Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 72410000-7 Послуги провайдерів (Телекомунікаційні послуги з доступу до мережі Інтернет)
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2021-06-09-005039-c 5bbd1a8af19449d2a5c36404b376cd42
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Абрамова Ганна Анатоліївна

380444069178 abramova.a@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, 03049, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9
Контактна особа: Абрамова Ганна Анатоліївна
380444069178
abramova.a@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до положень підпункту пп.1 ч.2 Статті 40 Закону обрати та провести переговорну процедуру закупівлі з причини «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 15:40
Оскарження наміру укласти договір: 20 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Для потреби Київської клінічної лікарні №2 на залізничному транспорті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 посл.
Код ДК 021:2015 - 72410000-7 Послуги провайдерів (Телекомунікаційні послуги з доступу до мережі Інтернет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник погоджується оплатити Виконавцю вартість Послуг з урахуванням виконання Виконавцем його зобов'язань, визначених у цьому Договорі. 6.2. Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . 6.3. Оплата за надання Послуг, по цьому Договору, проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

09 червня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЙОЛ НЕТ"
#39168670
Переможець 28 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2021 15:40

Документи

09 червня 2021 15:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2021 15:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЙОЛ НЕТ"
#39168670
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2021 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2022 17:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:31
ЦОЗ-ТН-697 ДУ 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 09:42
ЦОЗ-ТН-697.pdf укладений
29 червня 2021 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-697
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 24 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 083,33 UAH)