Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для проведення сеансів гемодіалізу/гемофільтрації - 2 найменування
Очікувана вартість
1 815 793,00 UAH
UA-2021-06-04-004765-c efcfa51e7fd94bfb8ab18d8b63d40ba2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Дві попередні процедури закупівлі витратних матеріалів для проведення сеансів гемодіалізу/гемофільтрації (ідентифікатори UA-2021-03-18-007117-c, UA-2021-04-15-002493-a) було відмінено відповідно до пункту 1 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з поданням для участі в процедурі закупівлі менше двох тендерних пропозицій, а саме: тільки товариством з обмеженою відповідальністю «ДІАВІТА». З метою безперебійного забезпечення пацієнтів нефрологічного профілю, прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2021 16:50
Оскарження наміру укласти договір: 15 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Строк поставки товарів: протягом 2021 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
найменування 1 - Набір для гемофільтрації/гемодіалізу, сумісний з апаратом PrismaFlex Baxter, або еквівалент (34999 Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування) - 100 шт. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 34999 — Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування
500 шт
найменування 2 - Розчин для гемодіалізу та гемофільтрації (35849 Концентрат гемодіалізу) - 500 шт. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35849 — Концентрат гемодіалізу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

04 червня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІАВІТА"
#39246308
Переможець 1 815 793,00
UAH з ПДВ
04 червня 2021 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2021 16:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІАВІТА"
#39246308
1 815 793,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 10:42
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 09:09
Договір 16.pdf укладений
18 червня 2021 09:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 липня 2021 10:53
1 111 019,56 UAH UA488201720344290020000048310
ДОЗ ВОКМР (КМДА)
UA423223130000026005000025872
ТОВ "Діавіта"
Оплачений
23 жовтня 2021 10:31
704 773,44 UAH UA488201720344290020000048310
ДОЗ ВОКМР (КМДА)
UA423223130000026005000025872
ТОВ "Діавіта"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 815 793,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 790,20 UAH)