Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" |
Код ЄДРПОУ: | 40909288 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 64-в |
Контактна особа: |
Лінкіна Ірина Віталіївна +380676829422 kp.linkina.i@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 16:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі наданих послуг за наявності рахунку Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
11 червня 2021 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-17-000070 ● bc1063100fa24caeb61c9a2b0908c37a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 15:23 |
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.09.2021 № 492
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-06-11-012383-b 11.06.2021 Комунальне підприємство "Оздоровлення та відпочинок" (код ЄДРПОУ 40909288 ) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-21 11:52:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг комплексного харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів, код ДК 021:2015: 55510000-8: Послуги їдалень (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-11-012383-b), яку проведено КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток за наявності виключного переліку умов визначених частиною другою статті 40 Закону.
Водночас, відповідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі установлено, що Замовником при оголошенні переговорної процедури закупівлі зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: відсутність конкуренції з технічних причин. В повідомленні про намір укласти договір Замовником визначена умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” Відсутність конкуренції з технічних причин.
Проте, при обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури Замовником не підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку на дату проведення закупівлі, а саме відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі послуг з комплексного харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів, код ДК 021:2015: 55510000-8: Послуги їдалень, які можуть бути виконані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи Фізична особа-підприємць Стремидло Вадим Іванович .
Застосування переговорної процедури закупівлі, яка визначена частиною другої статті 40 Закону за відсутністю конкуренції з технічних причин застосовується у разі якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи.
Таким чином, просимо надати пояснення та документальне підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі за умовою визначеною Замовником, яка передбачена частиною другої статті 40 Закону -відсутності конкуренції з технічних причин, зокрема просимо завантажити разом з поясненнями офіційні документи, які підтверджують можливість виконання виключно певним суб’єктом господарювання з технічних причин Фізична особа-підприємць Стремидло Вадим Іванович послуг комплексного харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів, код ДК 021:2015: 55510000-8: Послуги їдалень за відсутності при цьому альтернативи інших суб’єктів господарювання, які надають послуги їдалень.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх офіційне документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-24 15:55:25
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.09.2021 в ході здійснення моніторингу до закупівлі: Комплексне харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів (Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-012383-b) (ID моніторингу UA-M-2021-09-17-000070)
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.09.2021 в ході здійснення моніторингу до закупівлі Комплексне харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів (ID UA-2021-06-11-012383-b) (ID моніторингу UA-M-2021-09-17-000070)
Повідомляємо наступне:
Щодо питань 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівлю здійснено в рамках реалізації проекту «Гордість Дніпра», передбаченого положеннями Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2017-2021 рр, затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 15.02.2017 № 17/18 (зі змінами та доповненнями).
Визначення потреби в послугах (кількісні та якісні показники) здійснюється на підставі аналізу фактичної потреби в послугах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та виділених коштів бюджетного призначення на вказані потреби.
Бюджетне призначення згідно з Програмою економічного і соціального розвитку міста на 2021 рік, затвердженою рішенням міської ради від 16.12.2020 № 15/1-2 щодо фінансування міських цільових програм, зокрема, Комплексної програми соціального захисту мешканців міста Дніпра на 2017 – 2021 рр. від 15.02.2017 № 17/18 (зі змінами).
Очікувана вартість розрахована зважаючи на ціну послуги на 1 особу за 1 заїзд (1300 грн з ПДВ), враховуючи загальний обсяг закупівлі - 1500 осіб, що у даному випадку склало 1950000,00 без ПДВ (1 заїзд – 5 ліжко-днів, за 1 день 5-ти разового харчування – 260 грн на особу (за пропозицією)).
Також надаємо посилання на веб-сайт розміщення обґрунтування: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-ozdorovlennya-ta-vidpochinok-dniprovskoi-miskoi-radi.
Стосовно питання 3. Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток за наявності виключного переліку умов визначених частиною другою статті 40 Закону. Водночас, відповідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі установлено, що Замовником при оголошенні переговорної процедури закупівлі зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: відсутність конкуренції з технічних причин. В повідомленні про намір укласти договір Замовником визначена умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” Відсутність конкуренції з технічних причин. Проте, при обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури Замовником не підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку на дату проведення закупівлі, а саме відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі послуг з комплексного харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів, код ДК 021:2015: 55510000-8: Послуги їдалень, які можуть бути виконані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи Фізична особа-підприємць Стремидло Вадим Іванович. Застосування переговорної процедури закупівлі, яка визначена частиною другої статті 40 Закону за відсутністю конкуренції з технічних причин застосовується у разі якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи. Таким чином, просимо надати пояснення та документальне підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі за умовою визначеною Замовником, яка передбачена частиною другої статті 40 Закону -відсутності конкуренції з технічних причин, зокрема просимо завантажити разом з поясненнями офіційні документи, які підтверджують можливість виконання виключно певним суб’єктом господарювання з технічних причин Фізична особа-підприємць Стремидло Вадим Іванович послуг комплексного харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів, код ДК 021:2015: 55510000-8: Послуги їдалень за відсутності при цьому альтернативи інших суб’єктів господарювання, які надають послуги їдалень. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх офіційне документальне підтвердження.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 4 частини 5 статті 3 Закону, його дія не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі, інше нерухоме майно.
З метою виконання поточних завдань націлених на оздоровлення та відпочинок мешканців м. Дніпро, які потребують особливої уваги та підтримки, замовником, в межах та з дотриманням вимог Закону (враховуючи вищевказану норму), було укладено договір суборенди № 57/10-06-21 від 10.06.2021 з ФОП Стремидло В.І., який укладено з метою періодичного перебування мешканців м.Дніпра, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, на відпочинку за адресою: 72102, Україна, Запорізька обл., м. Приморськ, вул. Курортна, 67.
Зважаючи на норми частини першої статті 181 ЦК до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.
У свою чергу, відповідно до статті 190 ЦК майном як особливим об'єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов'язки.
Договір укладено відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів України, сторонами дотримано вимог щодо форми договору та його істотних умов.
Згідно з пунктом 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом.
Враховуючи, що особи, вищевказаної категорії, перебуватимуть на відпочинку за адресою: 72102, Україна, Запорізька обл., м. Приморськ, вул. Курортна, 67, у замовника була потреба, зокрема, у здійсненні закупівлі, що передбачає надання харчування особам, які перебуватимуть на відпочинку.
Зважаючи на вимоги частини першої статті 40 Закону замовник як виняток може використати переговорну процедуру закупівлі, відповідно до якої укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі не належить до конкурентних процедур закупівлі.
Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі визначені частиною другою статті 40 Закону.
У зв’язку з тим, що особи, визначеної категорії, періодично будуть перебувати на відпочинку за місцем, що передбачає договір оренди, замовник, беручи до уваги, що інші надавачі послуг не мають змоги надавати послуги: Комплексне харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів, крім учасника – певного суб’єкта господарювання, який одноособово здійснює свою господарську діяльність за місцем надання послуг, зважаючи на положення частини 2 статті 40 Закону використав переговорну процедуру закупівлі, що в свою чергу передбачено та узгоджується з нормами Закону.
Замовник діяв в межах дозволених законом. Підставою застосування переговорної процедури слугувала - відсутність конкуренції з технічних причин. Ця підстава застосовується у разі якщо: - роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб`єктом господарювання.
За проведеною закупівлею UA-2021-06-11-012383-b Замовником проведено переговори з учасником.
Відповідно до вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У даному випадку Закон не обмежує Замовника певним документом, на які він має послатися, а надає право вибору з відповідного переліку.
В супереч наведеному у запиті органу фінансового контролю, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-012383-b) містять відповідні обґрунтування, в яких маються відповідні посилання, як того вимагає Закон.
Як вбачається з даних електронної системи закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю містить обґрунтування, в якому мається посилання на документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема: «…з метою здійснення Комплексного харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів в обсязі 1500 осіб, які строком по 31.10.2021 періодично, частинами перебуватимуть на відпочинку за адресою: 72102, Україна, Запорізька область, м. Приморськ, вул. Курортна,67, де Замовником з метою розміщення осіб вказаної категорії для їх відпочинку укладено договір суборенди приміщень з ФОП Стремидло В.І., ІПН 2379811830. Останній користується комплексом будівель та споруд за адресою: 72102, Україна, Запорізька область, м. Приморськ, вул. Курортна,67 згідно з договором оренди № 11/21 від 01.01.2021, укладеним з ТОВ «АНТРОН», строк дії договору до 31.12.2021, майно передано в користування за актом прийому-передачі від 01.01.2021, що є додатком та невід’ємною частиною договору оренди № 11/21 від 01.01.2021. ФОП Стремидло В.І. має дозвіл ТОВ «Антрон» на передачу приміщень в суборенду від 04.06.2021 за вих. № 6. У складі комплексу будівель та споруд, що перебувають в користуванні ФОП Стремидло В.І., останній має в користуванні повноцінну їдальню (окрема будівля), яку використовує за призначенням і де працює та її обслуговує його персонал, забезпечуючи харчуванням відпочиваючих, допущення інших учасників до потужностей їдальні, що перебуває у користуванні ФОП Стремидло В.І. не передбачається, зокрема за відсутності конкуренції з технічних причин. ФОП Стремидло В.І. не має можливості залучати до потужностей їдальні працівників третіх осіб, або передати будівлю їдальні чи окремі його приміщення в користування іншим особам, для надання послуг замовнику (здійснення третіми особами діяльності для надання послуг харчування Замовнику на території та в приміщеннях, якими користується ФОП Стремидло В.І. не вбачається за можливе). Інших приміщень, що входять до складу майнового комплексу та можуть бути задіяні та використані в якості їдальні (столової) для розміщення обладнання та персоналу третіх осіб, ФОП Стремидло В.І. за даною адресою не має, так як все майно використовується в процесі його господарської діяльності, що підтверджує акт прийому-передачі майна. Тож, забезпечення розміщення і роботи кухонного приладдя та працівників інших осіб (підрядної організації чи підприємства тощо), що могли б бути залучені за результатами іншої процедури закупівлі, розташування окремої їдальні або залів для приймання їжі на території комплексу, де перебуватимуть особи відповідної категорії, виявляється неможливим з технічних причин, тож інші надавачі необхідних Замовнику послуг, крім ФОП Стремидло В.І., не мають змоги надати необхідні замовнику послуги. Послуги у даному випадку можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання - ФОП Стремидло В.І., який користується майном закладу, де перебуватимуть на відпочинку мешканці м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів. ФОП Стремидло В.І. за місцезнаходженням бази відпочинку безпосередньо здійснює свою господарську діяльність відповідно до господарської мети, має матеріально-технічну базу та працівників відповідної кваліфікації для надання послуг (конкуренція для надання послуг іншими особами, зокрема з технічних причин, відсутня) ….» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-012383-b).
Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі UA-2021-06-11-012383-b) не містив положень щодо надання офіційного документального підтвердження.
Повідомлення про намір укласти договір містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник в обґрунтуванні посилається на певні документи, що узгоджується з вимогами Закону, тож дії Замовника за даних обставин узгоджуються з вимогами Закону.
Закон не обмежує Замовників й у праві обрання виду процедури закупівлі.
Замовник здійснив переговорну процедуру, скориставшись наданим йому правом відповідно до вимог Закону (п.2ч.2.ст.40 Закону).
Стосовно долучення до пояснень їх офіційного документального підтвердження: Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення поняття офіційного документального підтвердження. Що має на увазі орган фінансового контролю під статусом офіційного документального підтвердження у даному випадку залишається незрозумілим.
Замовник на підтвердження зазначеного в обґрунтуванні надає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (окремо долучений файл), зокрема:
- скан-копія повідомлення про намір укласти договір (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-012383-b);
-скан-копія договору суборенди № 57/10-06-21 від 10.06.2021, укладеного між ФОП Стремидло В.І. та КП «Оздоровлення та відпочинок»;
- скан-копії договору оренди № 11/21 від 01.01.2021, укладеного між ТОВ «Антрон» та ФОП Стремидло В.І.;
- скан-копії Додатку до договору оренди № 11/21 від 01.01.2021 (акт прийому-передачі від 01.01.2021);
- скан-копії листа ТОВ «Антрон» від 04.06.2021 за вих. № 6.
- скан-копія протоколу переговорів від 11.06.2021;
- скан-копія довідки про наявність матеріально-технічної бази від 11.06.2021;
-скан-копія довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації та досвіду від 11.06.2021.
- скан-копї Акту приймання оздоровчих закладів для дорослих від 27.05.2021.
З повагою,
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємць Стремидло Вадим Іванович #2379811830 |
Переможець |
1 950 000,00
UAH
|
11 червня 2021 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 11:34
|
Дод уг. дог 63.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 11:59
|
Дод.угода СТРЕМИДЛО.jpg | зміни до договору |
01 липня 2021 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 14:52
|
Договір | укладений |
23 червня 2021 14:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплексне харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів | 1500 | осіб |
1 300,00
UAH
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 липня 2021 11:13
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
08 липня 2021 11:49
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
12 липня 2021 17:52
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
26 липня 2021 17:19
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
26 липня 2021 17:22
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
27 липня 2021 15:09
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
29 липня 2021 15:34
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
06 серпня 2021 11:07
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
12 серпня 2021 12:17
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
16 серпня 2021 12:04
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
19 серпня 2021 16:15
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
01 жовтня 2021 14:08
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
13 жовтня 2021 11:54
|
149 500,00 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA773139570000026008500387947 ФОП Стремидло Вадим Iванович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Стосовно реквізитів рахунку Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 63/22-06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягу закупівлі на 5 осіб |
Номер договору про закупівлю: | 63/22-06-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплексне харчування мешканців м. Дніпро, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, під час проведення заїздів | 1495 | осіб |
1 300,00
UAH
|