Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

томатна паста, горошок консервований, кукурудза консервована, повидло, сухофрукти (шипшина, курага, чорнослив), родзинки
Очікувана вартість
36 167,50 UAH
UA-2021-06-04-010741-b 9dc88ed318514906917bc5c15dcafb1b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Новіковська

+380412226400
+380504630412
zhitomirpark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Парк" Житомирської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02219168
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, Бульвар Старий , 34
Контактна особа: Олена Новіковська
+380412226400,+380504630412
zhitomirpark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


відповідно до вимог до продуктів томатна паста, горошок консервований, кукурудза консервована, повидло, сухофрукти (шипшина, курага, чорнослив), родзинки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 штуки
томатна паста 0,5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331400-1 — Овочеві пресерви та/або консерви
95 штуки
горошок консервований 0,5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331400-1 — Овочеві пресерви та/або консерви
40 штуки
кукурудза консервована 0,5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331400-1 — Овочеві пресерви та/або консерви
210 кілограми
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332200-6 — Джеми та мармелади; фруктові желе; фруктові чи горіхові пюре та пасти
250 кілограми
сухофрукти (шипшина, курага, чорнослив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
60 кілограми
родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332412-5 — Оброблені родзинки

Тендерна документація

04 червня 2021 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАЛЬКО СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3161306618
Переможець 36 167,50
UAH
04 червня 2021 18:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 19:29
39 1.PDF зміни до договору
02 вересня 2021 19:28
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 18:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням потреби замовника
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML