Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015:44480000-8 Протипожежне обладнання різне (гідранти)
Очікувана вартість
865 000,00 UAH
UA-2021-06-03-006804-b 56559b0a9f5c4208b4c645130a9f1971
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Гнасюк

+380332284017 vodokanalzakupivelnyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Луцькводоканал""
Код ЄДРПОУ: 03339489
Вебсайт: http://Vd.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26
Контактна особа: Лариса Гнасюк
+380332284017
vodokanalzakupivelnyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2021 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 червня 2021 13:04
Очікувана вартість: 865 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44480000-8: Протипожежне обладнання різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
код за ДК 021:2015:44480000-8 Протипожежне обладнання різне (гідранти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул. Січова, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44480000-8 — Протипожежне обладнання різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2021 13:55
ТД гідрант.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2021 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НКП Дніпро" 863 257,20
UAH з ПДВ
818 656,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНТЕХПОСТАЧ" 848 860,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2021 14:55
Електронний підпис
14 червня 2021 14:44
Реєстр.pdf
14 червня 2021 14:44
13_Рішення учасника.pdf
14 червня 2021 14:44
9_Виписка з ЄДР.pdf
14 червня 2021 14:44
8_Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 червня 2021 14:44
6_Опис.PDF
14 червня 2021 14:44
5_Копія Статуту.pdf
14 червня 2021 14:44
3_Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2021 12:21
Електронний підпис
11 червня 2021 12:20
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2021 12:20
Статут ІТП оригінал.pdf
11 червня 2021 12:20
Сертифікат дилера.pdf
11 червня 2021 12:20
Сертифікат HDI3.pdf
11 червня 2021 12:20
Сертифікат HDI2.pdf
11 червня 2021 12:20
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 червня 2021 12:20
Проект договору.pdf
11 червня 2021 12:20
Паспорт гідрант 2.pdf
11 червня 2021 12:20
Паспорт гідрант 1.pdf
11 червня 2021 12:20
Наказ на Директора ІТП.pdf
11 червня 2021 12:20
Гарантійний лист.pdf
11 червня 2021 12:20
Витяг Інтехпостач.pdf
11 червня 2021 12:20
Виписка Інтехпостач.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НКП Дніпро"

ПП "ІНТЕХПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НКП Дніпро"
#39775233
Відхилено 818 656,50
UAH з ПДВ
22 червня 2021 11:22
ПП "ІНТЕХПОСТАЧ"
#38474406
Переможець 840 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 09:02

Документи

22 червня 2021 11:22
Електронний підпис
22 червня 2021 11:21
пр 179.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2021 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНТЕХПОСТАЧ"
#38474406
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 21:50
звіт про завршення договору 321.rtf укладений
19 квітня 2022 21:49
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 10:53
ду 3 до д 321.pdf зміни до договору
25 січня 2022 10:52
повідомлення про внесення змін 3 321.rtf зміни до договору
25 січня 2022 10:52
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 09:17
ду 321 2.pdf зміни до договору
20 січня 2022 09:17
пов. 321.pdf зміни до договору
20 січня 2022 09:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:29
ду 321.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:28
пов 321.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:28
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 14:08
д 321.pdf укладений
07 липня 2021 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились продовжити дію Договору, на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, що становить 168 000 грн. 00 коп. (сто шістдесят вісім тисяч гривень) грн. 00 коп., з врахуванням ПДВ. 2. Внести зміни до пунктів 2.2., 4.3., 12.4. Договору та викласти їх у новій редакції: «2.2.Одиницею виміру кількості Товару сторони приймають штуку. Загальна кількість Товару, що передається на умовах даного Договору, встановлюється з врахуванням кількості Товару кожного виду у партії та кількості переданих партій, однак у сукупності не може перевищувати 84 штук. 4.3. Загальна сума договору встановлюється залежно від вартості кожної переданої партії Товару та кількості переданих партій, але не може бути більше 1 008 000 грн. 00 коп. (один мільйон вісім тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 168 000,00 грн. 12.4. Даний Договір набуває чинності з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31 березня 2022 року.».
Номер договору про закупівлю: 321
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 3 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили: 1. Змінити п. 5.1. Розділ V. УМОВИ ПЛАТЕЖІВ, виклавши його в такій редакції: «5.1. Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті – гривні. Форма розрахунків – безготівкова. Вид розрахунків – із застосуванням платіжних доручень. Розрахунки за Товар, що передається на умовах даного Договору, здійснюється Покупцем за кошти місцевого бюджету на 2022 рік у розмірі 149 237 (сто сорок дев’ять тисяч двісті тридцять сім) грн. 40 коп. та власними коштами підприємства у розмірі 858 762 (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч сімсот шістдесят дві) грн. 60 коп., на умовах після оплати, протягом 90 (дев’яносто) банківських днів після отримання партії Товару, на підставі рахунку, виставленого Продавцем. Датою отримання партії вважається дата, зазначена у товарно-супровідних документах на Товар.». 2. У розділі «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ» Договору, банківські реквізити Покупця викласти наступним чином: П/р: UA753395000000026006643980002 в АТ «Таскомбанк» ЄДРПОУ 03339489 ІПН: 033394803173, Свідоцтво №02816887 р/р № UA398201720344390001000034418 в Держказначейська служба України, м.Київ МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 321
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 3 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили: 1. Внести зміни до пункту 3.5 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.5. Tepмін поставки товару - червень 2021 року - березень 2022 року.» 2. Внести зміни до п. 5.1. Розділ V. УМОВИ ПЛАТЕЖІВ, виклавши його в такій редакції: «5.1. Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті - гривні, Форма розрахунків - безготівкова. Вид розрахунків - із застосуванням платіжних доручень. Розрахунки за Товар, що передається на умовах даного Договору, здійснюється Покупцем за кошти місцевого бюджету у розмірі 149 237 (сто сорок дев'ять тисяч двісті тридцять сім) грн. 40 коп. та власними коштами підприємства у розмірі 858 762 (вісімсот п'ятдесят вісім тисяч сімсот шістдесят дві) грн.. 60 коп., на умовах після оплати, протягом 90 (дев'яносто) банківських днів після отримання партії Товару, на підставі рахунку, виставленого Продавцем. 5,1.1. У 2021 році розрахунки за Товар, що передається на умовах даного договору, Покупець здійснює за власна кошти у розмірі 153 865 (сто п’ятдесят три тисячі вісімсот шістдесят п’ять) грн.. 81 коп. У 2022 році розрахунки за товару, що передасться на умовах даного договору, здійснюються Покупцем за власні кошти у розмірі 704 896 (сімсот чотирі тисячі вісімсот дев'яносто шість) грн.. 79 коп., за кошти місцевого бюджету у розмірі 149 237 (сто сорок дев'ять тисяч двісті тридцять сім) грн. 40 коп.»
Номер договору про закупівлю: 321
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 681 343,56
UAH (в тому числі ПДВ 113 557,26 UAH)