Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057014 |
Вебсайт: | https://vylkivska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 68355, Україна , Одеська обл., Вилкове, Моряків-десантників,18 |
Контактна особа: |
Черногор Тетяна Миколаївна +380484331071 gorsovetvilzvit@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2021 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2021 15:49 |
Очікувана вартість: | 28 351 689,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 758,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У тексті наданої банківської гарантії в обов’язковому порядку повинні міститися умови, передбачені Вимогами до забезпечення тендерної пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»). Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 139 000,00 грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 139 000,00 грн (сто тридцять дев’ять тисяч грн. 00 коп) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Виконавчий комітет Вилківської міської ради 68355 Одеська область Кілійський р-он.м.Вилкове вул. Моряків – десантників,18 Р/р UА 068201720355139003022019342 Код 04057014 Держказначейська служба України,м.Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 139000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2021 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2021 13:36 |
Перелік змін (2) (6) (1).docx | |
15 червня 2021 13:36 |
)Тендерна_документацiя_Вилково_зi_змiнами_15.06.doc |
15 червня 2021 14:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 червня 2021 13:36 |
Перелік змін (2) (6) (1).docx
|
||||||
15 червня 2021 13:36 |
)Тендерна_документацiя_Вилково_зi_змiнами_15.06.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
копію ліцензії та документа дозвільного характеру у відповідності із постановою Кабінету
Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 на провадження певного виду господарської
діяльності, якщо отримання такого документу дозвільного характеру та ліцензії на
провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та технічним завданням
даної тендерної документації.
Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про
затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення
змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» установлено, що декларації
відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці,
видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких
декларацій. В цій же постанові внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт
підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання
підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня
2011 р. № 1107. Отже, Замовник вимагає в ТД надання документа дозвільного характеру у
відповідності із чинним законодавством.
Дякуємо за запитання!
Також висунута така вимога.
Для головного інженера - надати диплом за спеціальністю водопостачання та каналізації.
Для виконавців робіт - надати диплом інженера-будівельника, при цьому щонайменше 1 з них повинен мати диплом інженера-будівельника за спеціальністю «Водопостачання та водовідведення»).
Тобто в ТД висунута вимога щодо мінімальної кількості працівників, в тому числі головного інженера та виконавця робіт.
Наказом Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327 затверджено Національний класифікатор України «Класифікатор професій» ДК 003:2010, який розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 04.05.93 року N 326 «Про Концепцію побудови національної статистики України та Державну програму переходу на міжнародну систему обліку і статистики». Цей класифікатор призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників.
Так, цим класифікатором передбачено такі професійні назви роботи:
– головний інженер (це головні фахівці - керівники виробничих підрозділів у будівництві) - здійснює керівництво технічними службами підприємства, здійснює контроль за додержанням проектної, конструкторської і технологічної дисципліни, правил та норм з охорони праці, виробничої санітарії та пожежної безпеки, вимог органів державного нагляду за охороною праці, природоохоронних, санітарних та інших органів; забезпечує своєчасну підготовку технічної документації (креслень, специфікацій, технічних умов, технологічних карт); забезпечує постійне удосконалення підготовки і підвищення кваліфікації персоналу відповідно до вимог науково-технічного прогресу; керує діяльністю технічних служб підприємства, контролює результати їх роботи, стан трудової і виробничої дисципліни в підпорядкованих підрозділах тощо.
- виконавець робіт (це начальники (інші керівники) та майстри дільниць (підрозділів) у будівництві) - здійснює безпосереднє керівництво будівництвом тощо.
Предметом закупівлі є Будівництво розвідних водопровідних мереж у с. Десантне Кілійського району Одеської області . ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013, тобто сама специфіка предмету закупівлі передбачає певні знання у будівництві саме у водопостачанні та водовідведенні, тобто виконавець робіт, який буде безпосередньо здійснювати керівництво будівництвом повинен розуміти та мати певні знання по роботам в частині водопровідних мереж, що саме і є предметом закупівлі даних торгів. Теж саме і стосується головного інженера, який також повинен мати знання у будівництві саме у водопостачанні задля якісної та повної реалізації проекта з Будівництва розвідних водопровідних мереж у с. Десантне Кілійського району Одеської області . ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013, та який здійснює керівництво технічними службами підприємства, контролює результати їх роботи, забезпечує своєчасну підготовку технічної документації тощо.
Якщо учасник виявляє бажання надати більшу кількість працівників, які досвідченні у будівництві водопровідних мереж та мають знання у водопостачанні, то Замовник підтримує таку позицію, тому підкреслюємо що обов’язкова наявність лише вищеперерахованих працівників.
Стосовно надання аналогічних договорів. Такі документи підтверджують досвід роботи, але не підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації. Більш того, Змовник не може переконатись по наданим аналогічним договорам в наявності на теперішній час відповідних працівників, які будуть виконувати роботи, що є предметом закупівлі даних торгів. Тобто, задля ефективного здійснення своїх повноважень та переконання в можливостях учасників здійснити роботи, що є предметом закупівлі, Замовник вимагає у ТД наявність відповідних кваліфікованих працівників виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Жодним чином Замовник не обмежує конкуренцію та не висуває дискримінаційних вимог та дотримується чинного законодавства, в тому числі принципів здійснення закупівель.
Дякуємо за запитання!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-03-000004 ● 44872e4b55794c769b196935f7ffb8d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2021 № 526
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2021 №526
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-06-02-004928-c 02.06.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-06 11:50:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво розвідних водопровідних мереж у с. Десантне Кілійського району Одеської області. ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-02-004928-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 11:15:52
Обгрунтування визначення бюджетного призначення закупівлі
Розмір бюджетного призначення,технічні та якісні характеристики предмета закупівлі до закупівлі "Будівництво розвідних водопровідних мереж у с.Десантне Кілійського району Одеської області" визначені відповідно до кошторисної документації та позитивного експертного звіту від "Державного науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція".
Посилання на сторінку веб-сайту,на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та затвердження рішенням сесії Вилківської міської ради кошторисної документації за предметом закупівлі "Будівництво розвідних водопровідних мереж у с.Десантне Кілійського району Одеської області"
https://vylkivska-gromada.gov.ua/docs/872434/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-10 10:59:41
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Будівництво розвідних водопровідних мереж у с. Десантне Кілійського району Одеської області ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-02-004928-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (документів, пояснень), а саме:
1. Яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРІОРИТЕТ-В» за відсутності у складі його тендерної пропозиції свідоцтва підвищення кваліфікації Дубовика В.Л. за професією «Зварник пластмас» не нижче другого розряду, надання якого вимагалося пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації?
Інформацію, пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-14 20:58:16
Відповідність пропозиції ТД
Дякуємо Управлінню Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області за запит замовнику на пояснення під час проведення моніторингу закупівлі та можливість відповісти на питання задля більш детального аналізу проведених відкритих торгів.
Замовник, керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), у межах визначеного терміну надає відповідні пояснення.
Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації (далі по тексту - ТД) передбачено, що учасник повинен надати копію документа, що посвідчує допуск до проведення робіт по зварюванню нагрітим інструментом встик, а також терморезисторному зварюванню поліетиленових труб при будівництві та ремонті трубопроводів, та свідоцтво підвищення кваліфікації не менш ніж двох осіб за професію «Зварник пластмас» не нижче другого розряду.
На виконання цієї вимоги ТД учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРІОРИТЕТ-В» (ТОВ «ПРІОРИТЕТ-В»), який визначений електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідний та який розглядався уповноваженою особою після проведення аукціону, надав наступні документи.
В тендерній пропозиції наявна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання робіт, від 22.06.2021 № 22/49, відповідно до якої 2 особи Дубовік В.Л. та Щербін Ю.Б. працюють у учасника по професії «Зварювальниками пластмас» та мають кваліфікацію «Зварювальник пластмас», про що також зазначено у стовбці 3 та 4 вказаної довідки. Крім того зазначено інформацію про зварювальника субпідрядної організації – Кухаренко С.І., на якого також надано всі підтверджуючі документи стосовно кваліфікації.
Також надано свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Зварювальник пластмас» на Щербіна Ю.Б. № 11 та посвідчення № 430/3 на Дубовіка В.Л. щодо підтвердження його кваліфікації як зварювальника пластмас та одночасно як документ який посвідчує допуск до проведення робіт по зварюванню нагрітим інструментом встик, а також терморезисторному зварюванню поліетиленових труб при будівництві та ремонті трубопроводів.
Також, зауважуємо, що в ТД відсутня вимога щодо надання окремих чи різних документів, які підтверджують окремо кваліфікацію та окремо допуск до проведення робіт по зварюванню нагрітим інструментом встик, а також терморезисторному зварюванню поліетиленових труб при будівництві та ремонті трубопроводів. Взагалі такі документи повинні бути не менше ніж 2 працівників з певною професією «Зварник пластмас», підкреслюємо, що не вимагається надання по 2 документа від обох осіб! Конкретна форма документа підтвердження допуску також ТД не визначена. Натомість в ТД вимагаються документи в такому контексті «документів про освіту та/або підвищення кваліфікації».
Стосовно тлумачення вимог ТД звертаємо вашу увагу, що пунктом 1 Додатку 1 ТД передбачена наявність 2 осіб за професією «Зварник пластмас», на підприємстві у учасника це Дубовік В.Л. та Щербін Ю.Б. При цьому вимога щодо надання документу по допуску та кваліфікації не зазначена в ТД як надання двох осіб з документом про допуск та двох осіб з документом про кваліфікацію. Хоча і попре це учасник ТОВ «ПРІОРИТЕТ-В» надав документ про підтвердження кваліфікації і на Дубовіка В.Л. і на Щербіна Ю.Б.
Крім того пунктом 1 Додатку 1 ТД визначено обов’язкова наявність певних працівників. У цьому ж пункті наявна вимога, що на підтвердження вищезазначеної інформації щодо наявності працівників, необхідно у складі пропозиції надати копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації. І попри це учасник ТОВ «ПРІОРИТЕТ-В» надав копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації на абсолютно всіх працівників зазначених у довідці.
При цьому слід зазначити, що вивчаючи практику ДАСУ та АМКУ, у численних рішеннях та висновках про результатами моніторингу процедур закупівель, вимоги ТД в частині їх висування саме до конкретного переліку працівників, техніки чи аналогічних договорів (стосовно кількість) тлумачяться як обов’язкові до виконання в частині конкретного переліку працівників, техніки чи аналогічних договорів (стосовно кількості).
Отже, підстав для висування вимог про усунення невідповідностейм у тендерній пропозиції, передбачених ч. 9 ст. 26 Закону, чи відхилення тендерної пропозиції, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону, у замовника не було.
Дякуємо за запит!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-15 15:06:39
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Будівництво розвідних водопровідних мереж у с. Десантне Кілійського району Одеської області ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-02-004928-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (документів, пояснень).
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель Виконавчим комітетом Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі - Замовник) проводилась процедура закупівлі робіт по об’єкту «Будівництво розвідних водопровідних мереж у с. Десантне Кілійського району Одеської області. ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013» очікуваною вартістю 28 252 000,00 грн (ID: UA-2021-05-11-007535-a), яка була відмінена рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.05.2021 № 56 через скорочення видатків на здійснення закупівлі.
При цьому, 02.06.2021 Замовник оголосив повторну процедуру закупівлі робіт по об’єкту «Будівництво розвідних водопровідних мереж у с. Десантне Кілійського району Одеської області. ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013» очікуваною вартістю 28 351 689,00 гривень.
Враховуючи вищевикладене, просимо обґрунтувати (з наданням документального підтвердження) відміну торгів ID: UA-2021-05-11-007535-a через скорочення видатків та збільшення очікуваної вартості повторної процедури закупівлі (ID: UA-2021-06-02-004928-c) до 28 351 689,00 гривень.
Інформацію, пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 21:24:00
Відповідь на запит
Дякуємо Управлінню Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області за запит замовнику на пояснення під час проведення моніторингу закупівлі та можливість відповісти на питання задля більш детального аналізу проведених відкритих торгів.
Замовник, керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), у межах визначеного терміну надає відповідні пояснення.
У відповідь на Ваше питання стосовно закупівлі UA-2021-05-11-007535-a пояснюємо таке.
П. 14 ст. 1 Закону визначено, що моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Ч. 5 ст. 8 Закону зазначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
ОТЖЕ, інша процедура закупівлі UA-2021-05-11-007535-a, яка проводилась та відмінена Замовником на законних підставах не може бути предметом дослідження в рамках моніторингу цієї процедури закупівлі!
Отже законодавчо такі закупівлі ніяким чинам не пов’язані – так одна закупівлі відмінена, а інша (яка наразі досліджується) розпочата та завершена. Підстави для відміни іншої закупівлі, ніж та яка досліджується в рамках моніторингу, не можуть бути предметом дослідження в рамках моніторингу цієї процедури закупівлі. Так, замовник, діє виключно в межах чинного законодавства та дотримуючись Закону. Конституцією передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані також діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
При цьому Замовник все ж відповідає на Ваше запитання наступне!
Пунктом 2 частини 5 статті 32 Закону визначено, що Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Під час проведення процедури закупівлі «Будівництво розвідних водопровідних мереж у с. Десантне Кілійського району Одеської області. ДСТУ Б Д.1.1 -1:2013» (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-11-007535-a) відбулось скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт.
Відповідно до частини 7 статті 32 Закону у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення, що і здійснено замовником.
Відповідно до службової записки першого заступник міського голови Д.З.Кація, в якій йдеться про не підтвердження заявки на даний захід з ДФРР.
Як зазначалось вище розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а відповідно і очікувана вартість визначені відповідно до кошторисної документації та позитивного експертного звіту від "Державного науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція", які також завантажені до електронної системи закупівель.
Також зазначаємо, що очікувана вартість збільшена порівняно з попередньою закупівлею у зв’язку із перерахунком кошторисної вартості по об’єкту будівництва,а саме:
1. Внесено зміни в главі 2
Об’єкти основного призначення
2. Кошти на інші роботи та витрати
Додаткові витрати при виконані будівельних робіт у зимовий період
Додаткові витрати при виконані будівельних робіт у літній період
Кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва
Дякуємо за запит!
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-17 21:26:07
Пояснення з власної ініціативи
Службова записка
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталії ШЕВЧЕНКО Відповідно до Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA -2021-06-02-004928-с по предмету закупівлі «Будівництво розвідних водопровідних мереж у с. Десантне Кілійського району Одеської області. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» виконавчий комітет Вилківської міської ради інформує,що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення та з метою недопущення встановлених порушень в подальшому першим заступником міського голови - Д.З.Кація була проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою виконавчого комітету Вилківської міської ради – Черногор Т.М.,про те що уповноважена особа повинна детально перевіряти тендерні пропозиції учасників закупівель з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі ».В прийняті своїх рішень бути аргументованою та уважною.
2022-01-11 16:35:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2021 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ-В" |
28 150 002,00
UAH з ПДВ
|
28 150 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Телеуця Михайло Васильович |
28 351 689,00
UAH з ПДВ
|
28 209 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ-В" #42910651 |
Переможець |
28 150 002,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 08:14
|
Дод.угода _3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 08:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 08:09
|
Дод.угода 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 16:33
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 14:53
|
договор.pdf | укладений |
08 липня 2021 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |