Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання: інтерактивна панель з пересувним напільним кріпленням, ПК модулем та програмним забезпеченням
Очікувана вартість
118 724,00 UAH
UA-2021-06-11-012808-b 3f88f81bbdde413fbd4e0a9d59153ed1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Анохина

+380567630882 dmsh_9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА №9"
Код ЄДРПОУ: 02215928
Місцезнаходження: 49066, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Інженерна, буд. 9
Контактна особа: Наталья Анохина
+380567630882
dmsh_9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 16:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 16:00
Очікувана вартість: 118 724,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 593,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплект мультимедійного обладнання: інтерактивна панель з пересувним напільним кріпленням, ПК модулем та програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49066, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Інженерна, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Впродовж 30 календарних днів з дати поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 10-ти банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 11:39
Додаток 1 Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі.docx
11 червня 2021 16:49
Додаток 1 Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі.docx
14 червня 2021 10:54
Додаток 4 Проект договору.docx
11 червня 2021 16:49
Додаток 4 Проект договору.docx
14 червня 2021 10:54
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.doc
11 червня 2021 16:49
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.doc
14 червня 2021 10:54
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощенної закупівлі мультімедійне 2021.doc
11 червня 2021 16:49
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощенної закупівлі мультімедійне 2021.doc
11 червня 2021 16:49
Додаток 2 Форма тендерної пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 15 червня 2021 09:17
Дата відповіді: 15 червня 2021 16:05
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати інтерактивну панель ішної торговельної марки, що має кращі характеристики?
Відповідь: Добрий день! У відповідності до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", замовником визначені вимоги до предмета закупівлі,зокрема таку, що аналоги не розглядаються. Дякуємо за запитання.
Рекомендації
Дата подання: 15 червня 2021 09:18
Дата відповіді: 15 червня 2021 16:12
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та базове програмне забезпечення до інтерактивної панелі. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! У відповідності до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", визначені вимоги, які на думку замовника, є достатніми для гарантування учасниками якості та своєчасності поставки предмету закупівлі. Водночас, повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 109 236,00
UAH з ПДВ
109 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2021 15:27
Електронний підпис
22 червня 2021 15:26
Сертифікати NewLine.pdf
22 червня 2021 15:26
Пропозиція (Додаток 2).pdf
22 червня 2021 15:26
Наказ (директор).pdf
22 червня 2021 15:26
Лист-відгук (Тиврів).pdf
22 червня 2021 15:26
Лист-відгук (Скалат).pdf
22 червня 2021 15:26
ГРИФ mClass.pdf
22 червня 2021 15:26
Витяг розширений (ЄДР).pdf
22 червня 2021 15:26
Витяг (ПДВ).pdf
22 червня 2021 15:26
Виписка з ЄДР.pdf
22 червня 2021 15:26
Авторизація ПЗ mClass.pdf
22 червня 2021 15:26
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 109 236,00
UAH з ПДВ
30 червня 2021 12:23

Документи

30 червня 2021 12:23
Електронний підпис
30 червня 2021 12:08
ПротоколНовий.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
109 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 12:23
Електронний підпис
30 червня 2021 12:08
ПротоколНовий.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 12:46
ДоговірПанель2.PDF укладений
12 липня 2021 12:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 серпня 2021 11:59
109 236,00 UAH UA058201720344201003100040936
МКЗК "ДДМШ №9"
UA213348510000000026008101273
ТОВ "Поділля Фінанс"
Оплачений