Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом ліфтового обладнання житлового будинку по ж/м Тополя - 1, буд. 2, блок 2
Очікувана вартість
5 554,01 UAH
UA-2021-06-10-001964-a 8123532207a04a85a6f025e6987ad665
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Клімова

380931816334 nk44124263@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Наталія Клімова
380931816334
nk44124263@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги зі здійснення технічного нагляду за поточним ремонтом ліфтового обладнання житлового будинку по ж/м Тополя - 1, буд. 2, блок 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ж/м Тополя - 1, буд. 2, блок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється після надання послуг у строк до 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 червня 2021 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Фенікс»
#32781303
Переможець 5 554,01
UAH з ПДВ
10 червня 2021 14:37

Документи

10 червня 2021 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 14:40
Договір 31.pdf укладений
10 червня 2021 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 433,08
UAH (в тому числі ПДВ 905,51 UAH)