Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хомути ремонтні
Repair collars
Repair collars
Очікувана вартість
545 000,00 UAH
UA-2021-06-04-000563-a ● c3be7094a9e841798afa521388d07468
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03327090 |
Вебсайт: | http://www.melvoda.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька область обл., Мелітополь, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 100 |
Контактна особа: |
Мелкумян Наталя Олегівна +380684985741 NATA.MELKUMYAN.86@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | UUtility company "Vodokanal" of the Melitopol city council of the Zaporozhye region |
National ID: | 03327090 |
Contact point: |
Melkumyan Natalia +380684985741 NATA.MELKUMYAN.86@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 червня 2021 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 15:18 |
Очікувана вартість: | 545 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 червня 2021 10:22 |
Enquiries until: | 25 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 липня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 545 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 725 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
Ду500 (від 520- до 540)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Repair collars DN500 (from 520 to 540)
CPV: 44160000-9
Період постачання:
з 01 серпня 2021 по 31 грудня 2021
30 шт.
Ду250 (від 266- до 280)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Repair collars DN250 (from 266 to 280)
CPV: 44160000-9
Період постачання:
з 01 серпня 2021 по 31 грудня 2021
6 шт.
Ду400 (від 420- до 440)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Repair collars DN400 (from 420 to 440)
CPV: 44160000-9
Період постачання:
з 01 серпня 2021 по 31 грудня 2021
50 шт.
Ду100 (від 114- до 128)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Repair collars DN100 (from 114 to 128)
CPV: 44160000-9
Період постачання:
з 01 серпня 2021 по 31 грудня 2021
20 шт.
Ду150 (від 159- до 170)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Repair collars DN150 (from 159 to 170)
CPV: 44160000-9
Період постачання:
з 01 серпня 2021 по 31 грудня 2021
70 шт.
Ду150 (від 159- до 170)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Repair collars DN150 (from 159 to 170)
CPV: 44160000-9
Період постачання:
з 01 серпня 2021 по 31 грудня 2021
20 шт.
Ду150 (від 165- до 177)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Repair collars DN150 (from 165 to 177)
CPV: 44160000-9
Період постачання:
з 01 серпня 2021 по 31 грудня 2021
40 шт.
Ду200 (від 213- до 225)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Repair collars DN200 (from 213 to 225)
CPV: 44160000-9
Період постачання:
з 01 серпня 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | На підставі видаткових накладних | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 10:19 |
Тендерна документація.docx | |
04 червня 2021 10:19 |
Протокольне рішення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 18 червня 2021 12:47
Дата відповіді: 22 червня 2021 13:44
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель.
По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, Ви повинні розуміти, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі товари учасники можуть подавати згідно паспорта на таку продукцію. Тому вимога щодо наявності Сертифікату ISO 9001:2015 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" пердбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника.
Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. Оскільки саме такі вимоги і є обмеженням здорової конкуренції і обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати вищевикладені дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимоги, викладені Вами в додатку 2 «про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі (технічне завдання) і привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, і не ставить під сумність прозорість даної закупівлі, а також репутацію посадових осіб Замовника. У разі ігнорування зазначених зауважень, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ зі скаргою на вимоги встановлені в тендерній документації. Дякуємо за співпрацю та розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можливість отримання сертифікатів ISO 9001:2015 передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Повідомляємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник, продукція якого відповідає стандартам, має можливість надати сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015, виконавши вимоги тендерної документації.
Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати затребувані сертифікати вимогам, і цим самим довести його відповідність системі управління якістю, системі екологічного управління та системі управління охороною здоров'я та безпекою праці на виробництво.
Ці стандарти сприяють прийняттю процесного підходу під час розробляння, запроваджування та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог, а також регулюють дотримання екологічності виробництва і відповідністю дотримання вимог охорони і безпеки праці.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умовою, тому цілком відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати затребувані сертифікати вимогам, і цим самим довести його відповідність системі управління якістю, системі екологічного управління та системі управління охороною здоров'я та безпекою праці на виробництво.
Ці стандарти сприяють прийняттю процесного підходу під час розробляння, запроваджування та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог, а також регулюють дотримання екологічності виробництва і відповідністю дотримання вимог охорони і безпеки праці.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умовою, тому цілком відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 19 червня 2021 10:36
Дата відповіді: 23 червня 2021 10:40
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на предмет закупівлі. Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасована дія Декрету (згідно зі статтею №27 цього Декрету (із змінами, внесеними згідно із Законом №124-VIII від 15.01.2015 року) та припинила свою діяльність державна система сертифікації. В зв'язку з вищевказаним, повідомляємо, що згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» обов’язковий сертифікат відповідності продукції відмінений та не забезпечує підтвердження поставки оригінального та якісного товару. Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені вимоги до тендерної документації. Частиною 3 статті 22 цього Закону встановлено, що "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.". Але при цьому згідно частині 4 статті 22 цього Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.". Враховуючи вищевикладене, а також те, що вказані відкриті торги були об'явлені 04 червня 2021 року, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій – до 05 липня 2021 року, тобто проходження добровільної сертифікації предмету закупівлі буде неможливим протягом такого короткого строку. Викладене підтверджується Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства у відповіді на запит № 849/2017, де вказується, що: "…замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час складання і затвердження тендерної документації та проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників.". Принципи здійснення закупівель встановлені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", якими серед іншого є (1) добросовісна конкуренція серед учасників, (2) недискримінація учасників, а також (3) запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому частиною 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Одночасно зауважуємо, що якість предмету закупівлі при поставці засвідчується належним чином відповідно паспорту на товар. На підставі вищевикладеного, для усунення дискримінаційних дій з боку, відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25.12.2015 р., просимо прибрати з тендерної документації вимоги, викладені Вами в додатку 2 «про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі (технічне завдання) щодо надання сертифіката відповідності чи передбачити надання Учасником довідки, що даний товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, а також спосіб їх підтвердження визначаються Замовником.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 липня 2021
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03327090 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна, Запорізька область обл., Мелітополь, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 100 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМТРУБОПРОВОДКОМПЛЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КУРАН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Інтерекст LTD" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КУРАН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
477 000,00
UAH з ПДВ
|
423 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інтерекст LTD" |
541 992,00
UAH з ПДВ
|
510 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМТРУБОПРОВОДКОМПЛЕКТ" |
536 244,00
UAH з ПДВ
|
522 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КУРАН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ #3194521052 |
Переможець |
423 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 08:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 07:16
|
Договір.pdf | укладений |
27 липня 2021 07:16
|