Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Шевченка, 406 (3-й під’їзд) у м.Львові
Очікувана вартість
269 213,00 UAH
UA-2021-06-08-005880-c 714cecef9649402aac57c3e54eb0ed66
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потурай Орислава Василівна

380969485823 shralmr04056115@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056115
Місцезнаходження: 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Контактна особа: Потурай Орислава Василівна
380969485823
shralmr04056115@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2021 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 269 213,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 347,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2.1 пункту 2 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 1.3. пункту 1 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 303204780000025455000001293 МФО 320478 в АБ «Укргазбанк». До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис і КЕП відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 1.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 1.3. Розмір забезпечення пропозиції: становить 1 077,00 грн. (одна тисяча сімдесят сім грн. 00 коп.). 1.4. Строк дії забезпечення пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. 1.5. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1.6. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком 1.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 1.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1077 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, та проект договору оприлюднюються шляхом завантаження окремих файлів (Додаток №1 до оголошення). Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 04.04.2019р. № 4821 «Про затвердження Програми підтримки співвласників багатоквартирних будинків, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, що списані з балансу Львівських комунальних підприємств, а також співвласників багатоквартирних будинків ЖБК, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках у м. Львові на 2019-2023 роки» зі змінами та доповненнями по даній закупівлі - Замовник 1 ("розпорядник коштів") виступає Шевченківська районна адміністрація ЛМР, а Змовником 2 ("учасник програми") від імені мешканців будинку №406 на вул. Шевченка у м. Львові, виступає ТзОВ «Управлінська компанія «Наш дім Рясне». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики викладено у Частині 2 до оголошення. Вид та умови надання забезпечення пропозицій визначено в п. 1 та п.2 Розділу 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Шевченка, 406 (3-й під’їзд) у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Шевченка, 406 (3-й під’їзд)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник-2 («учасник програми») сплачує Підряднику після підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Замовник -1 («розпорядник коштів») сплачує Підряднику після виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 50
Виконання робіт Замовник -1 («розпорядник коштів») сплачує Підряднику після завершення робіт та підписання Сторонами акта здавання-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2.1 пункту 2 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 1.3. пункту 1 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 303204780000025455000001293 МФО 320478 в АБ «Укргазбанк». До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис і КЕП відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 1.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 1.3. Розмір забезпечення пропозиції: становить 1 077,00 грн. (одна тисяча сімдесят сім грн. 00 коп.). 1.4. Строк дії забезпечення пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. 1.5. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1.6. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком 1.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 1.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону.

Сума забезпечення: 1077 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: забезпечення пропозиції у вигляді гарантії
Вимоги до документу: способи підтвердження визначено у п. 1 Розділу 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
08 червня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2021 17:02
2.1. ЧАСТИНА 3 Проект договору.docx
08 червня 2021 17:02
2. ОГОЛОШЕННЯ та вимоги покрівля Шевченка,406.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар» 218 014,80
UAH з ПДВ
218 014,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 червня 2021 17:16
Електронний підпис
16 червня 2021 17:12
Підписаний_виписка.pdf
16 червня 2021 17:12
Аналогічний договір.pdf
16 червня 2021 17:12
Наказ доручення.pdf
16 червня 2021 17:12
Технічна специфікація.pdf
16 червня 2021 17:12
Тех паспорта.pdf
16 червня 2021 17:12
Лист відгук.pdf
16 червня 2021 17:12
Статут.pdf
16 червня 2021 17:12
Контракт.pdf
16 червня 2021 17:12
штатний.pdf
16 червня 2021 17:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 червня 2021 17:12
Проект договору.pdf
16 червня 2021 17:12
Бух довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство «Господар»

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
Переможець 218 014,80
UAH з ПДВ
18 червня 2021 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2021 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
218 014,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:21
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 16:36
154-21.pdf укладений
07 липня 2021 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 163 584,74
UAH (в тому числі ПДВ 27 264,12 UAH)