Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з просочування деревини
Очікувана вартість
71 905,00 UAH
UA-2021-06-10-006815-b 6ea1b2297243457e8283b4f3910f2f71
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Ящук

+380968762263 pantaevka_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24146151
Місцезнаходження: 28023, Україна , Кіровоградська обл., смт. Пантаївка, вул. Шкільна, буд. 1
Контактна особа: Аліна Ящук
+380968762263
pantaevka_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2021 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2021 12:05
Очікувана вартість: 71 905,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 719,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з просочування деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28023, Україна, Кіровоградська область, смт.Пантаївка, вул.Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2021
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється замовником протягом 30 банківських днів на підставі підписаних актів виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт, складених відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів у сумі вартості послуг на розрахунковий рахунок наданий виконавцем. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2021 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 13:58
пакет_документiв.docx
10 червня 2021 13:58
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 10 червня 2021 14:10
Дата відповіді: 10 червня 2021 14:48
Шановний Замовнику, прагнемо уточнити, чи передбачається можливість використання аналогічного засобу, або краще?. Зауважимо, що ЗУ "Про Публічні закупівлі" вимагає від Замовників наявність можливості використання аналог . З повагою, Учасник
Відповідь: Шановний учаснику,ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено,що вимоги до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.Ми,як Замовники,маємо право цим "може" не скористатися,що й зробили в рамках діючого законодавства,визначивши конкретну назву суміші.
Інформаційний лист отриманий від виробника (представника)
Дата подання: 15 червня 2021 15:26
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до тендерної документації Ви зазначаєте, що роботу з вогнезахисту здійснюють суб'єкти господарювання, які мають відповідну ліцензію ДСНС України та отримали від виробника (представника) технічний регламент на відповідний вогнегасний матеріал ( засіб) та інформаційного листа з визначенням в ньому вартості та витрат матеріалу на 1м2. Щодо ліцензії та регламенту питань нема. Саме в регламенті робіт з вогнезахисту вказані витрати матеріалу на 1м2, а вартість матеріалу можна підтвердити видатковою накладною. Чому суб'єкт господарювання повинен мати саме інформаційного листа, обгрунтуйте свою вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ" 39 034,17
UAH
39 034,17
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежно-техногенна безпека" 41 842,66
UAH
41 842,66
UAH
Документи

Публічні документи

24 червня 2021 21:10
Електронний підпис
24 червня 2021 21:08
Статут 2021.pdf
24 червня 2021 21:08
Сертифікат ДСА-1.pdf
24 червня 2021 21:08
Паспорт та ІПН Жердій.pdf
24 червня 2021 21:08
Наказ 3 (Жердій).pdf
24 червня 2021 21:08
Довідка МТБ.pdf
24 червня 2021 21:08
Витяг єдиний податок.pdf
24 червня 2021 21:08
Висновок.pdf
24 червня 2021 21:08
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2021 16:38
Електронний підпис
24 червня 2021 16:38
Цінова пропозиція.PDF
24 червня 2021 16:38
Витяг ЄДР.PDF
24 червня 2021 16:38
Проект договору.PDF
24 червня 2021 16:38
наказ №1.PDF
24 червня 2021 16:38
Ліцензія.PDF
24 червня 2021 16:38
Висновок.pdf
24 червня 2021 16:38
Наказ ДСНС.PDF
24 червня 2021 16:37
паспортні дані.PDF
24 червня 2021 16:37
Довідка МТБ.PDF
24 червня 2021 16:37
Кошторис.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ"

Пожежно - техногенна безпека ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ"
#40610000
Переможець 39 034,17
UAH
29 червня 2021 14:22

Документи

29 червня 2021 14:22
Електронний підпис
29 червня 2021 14:19
перм прос 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2021 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДЕМЕТРА ЗАХИСТ"
#40610000
39 034,17
UAH
Документи

Документи

29 червня 2021 14:22
Електронний підпис
29 червня 2021 14:19
перм прос 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 12:01
Просочування (1).zip укладений
05 липня 2021 11:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 серпня 2021 11:10
39 034,17 UAH UA338201720344230005000028810
Центральноукраїнський ліцей-інтернат
UA363206270000026007013085942
Приватне пiдприємство "Деметра захист"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 034,17
UAH