Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового фонду (капітальний ремонт конструктивних елементів житлового будинку по вул. І.Кожедуба,103А) в місті Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
621 629,71 UAH
UA-2021-06-04-004239-c c8a1a6aef2b14513b77bd5ca2adcaa3f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жданюк Вікторія

380456399482 zhdaniukviktoriia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Жданюк Вікторія
380456399482
zhdaniukviktoriia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2021 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2021 10:00
Очікувана вартість: 621 629,71 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строки виконання робіт до 15.12.2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового фонду (капітальний ремонт конструктивних елементів житлового будинку по вул. І.Кожедуба,103А) в місті Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. І.Кожедуба,103А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" 585 153,78
UAH з ПДВ
585 153,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2021 07:51
Електронний підпис
16 червня 2021 07:49
Кошторис.7z
16 червня 2021 07:49
Кваліфікаційні ст 16.7z
16 червня 2021 07:49
Довідки.7z
16 червня 2021 07:49
Дозвола та ліцензії.7z
16 червня 2021 07:49
Установчі документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"
#42654473
Переможець 585 153,78
UAH з ПДВ
23 червня 2021 11:22

Документи

23 червня 2021 11:21
Електронний підпис
23 червня 2021 11:18
ПР 088.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2021 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"
#42654473
585 153,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2021 11:21
Електронний підпис
23 червня 2021 11:18
ПР 088.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 15:37
585-2.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 15:07
585.21.ДУ1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 15:40
585.pdf укладений
09 липня 2021 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного плану
Номер договору про закупівлю: 585/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 585/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 388 338,53
UAH (в тому числі ПДВ 64 723,09 UAH)