Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафа МД 1 1650/SS (10535 Шафа медична), Шафа МД 2 1780/SS (10535 Шафа медична), Кушетка процедурна з регулюємим підголовником КРП (34852 Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний)
Очікувана вартість
106 000,00 UAH
UA-2021-06-09-000527-b ● 30da3e2d3bc44274b65abcdf43c033cf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 01999626 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., місто Горішні Плавні, вулиця Миру, будинок 10 |
Контактна особа: |
Копитіна Ірина Олександрівна +380534844839 koms.hosp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 09:03 |
Очікувана вартість: | 106 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
п. 14 наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 1082 від 11.06.2020 виконано в спецефікації до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Шафа МД 1 1650/SS (10535 Шафа медична)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
8 шт
Шафа МД 2 1780/SS (10535 Шафа медична)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
5 шт
Кушетка процедурна з регулюємим підголовником КРП (34852 Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34852 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату товару Постачальнику на підставі наданих видаткових накладних відповідно до ст.49 Бюджетного кодексу України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 календарних днів з дати поставки товару. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 09:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 08:59 |
ТД шафи.docx | |
09 червня 2021 08:59 |
Додаток_3 Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (1).doc | |
09 червня 2021 08:59 |
Додаток_2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
09 червня 2021 08:59 |
Додаток_1 Документи_ що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції.doc | |
09 червня 2021 08:59 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
09 червня 2021 08:59 |
Додаток 4 Технічні вимоги .docx | |
09 червня 2021 08:59 |
Додаток _6 Тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Медико-технічні вимоги
Дата подання: 14 червня 2021 17:00
Дата відповіді: 16 червня 2021 16:15
Шановний Замовнику, згідно тендерній документації, а саме Медико-технічні вимоги до Кушетка процедурна з регулюємим підголовником КРП Додатку 4 Технічні вимоги, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати на кушетку КРП Сертифікат відповідності ДСТУ ISO EN 13485:2018, дійсний стосовно розробки, виробництва, оптової реалізації та обслуговування медичних виробів.
Замовник вимагає не на всю закупівлю, а тільки на кушетку процедурну з регулюємим підголовником КРП Сертифікат відповідності ДСТУ ISO EN 13485:2018, дійсний стосовно розробки, виробництва, оптової реалізації та обслуговування медичних виробів.
1. У зв’язку з чим такі вимоги?
2. Чим відрізняться кушетка від шаф медичних?
3. Тільки кушетка відноситься до медичних виробів?
Ця вимога є дискримінаційною та суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
І так зрозуміло що Замовник звужуєте коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 13485 є стратегічним рішенням організації та є одним з підтверджень відповідності медичним Технічним регламентам.
Користуючись своїм правом та керуючись положеннями статті 22 Закону, Замовник вважає за необхідне отримати сертифікати якості та безпечності для впевненості, що товар, а саме Кушетка процедурна з регулюємим підголовником КРП, який пропонується до постачання в заклад охорони здоров’я КНП «ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні» , є якісним та безпечним.
Відповідно до зазначеного, вимога щодо надання сертифікатів ніяким чином не порушує вимоги статті 3 «Принципи здійснення закупівель», статті 5 «Недискримінація учасників» Закону, оскільки, будь-який потенційний учасник може запросити документи у виробника товару, що пропонується до постачання.
Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 13485 є стратегічним рішенням організації та є одним з підтверджень відповідності медичним Технічним регламентам.
Користуючись своїм правом та керуючись положеннями статті 22 Закону, Замовник вважає за необхідне отримати сертифікати якості та безпечності для впевненості, що товар, а саме Кушетка процедурна з регулюємим підголовником КРП, який пропонується до постачання в заклад охорони здоров’я КНП «ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні» , є якісним та безпечним.
Відповідно до зазначеного, вимога щодо надання сертифікатів ніяким чином не порушує вимоги статті 3 «Принципи здійснення закупівель», статті 5 «Недискримінація учасників» Закону, оскільки, будь-який потенційний учасник може запросити документи у виробника товару, що пропонується до постачання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2021 09:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗДОР ГРИГОРІЙ ІВАНОВИЧ" |
103 880,00
UAH з ПДВ
|
103 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
25 червня 2021 09:03
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій