Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари, конверти та папір
Очікувана вартість
6 615,00 UAH
UA-2021-06-10-002570-a bbc36e6fadea43c896159dd1f78f28b3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Тетяна Валеріївна

+380500300046 olks.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41419324
Місцезнаходження: 84000, Україна , Донецька обл., Олександрівка, пл. Олександра Невського 1
Контактна особа: Гайдук Тетяна Валеріївна
+380500300046
olks.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно відомостей електронної системи закупівель «Prozorro» 23 квітня 2021 року ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-23-003528-c та 14 травня 2021 року ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-12-000806-c відкриті торги за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне не відбулися. Відповідно до частини першої та п.п. 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2021 15:25
Оскарження наміру укласти договір: 25 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
392 шт
Канцелярські товари, конверти та папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84000, Україна, Донецька область, смт.Олександрівка, пл.Олександра Невського, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар згідно видаткової накладної в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання видаткової накладної.У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар, здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

14 липня 2021 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Коровяка Валентина Миколаївна
#2132416225
Переможець 6 615,00
UAH
14 липня 2021 15:25

Документи

14 липня 2021 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2021 15:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Коровяка Валентина Миколаївна
#2132416225
6 615,00
UAH
Документи

Документи

14 липня 2021 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 08:05
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 13:48
Договір укладений
26 липня 2021 13:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 615,00
UAH