Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2021-06-11-004035-b 983499388e5b4a189c812772b33ee00b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Федорук

+380964053138 finvidkytu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ КУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43942464
Місцезнаходження: 78665, Україна , Івано-Франківська обл., селище міського типу Кути, Майдан Вічевий, будинок 9
Контактна особа: Наталія Федорук
+380964053138
finvidkytu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78665, Україна, Івано-Франківська область, Кути, пл.Вічевий майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

11 червня 2021 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ЛІК-ІФ"
#38330917
Переможець 3 500,00
UAH
11 червня 2021 11:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:20
дод.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 09:18
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення потреби у закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 126,85
UAH