Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуг з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів Послуг з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів Послуг з підготовки, проведення та обробки результатів тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів
Очікувана вартість
87 727,86 UAH
UA-2021-06-09-002022-c ab11763e9b2d4e048a0cedd34a2ceccd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новікова Тетяна

380973777713 1973tatyana1973@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КІРОВОГРАДСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМ. Є.Й.МУХІНА
Код ЄДРПОУ: 02011396
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Студентський бульвар, 16
Контактна особа: Новікова Тетяна
380973777713
1973tatyana1973@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80320000-3: Послуги у сфері медичної освіти


Якість послуг відповідає стандартам вищої освіти, наказу МОЗ України № 251 від 14.08.1998 р., зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 11.09.1998 р. за № /3003 та Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 239 від 16.04.2003 р., №504 від 28.07.2003р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 Людей
Крок М Сестинська справа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Студентський бульвар, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80320000-3 — Послуги у сфері медичної освіти
83 Людей
Крок М Лікувальна справа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Студентський бульвар, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80320000-3 — Послуги у сфері медичної освіти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має здійснити оплату протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 червня 2021 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державна організація "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при Міністерстві охорони здоров'я України"
#21707413
Переможець 87 727,86
UAH з ПДВ
09 червня 2021 11:33

Документи

09 червня 2021 11:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 13:17
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 липня 2021 13:17
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 11:38
138-МБ.pdf укладений
09 червня 2021 11:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Крок М Сестинська справа 86 Людей 517,98
UAH з ПДВ
Крок М Лікувальна справа 83 Людей 520,26
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили зменшити ціну Договору на 422 грн. 94 коп. та викласти п. 2.1. у наступній редакції: «2.1. Загальна ціна Договору складає: 87 304 грн. 92 коп. (вісімдесят сім тисяч триста чотири гривні 92 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 14 550 грн. 82 коп. (чотирнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 82 коп.). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно внести зміни до п. 2.1 Договору, а саме: зменшити суму договору з 87 727,86 грн. на суму 87 304,92 грн. та розмістити звіт про зміни на електронному майданчику.
Номер договору про закупівлю: 138-МБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Крок М Сестинська справа 86 Людей 517,98
UAH з ПДВ
Крок М Лікувальна справа 82 Людей 520,26
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 87 304,92
UAH (в тому числі ПДВ 14 550,82 UAH)