Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шпанівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04387317 |
Місцезнаходження: | 35301, Україна , Рівненська обл., Шпанівська сільська рада, с.Шпанів вул.Шкільна, 1 |
Контактна особа: |
Столярчук Микола Анатолійович +380362277688 Shpanivsrada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 3 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 14:56 |
ТД.docx | |
04 червня 2021 14:56 |
Додаток_4_Проект_договору.doc | |
04 червня 2021 14:56 |
Додаток_3_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx | |
04 червня 2021 14:56 |
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx | |
04 червня 2021 14:56 |
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.docx | |
04 червня 2021 14:56 |
2_СД_ССР.rtf | |
04 червня 2021 14:56 |
2_СД_ОС_2-1.rtf | |
04 червня 2021 14:56 |
2_СД_ОПР.rtf | |
04 червня 2021 14:56 |
2_СД_ЛС1_2-1-1.rtf | |
04 червня 2021 14:56 |
2_СД_ИВР.rtf | |
04 червня 2021 14:56 |
2_СД_ДФ_2-1-1.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-31-000023 ● b764e2fcd8c842a4bfc9b940545e1e7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2021 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
31.08.2021 № 533
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.08.2021 № 533
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-06-04-008208-b 04.06.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-31 15:30:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт вулиці Лугова на ділянці від перехрестя вул. Героїв Майдану до перехрестя вул. Павла Чубинського в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-06-04-008208-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Учасником ТОВ «РВ-БУД» в складі тендерної пропозиції завантажено договір про надання послуг від 01.03.2021 № 2101 укладений між ТОВ «РВ-БУД» і ФОП Батарєв Р.В. для подальшого використання Замовником машин і механізмів, в тому числі, автогрейдера Volvo Champion 720AVHP, р.н. 13906АО та свідоцтво про його реєстрацію згідно якого власником є Шандалій М.М. Оскільки особа, яка вказана у договорі про надання послуг від 01.03.2021 № 2101 не є власником даного транспортного засобу, тому згідно вимог пп. 1.2 п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен долучити в складі тендерної пропозиції копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання.
Однак, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «РВ-БУД» копія такого договору відсутня.
Також в пп. 1.2 п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації міститься вимога про надання інформації, зокрема, якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). Також, надається документ про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо).
По транспортним засобам, що вказані учасником у довідці від 18.06.2021 № 235, які надаються у користування по договорам про надання послуг (позиція 1-9 у довідці), в завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «РВ-БУД» відсутні відповідні листи-підтвердження власника техніки (машин, механізмів, техніки що залучається).
Крім того, в пп. 2.1 п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження інформації про наявність працівників вказаних у довідці надає наказ на призначення або копію трудової книжки або інший документ, що підтверджує трудові відносини між Учасником та вказаними у довідці працівниками.
Учасником ТОВ «РВ-БУД» в складі тендерної пропозиції в підтвердження наявності працівників, а саме: Прит С.Є., Куцмус Ю.О., Кондратюк О.Ф., завантажено три цивільно-правових договори на виконання робіт від 18.06.2021 № 4, від 18.06.2021 № 5, від 18.06.2021 № 6.
Відповідно до чинного законодавства цивільно-правовий договір - це угода між громадянином і
організацією (підприємством тощо) на виконання першим певної
роботи (а саме: договір підряду, договір доручення тощо),
предметом якого є надання певного результату праці, але за цього
виду договору не виникають трудові відносини, на які поширюється
трудове законодавство.
Тобто, цивільно-правовий договір не підтверджує трудові відносини між учасником та працівниками, вказаними в довідці, як вимагає того Замовник у тендерній документації.
Обгрунтуйте Ваше рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «РВ-БУД» вищевказаним вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-07 09:13:43
Відповідь на запит про надання пояснень
В відповідь на запит про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг до закупівлі робіт «Капітальний ремонт вулиці Лугова на ділянці від перехрестя вул. Героїв Майдану до перехрестя вул. Павла Чубинського в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області» (UA-2021-06-04-008208-b) від 31.08.2021 тендерний комітет Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області повідомляє наступне:
1. Обгрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі нами визначалась на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації та експертного висновку.
Посилання на веб-сайт на якому розміщено характеристики предмета закупівлі та суму бюджетного призначення:
План закупівлі: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-06-04-001571-c
Оголошення на сайті уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-04-008208-b
2. На виконання вимог тендерної документації (далі – ТД) щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано довідку про наявність визначеного умовами ТД переліку машин та механізмів. Правовими підставами користування такими машинами вказано договір про надання послуг. У складі пропозиції надано договори про надання послуг будівельною технікою іншими особами замовником яких, згідно таких договорів, є ТОВ «РВ-БУД». Договори містять перелік техніки як того вимагала ТД.
На виконання вимог учасником надано скан-копії технічних паспортів на вказану ним техніку.
Вимога щодо необхідності надання листів-підтвердження від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення НА ВИКОРИСТАННЯ його машин, механізмів та техніки УЧАСНИКОМ може стосуватись лише тих учасників, які беруть такі машини у оренду чи лізинг у власника з метою подальшого їх використання. У ВИПАДКУ залучення техніки на підставі ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ іншими особами УЧАСНИК НЕ Є ОСОБОЮ ЯКА безпосередньо ВИКОРИСТОВУЄ таку ТЕХНІКУ. Отже і вимога в якій необхідно надати лист власника орендодавця чи лізингодавця про незаперечення використання його машин УЧАСНИКОМ не розповсюджується на таких учасників, адже техніку власника у такому випадку використовує не учасник, а інша особа, яка надає послуги Учаснику.
Також вимога щодо надання копій договорів із власником, які підтверджують право НАДАВАТИ у користування техніку стосується випадків, у яких орендодавець, лізингодавець, чи інша особа НАДАЄ ТЕХНІКУ у користування. Учаснику вказана техніка НЕ НАДАЄТЬСЯ У КОРИСТУВАННЯ. Учасником надано договори про надання ПОСЛУГ, а не техніки, згідно яких виконавець на замовлення ТОВ «РВ-БУД» виконує такою технікою роботи.
Отже ТОВ «РВ-БУД» підтвердив наявність матеріально-технічної бази і надав документи, які безпосередньо повинен був надати.
Щодо наданих учасником копій цивільно-правових угод повідомляємо,
Згідно вимог тендерної документації «Учасник на підтвердження інформації про наявність працівників вказаних у довідці надає наказ на призначення або копію трудової книжки або інший документ, що підтверджує трудові відносини між Учасником та вказаними у довідці працівниками».
Учасником для підтвердження наявності працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті надано відповідну довідку, в якій вказано необхідну кількість працівників згідно умов ТД. Учасником надано накази про призначення працівників та інші документи, а саме цивільно-правові договори із фізичними особами щодо виконання ними робіт для учасника процедури закупівлі. Предметом наданих учасником цивільно-правових угод із фізичними особами є виконання робіт, які входять до предмету закупівлі.
На Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо, що учасник даної процедури закупівлі ТОВ «РВ-БУД» запропонував найнижчу пропозицію і надав, у складі свої пропозиції, документи, які підтверджують відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, надано документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність досвіду виконання робіт, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також на підтвердження наявності працівників учасником надано довідку та документи, на підставі яких учасник залучає їх до роботи.
Чинним законодавством України не заборонено укладання таких договорів щодо виконання робіт.
Відтак у нас, як у Замовника даної закупівлі не було підстав для відхилення пропозиції ТОВ РВ-БУД, який виконав всі вимоги тендерної документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-09-07 12:18:21
Пояснення з власної ініціативи
В відповідь на запит про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг до закупівлі робіт «Капітальний ремонт вулиці Лугова на ділянці від перехрестя вул. Героїв Майдану до перехрестя вул. Павла Чубинського в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області» (UA-2021-06-04-008208-b) від 31.08.2021 тендерний комітет Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області повідомляє наступне:
1. Обгрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі нами визначалась на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації та експертного висновку.
Посилання на веб-сайт на якому розміщено характеристики предмета закупівлі та суму бюджетного призначення:
План закупівлі: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-06-04-001571-c
Оголошення на сайті уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-04-008208-b
2. На виконання вимог тендерної документації (далі – ТД) щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано довідку про наявність визначеного умовами ТД переліку машин та механізмів. Правовими підставами користування такими машинами вказано договір про надання послуг. У складі пропозиції надано договори про надання послуг будівельною технікою іншими особами замовником яких, згідно таких договорів, є ТОВ «РВ-БУД». Договори містять перелік техніки як того вимагала ТД.
На виконання вимог учасником надано скан-копії технічних паспортів на вказану ним техніку.
Вимога щодо необхідності надання листів-підтвердження від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення НА ВИКОРИСТАННЯ його машин, механізмів та техніки УЧАСНИКОМ може стосуватись лише тих учасників, які беруть такі машини у оренду чи лізинг у власника з метою подальшого їх використання. У ВИПАДКУ залучення техніки на підставі ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ іншими особами УЧАСНИК НЕ Є ОСОБОЮ ЯКА безпосередньо ВИКОРИСТОВУЄ таку ТЕХНІКУ. Отже і вимога в якій необхідно надати лист власника орендодавця чи лізингодавця про незаперечення використання його машин УЧАСНИКОМ не розповсюджується на таких учасників, адже техніку власника у такому випадку використовує не учасник, а інша особа, яка надає послуги Учаснику.
Також вимога щодо надання копій договорів із власником, які підтверджують право НАДАВАТИ у користування техніку стосується випадків, у яких орендодавець, лізингодавець, чи інша особа НАДАЄ ТЕХНІКУ у користування. Учаснику вказана техніка НЕ НАДАЄТЬСЯ У КОРИСТУВАННЯ. Учасником надано договори про надання ПОСЛУГ, а не техніки, згідно яких виконавець на замовлення ТОВ «РВ-БУД» виконує такою технікою роботи.
Отже ТОВ «РВ-БУД» підтвердив наявність матеріально-технічної бази і надав документи, які безпосередньо повинен був надати.
Щодо наданих учасником копій цивільно-правових угод повідомляємо,
Згідно вимог тендерної документації «Учасник на підтвердження інформації про наявність працівників вказаних у довідці надає наказ на призначення або копію трудової книжки або інший документ, що підтверджує трудові відносини між Учасником та вказаними у довідці працівниками».
Учасником для підтвердження наявності працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті надано відповідну довідку, в якій вказано необхідну кількість працівників згідно умов ТД. Учасником надано накази про призначення працівників та інші документи, а саме цивільно-правові договори із фізичними особами щодо виконання ними робіт для учасника процедури закупівлі. Предметом наданих учасником цивільно-правових угод із фізичними особами є виконання робіт, які входять до предмету закупівлі.
На Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо, що учасник даної процедури закупівлі ТОВ «РВ-БУД» запропонував найнижчу пропозицію і надав, у складі свої пропозиції, документи, які підтверджують відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, надано документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність досвіду виконання робіт, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також на підтвердження наявності працівників учасником надано довідку та документи, на підставі яких учасник залучає їх до роботи.
Чинним законодавством України не заборонено укладання таких договорів щодо виконання робіт.
Відтак у нас, як у Замовника даної закупівлі не було підстав для відхилення пропозиції ТОВ РВ-БУД, який виконав всі вимоги тендерної документації.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Шпанівської сільської ради Рівненського району Рівненської області повідомляє, що на виконання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.09.2021 р. по закупівлі UA-2021-06-04-008208-b, відповідно до ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та підпункту 10.3.2 Договору від 13.07.2021 №13/07/01 Підряднику ТОВ «РВ БУД» надіслано повідомлення від 29.09.2021 №1946/02-12/21 про розірвання Договору. Окрім того повідомляємо, що порушення терміну надання пояснення у межах моніторингу процедури закупівлі на запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.08.2021 відбулися з підстав, які не залежали від Замовника, а в наслідок технічної несправності електронного майданчика, про що було повідомлено і в письмовому і в телефонному порядку майданчик та в телефонному порядку представника Держаудитслужби в Рівненській області. З метою отримання підтвердження Замовником надіслано звернення ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» від 07.09.2021 р. №1628/02-12/21. Відповіді на сьогоднішній день не отримано.
2021-09-30 16:08:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення термінів визначені частиною п’ятою статті 8 Закону під час надання Замовником пояснень, порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику можливості виправити невідповідності)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РВ-БУД |
3 320 790,82
UAH з ПДВ
|
3 320 790,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
3 345 000,00
UAH з ПДВ
|
3 345 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РВ-БУД #42431599 |
Переможець |
3 320 790,82
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2021 12:28
|
Додаток до договору | укладений |
15 липня 2021 12:16
|
Додаток до договору | укладений |
15 липня 2021 12:16
|
Договір | укладений |
15 липня 2021 12:16
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 липня 2021 — 25 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
3 264 487,59
UAH
|
Причини розірвання договору: | Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.09.2021 р. |