Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книга канцелярська
Очікувана вартість
410,00 UAH
UA-2021-06-10-006537-b 6963dff9f0b04bc2a36ca91ec7394be7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Кривобоков

+380967640250 tokm.blil.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Токмацька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41477873
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., м. Токмак, вул. Центральна, 55Ж
Контактна особа: Віталій Кривобоков
+380967640250
tokm.blil.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Книга канцелярська, код – 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Книга канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, м. Токмак, вул. Центральна, 55Ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2021  —  15 червня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Книга канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, м. Токмак, вул. Центральна, 55Ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2021  —  15 червня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов Договору. Оплата поставленого товару проводиться Покупцем на підставі рахунку, в безготівковій формі, протягом 20 календарних днів з дня поставки товару і підписання Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

10 червня 2021 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СЕЛІВЕРСТОВА ТЕТЯНА ПАВЛІВНА
#2999203941
Переможець 410,00
UAH
10 червня 2021 13:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 13:57
Договір поставки № 161 від 10 червня 2021 року.pdf укладений
10 червня 2021 13:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Книга канцелярська 5 штуки 22,00
UAH
Книга канцелярська 5 штуки 60,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2021 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 410,00
UAH