Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт системи кисне постачання (у інфекційному відділені)
Очікувана вартість
15 650,00 UAH
UA-2021-06-08-000381-c 9c7d11c69cb541698ecd2d23911156db
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клочок Тетяна Василівна

+380996667962 010185dzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Вебсайт: http://zhodkl.zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Клочок Тетяна Василівна
+380996667962
010185dzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


Закупівля відбувається шляхом оприлюднення звіту про укладений договір відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 року, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248, від 08 квітня 2020 р. № 269, від 13 травня 2020 року № 376 та від 19 червня 2020 року № 509, від 09 вересня 2020 року №817), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248, постанова КМУ від 08 квітня 2020 року №269, постанова КМУ від 13 травня 2020 року №376, постанова КМУ від 19 червня 2020 року №509, постанова КМУ від 09 вересня 2020 року № 817, постанова КМУ від 09 жовтня року 2020 року№922, постанова КМУ від 09 жовтня 2020 року №961, постанова КМУ від 09 жовтня 2020 року №965, постанова КМУ від 28 жовтня 2020 року №1033, постанова КМУ від 16 листопада 2020 року № 1112, постанова КМУ від 2 грудня 2020 року № 1178, постанова КМУ від 25 листопада 2020 № 1201, постанова КМУ від 27 січня 2021 року №54, постанова КМУ від 15 лютого 2021 року №118, постанова КМУ від 31 березня 2021 року №272, постанова КМУ від 14 квітня 2021 року №343, постанова КМУ від 28 квітня 2021 року №440 ). КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР)- ВІДСУТНІЙ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт системи кисне постачання (у інфекційному відділені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквисркье, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія підписання акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 червня 2021 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2021 09:09
Протокол_11.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ УКРАЇНСЬКОГО ФОНДУ "РЕАБІЛІТАЦІЯ ІНВАЛІДІВ" "РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ, ПРОФЕСІЙНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ"
#33309613
Переможець 15 650,00
UAH
08 червня 2021 09:34

Документи

08 червня 2021 09:34
Електронний підпис
08 червня 2021 09:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 08:40
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 09:41
Договір укладений
08 червня 2021 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 650,00
UAH