Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - послуги з проведення періодичного профілактичного психіатричного медичного огляду працівників загону з видачею сертифікатів, лот 2 - послуги з проведення періодичного профілактичного наркологічного медичного огляду працівників загону з видачею сертифікатів, лот 3 - послуги з проведення психофізіологічної експертизи працівників загону
Очікувана вартість
100 324,48 UAH
UA-2021-06-04-002813-a 2425b100d3af47d89d265b63faf750c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гулевата Наталія Петрівна

+380623961588 tender.10vgso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕСЯТИЙ ВОЄНІЗОВАНИЙ ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН
Код ЄДРПОУ: 00159462
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., Мирноград, пров. Робочий, буд. 1
Контактна особа: Гулевата Наталія Петрівна
+380623961588
tender.10vgso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2021 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2021 01:00
Очікувана вартість: 100 324,48 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (його частин (лотів) зазначена в Додатку 1. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру. До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні помилки та описки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. Опис та приклади деяких формальних (несуттєвих) помилок: - допущені орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі пропозиції; - зазначена неправильна назва документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (наприклад, надано лист-пояснення на вимогу надати довідку в довільній формі); - зазначений неповний перелік інформації в певному документі, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника (наприклад, банківські реквізити не зазначені у відомостях про учасника, проте зазначені на фірмовому бланку учасника). - надано копію документа не в повному обсязі (у разі, якщо наданої інформації достатньо); - надано в складі пропозиції додаткові документи, які взагалі не вимагались умовами оголошення; - недотримання форми документу, що встановлена оголошенням, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам оголошення.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

08 червня 2021 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2021 16:45
Протокол з переліком змін 08.06.21.pdf
08 червня 2021 16:44
Оновлений Додаток 6 зі змінами.docx
08 червня 2021 16:44
Оновлений Додаток 3 зі змінами.doc
08 червня 2021 16:44
Оновлений Додаток 1 зі змінами.docx
08 червня 2021 16:44
Оновлене Оголошення зі змінами.docx
04 червня 2021 17:51
Додаток 7.docx
04 червня 2021 17:51
Додаток 5.docx
04 червня 2021 17:51
Додаток 4.doc
04 червня 2021 17:51
Додаток 2.doc
08 червня 2021 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2021 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2021 16:45
Протокол з переліком змін 08.06.21.pdf
08 червня 2021 16:44
Оновлений Додаток 6 зі змінами.docx
04 червня 2021 17:51
Додаток 6.docx
08 червня 2021 16:44
Оновлений Додаток 3 зі змінами.doc
04 червня 2021 17:51
Додаток 3.doc
08 червня 2021 16:44
Оновлений Додаток 1 зі змінами.docx
04 червня 2021 17:51
Додаток 1.docx
08 червня 2021 16:44
Оновлене Оголошення зі змінами.docx
04 червня 2021 17:51
Оголошення.docx
04 червня 2021 17:51
Додаток 7.docx
04 червня 2021 17:51
Додаток 5.docx
04 червня 2021 17:51
Додаток 4.doc
04 червня 2021 17:51
Додаток 2.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з проведення періодичного профілактичного психіатричного медичного огляду працівників загону з видачею сертифікатів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 32 619,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 163,10 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 червня 2021 13:05
Закінчення: 22 червня 2021 13:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

380 люд
Послуги з проведення періодичного профілактичного психіатричного медичного огляду працівників загону з видачею сертифікатів
ДК 021:2015: 85121270-6 — Послуги психіатрів або психологів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, м. Мирноград, провулок Робочий, 1; 85001, Донецька область, м. Добропілля, пров. Поштовий, 2Б; 85400, Донецька область, м. Селидове, вул. Черняхівського, 42; 85670, Донецька область, м. Вугледар, вул. Трифонова, 48А; 85200, Донецька область, м. Торецьк, вул. Лесі Українки, 25А
Дата доставки: 30 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2021 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 32 600,00
UAH з ПДВ
29 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛОБУЄВА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 32 300,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2021 17:07
Електронний підпис
18 червня 2021 17:06
_______ ___ 1.pdf
18 червня 2021 17:06
_____ ___ 1.pdf
18 червня 2021 17:06
_____________ __ _________.pdf
18 червня 2021 17:06
__________ ___ 1.pdf
18 червня 2021 17:06
_________.pdf
18 червня 2021 17:06
_____ ___ ____________.pdf
18 червня 2021 17:06
_____________.pdf
18 червня 2021 17:06
________1.pdf
18 червня 2021 17:06
_______.pdf
18 червня 2021 17:06
_____.pdf

Публічні документи

11 червня 2021 11:09
Електронний підпис
11 червня 2021 11:08
проект договору.pdf.p7s
11 червня 2021 11:08
проект договору.pdf
11 червня 2021 11:08
організація роботи.pdf.p7s
11 червня 2021 11:08
організація роботи.pdf
11 червня 2021 11:08
додаток 5.pdf.p7s
11 червня 2021 11:08
додаток 5.pdf
11 червня 2021 11:08
спеціаліста.pdf.p7s
11 червня 2021 11:08
профогляди.pdf.p7s
11 червня 2021 11:08
идентификац.pdf.p7s
11 червня 2021 11:08
диплом.pdf.p7s
11 червня 2021 11:08
витяг з ЄДР.jpg.p7s
11 червня 2021 11:08
витяг з ЄДР (2).jpg.p7s
11 червня 2021 11:08
аспорт скан.pdf.p7s
11 червня 2021 11:08
спеціаліста.pdf
11 червня 2021 11:08
реквізити.pdf
11 червня 2021 11:08
профогляди.pdf
11 червня 2021 11:08
налоговая.jpg
11 червня 2021 11:08
идентификац.pdf
11 червня 2021 11:08
диплом.pdf
11 червня 2021 11:08
гарантийний лист.pdf
11 червня 2021 11:08
витяг з ЄДР.jpg
11 червня 2021 11:08
витяг з ЄДР (2).jpg
11 червня 2021 11:08
аспорт скан.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ФОП "ВОЛОБУЄВА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01990855
Переможець 29 970,00
UAH з ПДВ
24 червня 2021 13:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2021 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01990855
29 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:43
Платіжне доручення 712 укладений
10 січня 2022 15:37
Додаткова угода укладений
10 січня 2022 15:37
договір укладений
10 січня 2022 15:37
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 11:47
Додаткова угода _2 до договору 250.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 09:58
Додаткова угода 1 до дог 250.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 17:17
договір укладений
02 липня 2021 17:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
04 серпня 2021 12:51
29 730,22 UAH UA858201720343260001000011326
10 ВГРЗ
UA933354960000026002051604668
КНП"Мирноградська ЦМЛ" ММР
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю врегулювання розрахунків вартості послуг п. 3.1. Договору викладається в наступній редакції: 3.1. Сума цього Договору становить 29966,80 грн. (двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят шість грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ 4994,47 грн., згідно Протоколу узгодження вартості послуг (Додаток 1), який є невід’ємною частиною цього Договору. Також змінюються та викладаються у новій редакції Протокол узгодження вартості послуг, Калькуляція собівартості послуг з первинного та періодичного медичного психіатричного огляду працівників 10 ВГРЗ.
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичної чисельністю працівників Замовника, які підлягають періодичному профілактичному психіатричному медичному огляду з видачою сертифікатів, зменшуються загальна чисельність працівників Замовника на 3 особи, загальна сума Договору на 236 грн. 58 коп. з ПДВ та п. 1.2., 3.1. Договору викладаються в наступній редакції: 1.2. Кількість послуг і вартість необхідних медичних обстежень, ціна за одиницю послуги за 1 особу за цим Договором викладені в Протоколі узгодження вартості послуг від «08» грудня 2021 року (нова редакція) (Додаток 1), який є невід’ємною частиною цього Договору. До Договору додаються: Калькуляція собівартості послуг з первинного та періодичного медичного психіатричного огляду працівників 10 ВГРЗ станом на 08 грудня 2021 року (нова редакція) (Додаток 2); Список працівників 10 ВГРЗ, що підлягають профогляду лікарем-психіатром в 2021 році в кількості 377 осіб (нова редакція) (Додаток 3). 3.1. Сума цього Договору становить 29730 грн. 22 коп. (двадцять дев’ять тисяч сімсот тридцять грн. 22 коп.), в тому числі ПДВ 4955,04 грн. згідно з Протоколу узгодження вартості послуг (Додаток 1), який є невід’ємною частиною цього Договору. Також, змінюються та викладаються в новій редакції Протокол узгодження вартості послуг від 02.07.2021року (Додаток 1), Калькуляція собівартості послуг з первинного і періодичного медичного психіатричного огляду працівників 10 ВГРЗ станом на 02.07.2021 року (Додаток 2), Список працівників 10 ВГРЗ, що підлягають профогляду лікарем-психіатром в 2021 році (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 730,22
UAH (в тому числі ПДВ 4 955,04 UAH)