Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машина для проявлення та друку медичних зображень HQ-350XT за ДК 021:2015 код CPV 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-06-10-008345-b b1ddc99df1f84ffcbf718163de00b4a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Яремчук

+380522321484 ekdol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 01994921
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 79/35
Контактна особа: Надія Яремчук
+380522321484
ekdol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2021 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 18:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Машина для проявлення та друку медичних зображень HQ-350XT
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Преображенська 79/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33111000-1 — Рентгенологічне обладнання
НК 024:2019: 41011 — Машина автоматична для проявлення рентгенівської плівки в темній кімнаті

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок між Замовником і Виконавцем здійснюється в національній валюті України – гривні, з відстрочкою платежу не більше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надання послуг на підставі підписаного обома Сторонами Акту наданих послуг (виконаних робіт) (далі-Акт). У разі затримки фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які збитки або витрати, завдані Постачальника такою затримкою, Замовником не відшкодовуються. ПРИМІТКИ 1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар якість якого відповідає державним стандартам та повинен відповідати заявленим технічним вимогам. Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні або дозволений для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства, сертифікованим для використання у медичних закладах. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською або російською мовами, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є ціна пропозиції учасника 100% Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 15:02
ДОДАТОК № 2 ДОГОВОР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
10 червня 2021 15:02
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ 199 900,00
UAH з ПДВ
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2021 12:57
Електронний підпис
24 червня 2021 12:48
Електронний підпис
23 червня 2021 16:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ
#1817713376
Переможець 199 900,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 09:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2021 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ
#1817713376
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 13:22
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 11:09
ДОГОВІР МАШИНА ДЛЯ ПРОЯВЛЕННЯ РП ФОП ГАНІН А.Б..pdf укладений
30 червня 2021 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 900,00
UAH