Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів для службового кабінету керівника
Очікувана вартість
14 997,00 UAH
UA-2021-06-11-003820-b fee84bae969d46d1a242e2e4eff49713
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Жук

+380993718639 dzr@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43156341
Вебсайт: http://www.rada-poltava.gov.ua/rule/vykonkom/departs/
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, буд. 36
Контактна особа: Галина Жук
+380993718639
dzr@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів зазначена в договорі купівлі-продажу №41 від11 червня 2021 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект меблів для службового кабінету керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється наступним чином: 100% загальної вартості Товару, вказаного в Специфікації, - протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем Товару на підставі отриманих від Продавця видаткової накладної та рахунку на оплату. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

11 червня 2021 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШЕВЧУК ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3264112759
Переможець 14 997,00
UAH
11 червня 2021 11:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 11:04