Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 поточний ремонт – нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою на транспортній розв’язці вулиць Галицької, Надрічної та набережної ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківськ (CPV ДК 021:2015–45233221-4 нанесення дорожньої розмітки)
Очікувана вартість
114 000,00 UAH
UA-2021-06-10-004517-c f2e41b1bb7dd42099ca3b0d60c6dfa7e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Вебсайт: http://www.komynalka.com.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2021 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 15:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2021 15:34
Очікувана вартість: 114 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).,інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції учасників - не вимагається, забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 поточний ремонт – нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою на транспортній розв’язці вулиць Галицької, Надрічної та набережної ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківськ (CPV ДК 021:2015–45233221-4 нанесення дорожньої розмітки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, розв’язка вулиць Галицької, Надрічної та набережної ім. В. Стефаника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45233221-4 — Нанесення дорожньої розмітки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до актів наданих послуг Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2021 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДДОРСЕРВІС" 104 788,80
UAH з ПДВ
104 788,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2021 16:58
Електронний підпис
25 червня 2021 16:56
Договірна ціна 104 788 80.pdf
25 червня 2021 16:56
Відомість ресурсів.pdf
25 червня 2021 16:56
Зведений кошт розрах.pdf
25 червня 2021 16:56
відомість ресурсів.pdf
25 червня 2021 16:56
розрахунок 1 2.pdf
25 червня 2021 16:56
розрахунок 5.pdf
25 червня 2021 16:56
розрахунок 6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДДОРСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДДОРСЕРВІС"
#37952616
Переможець 104 788,80
UAH з ПДВ
01 липня 2021 12:44

Документи

01 липня 2021 12:44
Електронний підпис
01 липня 2021 12:38
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДДОРСЕРВІС"
#37952616
104 788,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 12:44
Електронний підпис
01 липня 2021 12:38
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 10:50
розірвання угоди _15721.PDF укладений
27 квітня 2022 10:48
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:10
404.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:09
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 17:32
File.PDF укладений
22 липня 2021 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність бюджетних призначень у повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 157/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 404
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, у зв'язку з істотною зміною обставин, враховуючи п.14.1. Договору про закупівлю послуг №157/21 від 21.07.2021 року