Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт овочесховища дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 269 "Сосенки" Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, пр-т Інженера Преображенського, буд. 19-а (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2021-06-08-000625-b ● 208ffda8c475441eae1d25016c3ce372
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Катерина Василівна Попова +380617086970 tender_uon1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2021 09:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 09:03 |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт овочесховища дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 269 "Сосенки" Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, пр-т Інженера Преображенського, буд. 19-а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр-т Інженера Преображенського, буд. 19-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2021 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 09:04 |
оголошення ДНЗ 269.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 08 червня 2021 17:11
Дата відповіді: 09 червня 2021 17:01
Прошу надати діючи контактні дані відповідальної особи. Чи це таємниця? Так краще проводити закупівлю?
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до абзаців 1,2 частини 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, надалі - Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Отже, будь-які звернення з питаннями або уточненням інформації стосовно закупівлі здійснюється шляхом оприлюднення учасниками звернень в електронній системі закупівель. При цьому вичерпний перелік обов’язкової інформації, що повинне зазначатися у оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено ч. 3 Закону.
Отже, будь-які звернення з питаннями або уточненням інформації стосовно закупівлі здійснюється шляхом оприлюднення учасниками звернень в електронній системі закупівель. При цьому вичерпний перелік обов’язкової інформації, що повинне зазначатися у оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено ч. 3 Закону.
Запитання
Дата подання: 10 червня 2021 14:18
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:41
Шановна Катерино! Ця закупівля у Вас також з неповним обсягом робіт, який тягне на 75000 грн максимум! Чи знову ви приховуєте повну інформацію для потрібного підрядника, в якого в штаті окрім Директора нікого нема? Закликаємо Вас проводити закупівлю згідно чинного законодавства України. Інакше ми будемо змушені звернутись до правоохоронних органів та ЗМІ. Будемо вдячні, якщо ви оголосите контакти відповідальної особи та почнете працювати в законному русі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, наразі проводиться уточнення інформації.
Уточнення
Дата подання: 11 червня 2021 18:30
Прошу надати правдиву інформацію стосовно об'ємів закупівлі на електронну скриньку: universalbudzp@gmail.com.
Після проведення торгів, компанією буде надано звіт про проведення Вами закупівель до ЗМІ.
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 червня 2021 09:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
14 червня 2021 09:02
|
Електронний підпис |
14 червня 2021 09:01
|
Протокол скасування.docx |