Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «CPV» 22810000-1 – Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Журнал реєстрації подорожних листів)
Очікувана вартість
84,24 UAH
UA-2021-06-10-000739-a ca6d9239fb1045c8a70b424861bf3269
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлата Оксана

+380999057900 orlata.ekonom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Код ЄДРПОУ: 37573541
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя
Контактна особа: Орлата Оксана
+380999057900
orlata.ekonom@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Технічні та якісні характеристики товарів повинні відповідати умовам договору та діючим на території України нормативно-правовим актам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
ДК 021:2015 «CPV» 22810000-1 – Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Журнал реєстрації подорожних листів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, буд.32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений товар належної якості проводиться замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника, зазначений у договорі, на підставі належним чином оформленої видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання покупцем бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48,49 Бюджетного кодексу України, протягом 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 червня 2021 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Запорізька міська друкарня "Дніпровський металург"
#02466760
Переможець 84,24
UAH з ПДВ
10 червня 2021 10:55

Документи

10 червня 2021 10:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 10:57
Договір №33-44 від 09.06.2021.pdf укладений
10 червня 2021 10:57