Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення змету)
Очікувана вартість
53 112,00 UAH
UA-2021-06-08-001206-b a928ef8ee2ef4648a20cf343941838da
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Бєсєдніков

+380554221942 tender_oleshki_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43922212
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., Олешківський р-н, місто Олешки, вул.Гвардійська, будинок 30
Контактна особа: Денис Бєсєдніков
+380554221942
tender_oleshki_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2021 09:35
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 53 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 43922212
1.3. Категорія: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади .
1.4. Місцезнаходження: юридична адреса: 75100, Херсонська область, м. Олешки, вулиця Гвардійська, 30. Фактична адреса: 75100, Херсонська область, м. Олешки, вулиця Паркова,22.
1.5. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: головний спеціаліст відділу закупівель (уповноважена особа) – Бєсєдніков Денис Юрійович, тел. 0507108503, e-mail: tender_oleshki_osvita@ukr.net
2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 53112,00грн. (П’ятдесят три тисячі сто дванадцять тисяч 00 коп) з ПДВ.
3. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 %
4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення змету)
5. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку № 1.
7. Перелік критеріїв та методика оцінки: 100% ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
8. Забезпечення тендерної пропозиції: не передбачено.
9. Забезпечення виконання договору: не передбачено.
10. Детальний опис предмету закупівлі: усі вимоги зазначені в Додатку № 1 до цього оголошення.
11. Місце надання послуг: згідно Додатку № 4
12. Строк надання послуг: з моменту підписання договору до 31.12.2021р.
13. Джерело фінансування: місцевий бюджет
14. Умови оплати: оплата за наданні послуги проводиться протягом 7 банківських днів після фактично наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця з дати підписання акту здачі - приймання наданих послуг за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за послуги здійснюються протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок.
15. Дата та час подання запитів на уточнення та /або запитань, щодо закупівель: зазначений в електронній версії закупівлі.
16. Дата та час подання пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі.
17. Дата та час закінчення пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі.
18. Інша необхідна інформація:
- Валютою пропозиції є гривня.
- Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
- Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчуального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 метри кубічні
Вивезення змету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Олешки, Пароходна, 27 (Гімназія)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
36 метри кубічні
Вивезення змету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Олешки, Софіївська, 45 (СШ №2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
36 метри кубічні
Вивезення змету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75101, Україна, Херсонська область, Олешки, Житлоселище, 1А (СШ №4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
7 метри кубічні
Вивезення змету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Олешки, Пролетарська, 27 (я/с №1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
7 метри кубічні
Вивезення змету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75101, Україна, Херсонська область, Олешки, Миру, 1А (я/с №2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
7 метри кубічні
Вивезення змету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75101, Україна, Херсонська область, Олешки, Крилова, 167Б (я/с №3)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
7 метри кубічні
Вивезення змету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Олешки, Декабристів, 3А (я/с №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
7 метри кубічні
Вивезення змету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Олешки, Польова, 11 (я/с №7)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
4 метри кубічні
Вивезення змету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, Олешки, Паркова, 22 (Управління)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за наданні послуги проводиться протягом 7 банківських днів після фактично наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця з дати підписання акту здачі - приймання наданих послуг за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за послуги здійснюються протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2021 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2021 09:35
Проект договір Дод.№5.docx
08 червня 2021 09:35
оголошення змет.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦСЕРВІС+ 52 323,60
UAH з ПДВ
52 323,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2021 16:50
Електронний підпис
16 червня 2021 16:48
Проект договора.PDF
16 червня 2021 16:48
цінова пропозиція.PDF
16 червня 2021 16:48
документи учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦСЕРВІС+

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦСЕРВІС+
#43431233
Переможець 52 323,60
UAH з ПДВ
18 червня 2021 09:28

Документи

18 червня 2021 09:28
Електронний підпис
18 червня 2021 09:27
Протокол 176.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2021 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦСЕРВІС+
#43431233
52 323,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2021 09:28
Електронний підпис
18 червня 2021 09:27
Протокол 176.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:50
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 11:22
Дог 196.pdf укладений
30 червня 2021 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 50 579,43
UAH