Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху Гірського НВК в с. Гірське Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
262 254,00 UAH
UA-2021-06-09-000394-c 95c260de47e5449cb2dde9a56a4806d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фацієвич Ольга Василівна

+380324151846 osvita_mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44006059
Місцезнаходження: 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Шептицького, будинок 82
Контактна особа: Фацієвич Ольга Василівна
+380324151846
osvita_mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 09:00
Очікувана вартість: 262 254,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 311,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини ст.2) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2. Місцезнаходження: вул.Р.Шухевича,12, м. Миколаїв, Львівська область,81600.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:„Ціна – 100%”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху Гірського НВК в с. Гірське Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81625, Україна, Львівська область, с. Гірське, Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 16:49
оголошення НВК.docx
09 червня 2021 09:07
проект договору добрий.doc
09 червня 2021 09:07
підсумокова відомість ресурсів.xls
09 червня 2021 09:07
локальний коштрис.xls
09 червня 2021 09:07
дефектний акт.xls
14 червня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 16:49
оголошення НВК.docx
14 червня 2021 16:48
оголошення НВК.docx
09 червня 2021 09:07
оголошення НВК.docx
09 червня 2021 09:07
проект договору добрий.doc
09 червня 2021 09:07
підсумокова відомість ресурсів.xls
09 червня 2021 09:07
локальний коштрис.xls
09 червня 2021 09:07
дефектний акт.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Втрата чинності ЕЦП
Дата подання: 11 червня 2021 11:32
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:44
Доброго дня! Згідно Закону про електронні довірчі послуги з 7 листопада 2020 року «старі» ЕЦП втратили чинність, можна використовувати тільки КЕП (кваліфікований електронний підпис) на захищеному носії, тобто на токені. Ви у своїй тендерній документації прописуєте можливість підписувати пропозицію ЕЦП. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію, щоб вона відповідала вимогам законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому .сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
При оголошенні закупівлі в документації спрощеної закупівлі зазначено, що учасник може підписати свою пропозицію кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті . Тобто замовник може надати право підписати або КЕП або УЕП, а учасник підпише тим, що в нього є.
Огляд майданчику
Дата подання: 11 червня 2021 11:43
Дата відповіді: 14 червня 2021 16:36
Щодо протоколу про огляд об'єкта. Основною метою запровадження системи електронних закупівель було і є усунення корупційної складової при здійсненні останніх. Висуваючи вимогу надання такого протоколу ви свідомо звужуєте коло потенційних учасників, які можуть запропонувати нижчу ціну, проте не мають фізичної можливості прибути до вас на об'єкт. Для того щоб оцінити обсяги робіт не потрібно їздити по об'єктах - для цього Замовник надає технічне завдання(Дефектний акт) і на підставі нього учасник складає ПКД і вже сам вирішує - брати участь в закупівлі чи ні. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки дає можливість Замовнику контролювати кількість потенційних учасників торгів та безпосередньо з ними контактувати, що створює додаткові корупційні ризики і згідно практики Колегії АМКУ є неправомірною вимогою. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Тому, вимагаю привести в цій частині тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та практики АМКУ шляхом вилучення даного пункту з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: буде внесено зміни
Очікувана вартість
Дата подання: 11 червня 2021 12:04
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:20
Добрий день. Ознайомившись із Вашою тендерною документацією ми побачили, що дана закупівля брала участь у конкурсі мікропроектів. У число переможців Ви не увійшли. Тому виникає наступне питання. Чи є у Вас достатньо коштів на рахунку для проведення даної закупівлі? Початкова вартість даної закупівлі становила 299964,00 грн. Ви віднімаєте від цієї суми громадські роботи у сумі 37710,00 грн. і виходить 262254,00 грн. Нас цікавить чи знайшли Ви кошти, щоб після виконання робіт оплатити учаснику-переможцю його виконану роботу? А саме 30000,00 грн. спонсорські кошти та 8000,00 грн. фінансовий внесок. Запитуємо для того, щоб при підписанні договору з переможцем не виникло запитань стосовно відсутності фінансування та для того, щоб зрозуміти чи часом не учасника-переможця Ви бачите потенційним спонсором?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідь надана, коштів достатньо.!!!!!!
Вартість кошторису
Дата подання: 11 червня 2021 12:27
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:20
Запитання 1. Згідно даних тендерної документації кошторисна документація складена станом на 17.05.2021 р. Даний кошторис був складений для подання на мікропроект до кінця лютого із загальною сумою 299964,00 грн. Із вирахуванням суми громадських робіт виходить 262254,00 грн. Станом на 17.05.2021 р. сума не змінилася ні на копійку, що є дуже дивно, оскільки місяць тому ціни на металопрофіль піднялися в двоє. Тому поясніть нам як так сталося, що кошторис не скоригований під актуальні ринкові ціни, а змінена лише дата складання? Яким чином потенційний учасник має вписатися у Вашу ціну? Чи Ви вважаєте, що учасники мають працювати у збиток собі? Запитання 2. Згідно локального кошторису та підсумкової відомості ресурсів складав кошторис Н.О.Даців та перевіряв Г.М.Фіцала. А от згідно дефектнного акту складав В.І.Цуприк та перевіряв С.С.Левицький. Просимо пояснити цю розбіжність у документах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: запитання 1. кошторис був скоригований на момент опублікування, саме були заменшені обєми та закладено більші ціни на матеріали. На жаль замовник не може вплинути на ринкові ціни металопрофіль та їх зростання.
Дефектний акт складав Цуприк В.І.(завгосп школи) та Левицький С.С. (директор), оскільки на основі дефектного акту (вказаних даних) які подає завгосп а перевіряє директор, інженери управління освіти складають локальний кошторис, тому на локальному кошторисі стоять підписи інших людей.
План фінансування та календарний графік
Дата подання: 11 червня 2021 12:36
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:13
Згідно Вашої ТД "Додаток №1 до договору №_____ від „__” ___________ 2020 р. План фінансування робіт та Додаток № 2 до договору №_____ від „__” ___________ 2020 р. Календарний графік". Приведіть в цій частині тендерну документацію у відповідність, оскільки 2020 рік вже давно пройшов і актуальним на сьогодні є 2021 р.
Відповідь: проект договору є не остаточним та кінцевим, тому в нього будуть вноситися зміни пр підписані, де буде уточнено рік.
Це також може бути віднесено до технінчої чи формальної помилки,яка ніяким чином не впливає на подання учасником своєї пропозиції.
Джерело фінансування
Дата подання: 11 червня 2021 12:51
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:10
Згідно ТД пунку 6 Опис джерел фінансування подано перелік звідки отримані кошти. У проекті договору у пункту 3.3. наведно, що джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету. Надайте роз`яснення стосовно даних розбіжностей. Також нас цікавить, хто буде відповідальний за проведення інструктажу з охорони праці на висоті осіб, які будуть задіяні для виконання робіт згідно громадських робіт? Тобто Підрядник відповіає за своїх працівників, а за осіб з громади хто відповідальний?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: проект договору є не остаточним та буде коригуватися при укладені.
за осіб громади буде відповідати директор школи
Потенційний учасник.
Дата подання: 11 червня 2021 13:04
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:11
Стосовно запитання третього з приміткою "Очікувана вартість" приносимо свої вибачення. Ми знайшли Вас у списку потенційних переможців. Тому запитання уже не актувальне.
Відповідь: тому спочатку потрібно дізнатися чи є даний об"єкт у списку, а тоді задавати коректні запитання
ЕЦП
Дата подання: 11 червня 2021 16:26
Дата відповіді: 14 червня 2021 16:40
У оголошенні жирним чорним кольором Вами написано: "Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо." Ви надаєте відповідь на запитання, цитую: "Тобто замовник може надати право підписати або КЕП або УЕП, а учасник підпише тим, що в нього є." Про ЕЦП і мови бути не може, тому Ви повинні внести відповідні зміни у ТД, щоб учасники, які будуть брати участь у закупівлі не брали до уваги можливість підписуватися ЕЦП. Незалежно від того чи це механічна помилка, технічна помилка, неуважність чи просто необізнаність згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Ви повинні виправити помилки шляхом внесення змін. Можливість вносити зміни розроблена не просто так. Внесення змін відбувається до моменту подання пропозицій, тобто поки триває період уточнення. А сама закупівля продовжується не менше ніж на два робочі дні. Тому вимагаю привести тендерну документацію у відповідність. Закони створені, щоб їх дотримуватися!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закони створені, щоб їх дотримуватися!і ми їх дотримуємося!!
Внесемо зміни
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій