Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання природного газу
Очікувана вартість
68 981,49 UAH
UA-2021-06-07-002611-a 48da9069e56847a68c477c5d3f203460
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гольоса Юлія Олександрівна

+380459536746 zakupkavoronkiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вороньківської сілької ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44042825
Вебсайт: http://voronkivska-sr.com.ua/
Місцезнаходження: 08352, Україна , Київська обл., село Вороньків, вулиця Паркова 2
Контактна особа: Гольоса Юлія Олександрівна
+380459536746
zakupkavoronkiv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Так як, правові та економічні засади здійснення закупівлі послуг з постачання природного газу для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за бюджетні кошти або замовниками, які визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) від 25 грудня 2015 року за № 922-VIII (далі – Закон) установлює Закон, при цьому враховуючи що виникли особливі економічні обставини з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій – борг за постачання природного газу за квітень 2021 року у сумі 68 981,49 грн (шістдесят вісім тисяч дев'ятсот вісімдесят одна гривня сорок дев'ять копійок). Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що пов’язане з відключенням підпорядкованих підприємств, установ, організацій потребує негайного проведення переговорної закупівлі з постачання природного газу для погашення боргу за період, який був забезпечений постачанням природного газу та є підставою для звернення постачальника з позовом до суду. Враховуючи абзац другий пункту 3 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, Замовник має право, як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі для ліквідації наслідків. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 2 Закону «До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; - органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; - у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;». Враховуючи, ту обставину, що створений Виконавчий комітет розпочав свою роботу з проведення закупівель в кінці січня 2021 року та наявного застосованого в Україні карантинного періоду (локдаун) не можливо було вчасно сформувати штат працівників в новостворених територіальних громадах для налагодження поточної роботи та здійснення закупівель, так як довгий час було зайнято процесом державних реєстраційних дій по створенню організації роботи територіальної громади. 13 лютого 2021 року була оприлюднена закупівля відкритих торгів на закупівлю «постачання природного газу», яку було заблоковано поданою скаргою до Антимонопольного комітету України, що зупинило процедуру більше ніж на 15 календарних днів, та відповідно провести закупівлю вчасно по цій причині не склалось можливості. 06.04.2021 року між ТОВ «Київблгаз Збут» та Виконавчим комітетом Вороньківської сільської ради було укладено договір на погашення суми заборгованості на період з 01.01. по 31.03.2021 року на суму 757 519,86 грн. Виходячи з цього виникла необхідність відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю природного газу на підставі пункту 1 частини 1 стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» з зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів на суму 1 434 100грн 00 коп. у зв'язку із зменшенням видатків на фінансування по даній закупівлі. З 01.04.2021 року в піднаглядні установах Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради закінчився опалювальний сезон. Але у зв'язку з тим, що середньомісячна температура у квітні була у межах 8-11 градусів тепла, керівництво Виконавчого комітету прийняло рішення відновити опалювальний сезон в дошкільних навчальних закладах Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради. Згідно з частини 2 п. 2.6 Положення про Виконавчий комітет, затвердженого Рішенням сесії від 08.12.2020 № 11-1-VIII до обов’язків Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області входить організація роботи дошкільних та навчальних закладів територіальної громади, зокрема забезпечення безперебійної роботи дошкільних закладів в осінньо-зимово-весінній період, в тому числі забезпечення в опалювальний період природним газом для опалення приміщень. З метою підтримання безпечної життєдіяльності учасників дошкільного процесу, дотримання температурного режиму в дитячих садочках, недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, виникає необхідність відновити опалювальний сезон у дошкільних навчальних закладах. Невідповідність повітряно-теплового режиму санітарно-гігієнічним нормам є підставою для призупинення роботи дошкільних навчальних закладів, що призведе до порушення безпечних умов праці працівників та становитиме загрозу для здоров'я вихованці дошкільної освіти. Тому, негайне придбання природного газу і цільове освоєння бюджетних коштів та попередження вищезгаданих соціальних обставин є передумовами нагальної потреби у здійсненні такої закупівлі. Також у відповідності до «Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019-2010» припинення газопостачання в опалювальний період призведе до виникнення порушення нормальних умов життя та діяльності закладів. Згідно з НКДК – 019-2010 ця подія є надзвичайною ситуацією. Припинення газопостачання в тому числі до закладів дошкільної освіти призведе до виникнення надзвичайних ситуацій об’єктового рівня за кодом: 10840 НС унаслідок аварій на газопроводі системи газопостачання та газифікації. Згідно пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» безпека постачання природного газу - надійне та безперебійне постачання необхідних обсягів природного газу споживачам, що забезпечується наявними джерелами надходження природного газу, а також належним технічним станом газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ та установки LNG. З метою запобігання виникнення соціальної напруги серед працівників дошкільних закладів, задля уникнення суспільного резонансу та розголосу у випадку незабезпечення природним газом об’єктів Замовника, слід провести переговорну процедуру закупівлі. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону переговорна процедура застосовується як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури». 20.04.2021 року на адресу Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради від ТОВ «Київоблгаз» надійшов лист про нарахування заборгованості за квітень 2021 року у сумі 68981,49 грн та попередження про звернення Товариства «Київоблгаз збут» до суду з позовом у разі несплати суми заборгованості (Лист «417-Пя-5525-0421 від 20.04.2021 року). В даному випадку постачальником природнього газу з яким виникли борги в розрахунках є – ТОВ «Київоблгаз Збут», (код ЄДРПОУ: 39592941) 04108, місто Київ, ПРОСПЕКТ СВОБОДИ, будинок 2Г, ЛІТ. А, тел. +38 0444289843 Телефон 2: +380444289843, якого запросили на переговори. За наявності зазначеної заборгованості, враховуючи положення абзацу другого пункту 3 Розділу ІІ Постанови НКРЕКП від 30.09.2015 року за № 2496 «Про затвердження Правил постачання природного газу», зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 06.11.2015 року за № 1382/27827, Замовник не має права укласти інший договір постачання природного газу, з іншим постачальником до погашення заборгованості. Для уникнення заборгованості перед постачальником, котра може бути погашена внаслідок проведеної переговорної процедури закупівлі або в судовому порядку, варто застосувати переговорну процедуру. Оскільки, законодавством України не дано чіткий та виключний перелік поняття та складових «непереборної сили», Замовники торгів мають можливість сформулювати та описати ознаки наявності такої непереборної сили, виходячи із конкретно взятої ситуації Керуючись частиною 1 розділу X Кодексу газотранспортної системи Оператор газотранспортної системи має право припинити транспортування природного газу в точці входу до газотранспортної системи або точці виходу з газотранспортної системи, зокрема у випадку несанкціонованого відбору природного газу. Якщо споживачі газу та території України отримують газ природний без належним чином укладених відповідних договорів (угод) або при наявній заборгованості за поставлений природний газ ТОВ ЗБУТам (при виконанні договору в повному обсязі, тобто на весь обсяг коштів) - такий відбір газу вважається несанкціонованим. Несанкціонований відбір природного газу - це відбір природного газу: за відсутності по суб’єкту ринку природного газу підтвердженої номінації (підтвердженого обсягу природного газу) на відповідний розрахунковий період; без укладення відповідного договору з постачальником; шляхом самовільного під’єднання та/або з навмисно пошкодженими приладами обліку природного газу або поза охопленням приладами обліку; шляхом самовільного відновлення споживання природного газу (частина 5 пункту 1 розділу І Кодексу газотранспортної системні). Тобто дії Оператору газотранспортної системи з точки Кодексу газотранспортної системи є правомірними. Таким чином, в процесі відключення від постачання природного газу, мають місце обставини, що не залежать від дій та волі Сторін. Наслідком відключення в розпал опалювального періоду або під час виконання своїх функціональних обов’язків Споживача від постачання природного газу, є настання надзвичайних обставин, що ставлять під загрозу життя та здоров’я громадян. Все це підпадає під обставини непереборної сили. Окрім цього, відключення системи газопостачання в опалювальний період об'єктів, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. №368 Про затвердження «Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями» і Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій, затверджених наказом МНС України №1400 від 12.12.2012р., як наслідок може призвести до надзвичайної ситуації об'єктового чи місцевого рівня. Частиною 1 статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-IV від 24.06.2004 року зі змінами дано наступне визначення: «непереборна сила - дія надзвичайної ситуації техногенного, природного або екологічного характеру, яка унеможливлює надання відповідної послуги відповідно до умов договору». Розпочати переговорну процедуру закупівлі в порядку та з підстави передбаченої п. 3 ч. 2 ст. 40 «Про публічні закупівлі»: нагальної потреби у погашенні боргу у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Разом з цим, документальним підтвердженням обставин для застосування переговорної процедури закупівлі буде слугувати лист про негайну сплату боргу за газопостачання, оформлене оператором ГРС, що містить конкретну дату та час звернення Постачальника з позовом до суду. За результатами проведеної переговорної процедури закупівлі з учасником, що фактично здійснював постачання газу, укласти договір у якому передбачити можливість фінансування заборгованості, що виникла з незалежних від волі сторін обставин згідно частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України: «Сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення». Однією з функцій уповноваженої особи є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Відповідно до положень Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених Законом. Для забезпечення погашення боргу за постачання природнього газу протягом квітня 2021 року у сумі 68 981,49 грн (шістдесят вісім тисяч дев'ятсот вісімдесят одна гривня сорок дев'ять копійок), необхідно провести переговори та заключити договір згідно з предметом закупівлі: постачання природнього газу (ДК 021:2015-09120000-6 Газове паливо). На підставі вищезазначеного, у Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області існує потреба укласти договір з ТОВ «Київоблгаз Збут» на постачання природнього газу за ДК 021:2015 (CPV) - 09120000-6 Газове паливо, за переговорною процедурою закупівлі, на підставі ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2021 16:33
Оскарження наміру укласти договір: 13 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6967.49 м.куб
Ціна за одиницю: 9.9UAH з ПДВ
Постачання природного газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08352, Україна, Київська область, Бориспільський раойн, за адресами підпорядкованих установ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

07 червня 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2021 16:17
Протокол переговорів.pdf
07 червня 2021 16:17
протокол про застосування і повідомлення про намір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Київоблгаз Збут"
#39592941
Переможець 68 981,49
UAH з ПДВ
07 червня 2021 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2021 16:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Київоблгаз Збут"
#39592941
68 981,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:14
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 13:52
Додаткова угода 1 від 15.06.2021.pdf зміни до договору
15 червня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 09:53
Договір укладений
14 червня 2021 09:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачання природного газу 6967.49 м.куб 9,90
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії договору, а саме: зміна початку дії договору
Номер договору про закупівлю: 41ВВ417-1829-21
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачання природного газу 6967.49 м.куб 9,90
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 981,49
UAH (в тому числі ПДВ 11 496,91 UAH)