Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DBN А2.2-3:2014 Refurbishment of KhNPP Premises at Emergency Response Unit and Indoor Track Building
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Головатюк Віта Ігорівна 0384263888 GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”, Separated Entity “Khmelnitsky NPP” |
National ID: | 21313677 |
Contact point: |
Golovatyuk Vita 0384263888 GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 7 225 527,15 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 червня 2021 15:41 |
Enquiries until: | 30 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 липня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 7 225 527 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 36 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату послуг за договором протягом 30 кал. днів з дати підписання сторонами акта наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2021 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 15:38 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.pdf | |
08 червня 2021 15:38 |
Додаток № 5 Проект договору.pdf | |
08 червня 2021 15:38 |
Тендерна документація.pdf | |
08 червня 2021 15:38 |
Додаток № 2 Документи, які вимагаються від учасник переможця.pdf | |
08 червня 2021 15:38 |
Додаток № 4 Форма тендерної (цінової) пропозиції.docx | |
08 червня 2021 15:38 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000009 ● 017ee56209df442d9fb666383920b147
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-06-08-004871-c 08.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 12:50:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із ремонту приміщень ДПРЧ та будівлі критої полоси ВП ХАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-08-004871-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. На підставі яких документів вами визначено відповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС» та
ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» вимогам пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації та додатків 1 та 3 тендерної документації щодо наявності персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід для надання послуги зазначеної закупівлі, в частини надання останніми документів, які передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а саме: копій дозволів (декларацій) на роботи підвищеної небезпеки: роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та верхолазні роботи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 18:03:39
ДБН А2.2-3:2014. Ремонт приміщень ДПРЧ та будівлі критої полоси ВП ХАЕС (код 45260000-7 згідно ДК 021:2015 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Згідно протоколу УО від 11.08.23 №374
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-16 11:38:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із ремонту приміщень ДПРЧ та будівлі критої полоси ВП ХАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-08-004871-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС» вимогам пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації, підпункту 1 додатку 1 та підпункту (а) пункту 4.2.1 додатку 3 тендерної документації щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) (договорів), в частині їх належного виконання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-21 17:36:12
ДБН А2.2-3:2014. Ремонт приміщень ДПРЧ та будівлі критої полоси ВП ХАЕС (код 45260000-7 згідно ДК 021:2015 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Згідно рішення УО (Протокол від 21.08.23 №398)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ від 24.08.2023 (Протокол УО від 31.08.23 №421)
2023-08-31 17:12:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок ДАСУ від 24.08.2023 по закупівлі: ДБН А2.2-3:2014. Ремонт приміщень ДПРЧ та будівлі критої полоси ВП ХАЕС (код 45260000-7 згідно ДК 021:2015 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) оскаржений до Київського окружного адміністративного суду. Документи додаються. |
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Документи:
07 вересня 2023 18:25
|
Електронний підпис |
07 вересня 2023 18:24
|
Підтвердження направлення позовної заяви (опис).pdf |
07 вересня 2023 18:24
|
Підтвердження направлення позовної заяви (квитанція).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2021 14:48
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2021 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
6 488 235,00
UAH
|
6 488 235,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС |
6 979 258,08
UAH
|
6 979 258,08
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" #35262237 |
Переможець |
6 488 235,00
UAH
|
30 липня 2021 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 15:30
|
Дог. № 11-124-01-21-15376 від 18.08.2021.pdf | укладений |
18 серпня 2021 15:29
|