вартість
9 735,00 UAH
UA-2021-06-11-013014-b dad8fdc303954191a475deae94b9d170
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирик Богдан Ігорович

380686225838 kyrykBI@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент земельних ресурсів Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41029843
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Пушкіна буд.38
Контактна особа: Кирик Богдан Ігорович
380686225838
kyrykBI@vmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 9 735,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70320000-0: Послуги з надання в оренду чи продажу земельних ділянок


Надання послуг із розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності Вінницької міської територіальної громади з метою продажу права власності на земельну ділянку на конкурентних засадах (земельних торгах)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
0.9644 гектар
Земельна ділянка орієнтовною площею 0,9644га, що розташована за адресою: м. Вінниця, вул. Гонти. Цільове призначення земельної ділянки: 11.02. - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пушкіна, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 70320000-0 — Послуги з надання в оренду чи продажу земельних ділянок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок проводиться в термін 10 робочих днів після здачі Виконавцем виготовленого та погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та підписання Замовником Акту. У випадку затримки оплати послуг Замовником, як отримувачем бюджетних коштів (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку Замовника), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем послуг протягом 30 робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Місцезнаходження - 21050, місто Вінниця, вулиця Пушкіна, будинок 38; вид закупівлі – передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган місцевого самоврядування. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (додається). Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 17:16
Оголошення проект вільна з-д 11.06.2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД" 8 800,00
UAH з ПДВ
8 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2021 14:42
Електронний підпис
24 червня 2021 14:39
Електронний підпис
24 червня 2021 14:36
14 Стахміч Д.С..pdf
24 червня 2021 14:36
19 Договірна ціна.pdf
24 червня 2021 14:36
4 Протоколи Наказ.pdf
24 червня 2021 14:36
1 цінова пропозиція.pdf
24 червня 2021 14:36
17 Аналогічний договір.pdf
24 червня 2021 14:36
6 Статут.pdf
24 червня 2021 14:36
13 Брижань М.В..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД"
#39378352
Переможець 8 800,00
UAH з ПДВ
30 червня 2021 10:23

Документи

30 червня 2021 10:23
Електронний підпис
30 червня 2021 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ІНЖАГРОБУД"
#39378352
8 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 10:23
Електронний підпис
30 червня 2021 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 16:05
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 15:57
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 09:05
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 11:31
Договір № ПІ-00152 від 09.07.2021.pdf укладений
12 липня 2021 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії надання послуги в зв’язку із рішенням про відмову у внесенні відомостей.
Номер договору про закупівлю: ПІ-00152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії надання послуги в зв’язку із рішенням про відмову у внесенні відомостей.
Номер договору про закупівлю: ПІ-00152
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 800,00
UAH