Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Котли чавунні (стандартного типу) підлогові потужністю 300 кВт з монтажем по вул. Проскурівська, 90, м. Хмельницький
Очікувана вартість
738 000,00 UAH
UA-2021-06-02-010729-b 53437a43b339452f9113ede3d619844b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зозуля-Савіцька Ольга

+380506508925 ZOZULYA-OP@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21344146
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 90
Контактна особа: Зозуля-Савіцька Ольга
+380506508925
ZOZULYA-OP@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2021 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2021 12:00
Очікувана вартість: 738 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Котли чавунні (стандартного типу) підлогові потужністю 300 кВт з монтажем по вул. Проскурівська, 90, м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29007, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Проскурівська, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 44621200-1 — Котли

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту укладання Договору, сплачує Постачальнику аванс в розмірі 50 (п’ятдесяти) % ціни Договору. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Хмельницької філії, місцезнаходження 29007, Хмельницька область, м. Хмельницкий, вул. Проскурівська, 90, єдрпоу 21344146 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Аванс 5 Банківські 50
Iнша подія Остаточна оплата за Договором здійснюється після отримання Покупцем Товару, монтажу та режимно-налагоджувальних робіт, а також документів, передбачених чинним законодавством України, на підставі видаткової накладної на фактично поставлений Товар та акту виконаних робіт протягом 10 (десяти) календарних днів. Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2021 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2021 16:25
Спрощена закупівля_котли Хм.docx.p7s
02 червня 2021 16:25
Спрощена закупівля_котли Хм.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СІАД-СЕРВІС 738 000,00
UAH з ПДВ
738 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2021 11:56
Електронний підпис
09 червня 2021 11:54
22 Дозвільні документи.pdf
09 червня 2021 11:54
20 Звіт 1-ДФ.pdf
09 червня 2021 11:54
19 Штатний розпис.pdf
09 червня 2021 11:54
17 Договір та відгук.pdf
09 червня 2021 11:54
13 Свідоцтво ПДВ.pdf
09 червня 2021 11:54
12 Звіт 1-ДФ.pdf
09 червня 2021 11:54
7 Лист з кодом доступу.pdf
09 червня 2021 11:54
6 Опис документів.PDF
09 червня 2021 11:54
5 Статут.PDF
09 червня 2021 11:54
2 Проект договору.pdf
09 червня 2021 11:54
1 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СІАД-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СІАД-СЕРВІС
#36952814
Переможець 738 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2021 12:18

Документи

17 червня 2021 12:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2021 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СІАД-СЕРВІС
#36952814
738 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2021 12:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:52
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 21:36
12-285 Siad-Servis kotly.zip укладений
25 червня 2021 21:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 738 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 123 000,00 UAH)