Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги колекторських агенств
Очікувана вартість
983 488,00 UAH
UA-2021-06-10-000271-b ac333d344eca42cab8d71a8a7926bfab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Новак

+380951866553 40175733@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОМЕРЕЖА" ВУГЛЕДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 40175733
Місцезнаходження: 85670, Україна , Донецька обл., місто Вугледар, вул. 13 Десантників, 53
Контактна особа: Юлія Новак
+380951866553
40175733@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2021 08:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2021 08:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 983 488,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 917,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги агенств щодо стягнення заборгованності за житлово-комунальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85670, Україна, Донецька область, м. Вугледар, вул. 13 Десантників, буд.53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2021 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 08:35
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА СТЯГНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ" 983 488,00
UAH з ПДВ
983 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2021 16:23
Електронний підпис
17 червня 2021 08:23
статут.pdf
17 червня 2021 08:23
рекомендації.zip
17 червня 2021 08:22
Протокол №1.pdf
17 червня 2021 08:22
лист згода.pdf
17 червня 2021 08:21
Довідка з ЕДРПОУ.pdf
17 червня 2021 08:21
Витяг ПДВ-.pdf
17 червня 2021 08:20
перелік з 2009 року.pdf
17 червня 2021 08:18
відгук бориспільвода.pdf
17 червня 2021 08:18
Договор 2020 + акты.pdf
17 червня 2021 08:17
Договор 2019 + акты.pdf
17 червня 2021 08:17
відгук.pdf
17 червня 2021 08:16
додаток 5 ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛУЖБА СТЯГНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА СТЯГНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ"
#36304183
Переможець 983 488,00
UAH з ПДВ
23 червня 2021 14:03

Документи

23 червня 2021 14:03
Електронний підпис
23 червня 2021 14:00
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2021 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА СТЯГНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ"
#36304183
983 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2021 14:03
Електронний підпис
23 червня 2021 14:00
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2022 09:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 14:43
Договір.pdf укладений
24 червня 2021 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» розділу VIІI «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- V111, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з п.11.4. п.п. 8 розділу 11 договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору № 2306/21 від 23.06.2020 р. (далі – Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 01.02.2022р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. 2. Внести до Договору такі зміни: а) доповнити підпунктом 7.2.1 п. 7.2 текстом такого змісту: « 7.2.1. Дія цього договору продовжується на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 01.02.2022р. , а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків». б) підпункт 4.5.1 п. 4.5 викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2021 рік становила 983 488 грн. 00 коп. з ПДВ. Сума договору з 01.01.2022р. по 01.02.2022р. не перевищує 20% загальної суми договору за 2021 рік та становить 196 697 грн. 60 коп. з ПДВ. Усього за договором: 1 180 185 грн. 60 коп. з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 2306/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 128 255,42
UAH (в тому числі ПДВ 21 375,90 UAH)