Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток)
Очікувана вартість
5 880 000,00 UAH
UA-2021-06-09-010375-b 0d250dc7fe49402984cd83f38835956b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Озерна Ірина

+380997304351 kla-nau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 37939527
Вебсайт: http://www.glau.kr.ua/
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1
Контактна особа: Озерна Ірина
+380997304351
kla-nau@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури «відкриті торги» за номерами UA-2021-03-30-001749-a та UA-2021-05-05-004384-c які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Згідно із Законом та потребами Замовника, передбачено здійснити Закупівлю в обсязі - оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 льотних годин, очікувана вартість предмета закупівлі: 5 880 000,00 (п’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень.
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Отже, зважаючи на вищенаведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 16:07
Оскарження наміру укласти договір: 20 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 година
Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після надання послуги. Тип оплати – післяплата. Строк для розрахунків - протягом 45 банківських днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розмір оплати – 100%. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

09 червня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 16:05
271.pdf
09 червня 2021 16:05
повідомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІНЧУК АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#2715210075
Переможець 5 880 000,00
UAH
09 червня 2021 16:07

Документи

09 червня 2021 16:07
Електронний підпис
09 червня 2021 16:07
271.pdf
09 червня 2021 16:07
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2021 16:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІНЧУК АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#2715210075
5 880 000,00
UAH
Документи

Документи

09 червня 2021 16:07
Електронний підпис
09 червня 2021 16:07
271.pdf
09 червня 2021 16:07
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 11:55
42-21.pdf укладений
01 липня 2022 11:54
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 09:49
42-21.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:47
ДУ 11 42-21.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 09:04
42-21.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 09:03
ДУ 10.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 09:03
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 15:16
Повідомлення 9.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 15:15
Додаткова 9.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 14:37
42-21.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 14:36
ДУ 8.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 08:40
ДУ 7.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 08:39
42-21.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 08:39
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 11:34
ДУ 6.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:33
42-21.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 10:30
42-21.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 10:28
ДУ 5.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 09:45
42-21.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 09:44
ДУ 4.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 08:23
42-21.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 08:23
ДУ 3.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 08:22
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 10:12
42-21.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 10:11
ДУ 2.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 08:20
42-21.pdf зміни до договору
19 липня 2021 08:19
ДУ 1.pdf зміни до договору
19 липня 2021 08:19
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 09:18
42-21.pdf укладений
22 червня 2021 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 300 000,00 (Триста тисяч грн. 00 коп.) гривень, та складають 800 000,00 (Вісімсот тисяч грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 700 000,00 (Сімсот тисяч грн. 00 коп.) гривень, та складають 1 500 000,00 (Один мільйон п’ятсот тисяч грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 800 000,00 (Вісімсот тисяч грн. 00 коп.) гривень, та складають 2 300 000,00 (Два мільйони триста тисяч грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 455 000,00 (Чотириста п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) гривень, та складають 2 755 000,00 (Два мільйони сімсот п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 87 196,00 (Вісімдесят сім тисяч сто дев’яносто шість грн. 00 коп.) гривень, та складають 2 842 196,00 (Два мільйони вісімсот сорок дві тисячі сто дев’яносто шість грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 634 501,00 (Шістсот тридцять чотири тисячі п’ятсот одна грн. 00 коп.) гривень, та складають 3 476 697,00 (Три мільйони чотириста сімдесят шість тисяч шістсот дев’яносто сім грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 608 972,00 (Шістсот вісім тисяч дев’ятсот сімдесят дві грн. 00 коп.) гривень, та складають 4 085 669,00 (Чотири мільйони вісімдесят п’ять тисяч шістсот шістдесят дев’ять грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 503 573,00 (П’ятсот три тисячі п’ятсот сімдесят три грн. 00 коп.) гривень, та складають 4 589 242,00 (Чотири мільйони п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч двісті сорок дві грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 470 939.00 гривень, та складають 5 060 181.00 гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 421 596,00 (Чотириста двадцять одна тисяча п’ятсот дев’яносто шість грн. 00 коп.) гривень, та складають 5 481 777,00 (П’ять мільйонів чотириста вісімдесят одна тисяча сімсот сімдесят сім грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.) Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 398 223,00 (Триста дев’яносто вісім тисяч двісті двадцять три грн. 00 коп.) гривень, та складають 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) гривень. 2.) Керуючись законом України «Про публічні закупівлі» статті 41, пункту 6, подовжити термін дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року - до 30.06.2022 року. Сума договору після внесення змін: 5 880 000,00 (П’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 2000 л.год.
Номер договору про закупівлю: 42/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток 2000 година 2 940,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2021 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 5 880 000,00
UAH