Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папки в асортименті
Очікувана вартість
10 106,20 UAH
UA-2021-06-08-010686-b 9d966c6213a64d0f8d5f3d215b6efb4b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Філоненко

+380577049227 oks@nulau.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Код ЄДРПОУ: 02071139
Вебсайт: http://nlu.edu.ua
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 77
Контактна особа: Світлана Філоненко
+380577049227
oks@nulau.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2021 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2021 10:00
Очікувана вартість: 10 106,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
папка-швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 22851000-0 — Швидкозшивачі
500 штуки
папка на зав’язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 22852000-7 — Теки
40 штуки
папка на гумках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 22852000-7 — Теки
60 штуки
папка-конверт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 22852000-7 — Теки
60 штуки
папка-куточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 22852000-7 — Теки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлені товари здійснюються Покупцем протягом 30 календарних днів після отримання товару на склад Покупця, на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2021 16:37
Додаток №1 Технічна специфікація.docx
08 червня 2021 16:37
Додаток №2 Пропозиція.docx
08 червня 2021 16:37
Додаток 3 проект договору.docx
08 червня 2021 16:37
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 8 283,60
UAH з ПДВ
8 283,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 8 283,60
UAH з ПДВ
23 червня 2021 15:31

Документи

23 червня 2021 15:31
Електронний підпис
23 червня 2021 15:30
повідомлення.pdf
23 червня 2021 15:30
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2021 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
8 283,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2021 15:31
Електронний підпис
23 червня 2021 15:30
повідомлення.pdf
23 червня 2021 15:30
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 11:31
ду №1.PDF зміни до договору
21 липня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 11:41
272.pdf укладений
09 липня 2021 11:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 липня 2021 16:07
8 283,60 UAH UA248201720343191001200010377
НЮУ
UA143001190000026006089771001
ТОВ "Торгово-Виробнича Група Украiнськ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 283,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 380,60 UAH)