Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100) )
Очікувана вартість
1 330 000,00 UAH
UA-2021-06-02-002806-b ● e007d87e64cf4ff2aa28e2da8c88f136
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новомиргородський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190403 |
Місцезнаходження: | 26001, Україна , Кіровоградська обл., м. Новомиргород, Новомиргородський р-н., вулиця Дудченка, буд. 9 |
Контактна особа: |
Світлана Валентинівна Пухлій +380525642911 ndbi@gutszn.kr-admin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2021 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2021 15:50 |
Очікувана вартість: | 1 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є: додатком 5 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком 9 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 39900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
302 тонни
вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 12:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 12:22 |
Тендерна документація - 09110000-3.doc |
04 червня 2021 12:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2021 12:22 |
Тендерна документація - 09110000-3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На титульній сторінці не той предмет закупівлі
Дата подання: 04 червня 2021 12:01
Дата відповіді: 04 червня 2021 12:16
Предмет закупівлі: за кодом CPV ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Відповідь: Дякуємо за звернення, зараз внесемо зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-02-002806-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 07 червня 2021 10:36
Дискримінація
Добро дня. Просимо видалити дискримінаційну вимогу стосовно надання: оригіналу протокола випробувань виданий державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 . Цією вимогою ви скорочуєте кільксть потенційних учасників. Наше підприємство має такий протокол випробувань виданий приватною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 . Але нажаль за вимогою що протокол повинен бути виданий саме державною лабораторією ми не зможемо прйиняти участь у даній закупці. Тому ця вимога дискридитує наше підприємство. Якщо данна вимога не буде задоволена, ми будемо звертатися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2021 13:33
Шановний учасник, дякуємо за звернення.
Тендерним комітетом Новомиргородського психоневрологічного інтернату були розглянуті вимоги по закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100) ) та повідомляє наступне:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно ст. 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Одним із важливих принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак, встановлюючи у технічній документації вимогу про надання учасниками оригіналу протоколу випробувань (з посиланням на акт відбору об’ємної проби палива на складі ) на пропоновану (або минулу) партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, з показниками зольності, загальної вологи, загальної сірки, нижчої теплоти згорання, вищої теплоти згорання, а також оригінал акту відбору об’єднаної проби палива на складі із вказаної партії (яка належить учаснику, та яка випробувалась), складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, в якій здійснювалось випробування (дослідження) якості товару з метою запобігання зловживанням з боку недобросовісних учасників в частині зловживань під час процедури відібрання об’єднаної проби вугілля, так як в разі здійснення інспекторського контролю співробітником лабораторії такий ризик мінімізується (у акті відібрання проб ставиться підпис відповідного співробітника лабораторії).
Крім цього, зазначаємо, що на підготовку та подачу документів для участі у закупівлі надано достатньо часу та кожен, хто має бажання прийняти участь у процедурі закупівлі має можливість укласти договір із відповідною лабораторією та отримати необхідні висновки досліджень, тобто вказана вимога жодним чином не дискримінує та не звужує коло учасників закупівлі.
Крім цього, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Тендерний комітет зобов’язаний буде розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає, оскільки вимога Замовника, про яку Ви зазначаєте не дискримінує жодного з можливих учасників закупівлі, а навпаки направлена на дотримання принципів закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім іншого, повідомляю, що оскарження аналогічних вимог неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України у інших закупівлях та не визнана дискримінаційною, або такою, що звужує коло учасників.
Тендерним комітетом Новомиргородського психоневрологічного інтернату були розглянуті вимоги по закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100) ) та повідомляє наступне:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно ст. 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Одним із важливих принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак, встановлюючи у технічній документації вимогу про надання учасниками оригіналу протоколу випробувань (з посиланням на акт відбору об’ємної проби палива на складі ) на пропоновану (або минулу) партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, з показниками зольності, загальної вологи, загальної сірки, нижчої теплоти згорання, вищої теплоти згорання, а також оригінал акту відбору об’єднаної проби палива на складі із вказаної партії (яка належить учаснику, та яка випробувалась), складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, в якій здійснювалось випробування (дослідження) якості товару з метою запобігання зловживанням з боку недобросовісних учасників в частині зловживань під час процедури відібрання об’єднаної проби вугілля, так як в разі здійснення інспекторського контролю співробітником лабораторії такий ризик мінімізується (у акті відібрання проб ставиться підпис відповідного співробітника лабораторії).
Крім цього, зазначаємо, що на підготовку та подачу документів для участі у закупівлі надано достатньо часу та кожен, хто має бажання прийняти участь у процедурі закупівлі має можливість укласти договір із відповідною лабораторією та отримати необхідні висновки досліджень, тобто вказана вимога жодним чином не дискримінує та не звужує коло учасників закупівлі.
Крім цього, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Тендерний комітет зобов’язаний буде розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає, оскільки вимога Замовника, про яку Ви зазначаєте не дискримінує жодного з можливих учасників закупівлі, а навпаки направлена на дотримання принципів закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім іншого, повідомляю, що оскарження аналогічних вимог неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України у інших закупівлях та не визнана дискримінаційною, або такою, що звужує коло учасників.
Номер вимоги: UA-2021-06-02-002806-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 07 червня 2021 10:46
відбір проб за участі посадової особи лабараторії
Наше підприємство міє договірні відносини з підприємством яке здійснює відбір проб відповідно ДСТУ 4096-2002 та їх доставку до лабараторії без участі посадової особи лабораторії. Встановивши вимогу відбір проб за участі посадової особи лабараторії дискримінуєте наше підприємство та звужуєте коло потенційних учасників. Будь ласка внесіть зміни. Виконуйте головні принципи ЗУ про публічні закупівлі. У разі не задоволення даної вимоги вимушені будемо звертатися до АКМУ за захистом своїх прав та інтересів
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2021 13:32
Шановний учасник, дякуємо за звернення.
Тендерним комітетом Новомиргородського психоневрологічного інтернату були розглянуті вимоги по закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100) ) та повідомляє наступне:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно ст. 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Одним із важливих принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак, встановлюючи у технічній документації вимогу про надання учасниками оригіналу протоколу випробувань (з посиланням на акт відбору об’ємної проби палива на складі ) на пропоновану (або минулу) партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, з показниками зольності, загальної вологи, загальної сірки, нижчої теплоти згорання, вищої теплоти згорання, а також оригінал акту відбору об’єднаної проби палива на складі із вказаної партії (яка належить учаснику, та яка випробувалась), складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, в якій здійснювалось випробування (дослідження) якості товару з метою запобігання зловживанням з боку недобросовісних учасників в частині зловживань під час процедури відібрання об’єднаної проби вугілля, так як в разі здійснення інспекторського контролю співробітником лабораторії такий ризик мінімізується (у акті відібрання проб ставиться підпис відповідного співробітника лабораторії).
Крім цього, зазначаємо, що на підготовку та подачу документів для участі у закупівлі надано достатньо часу та кожен, хто має бажання прийняти участь у процедурі закупівлі має можливість укласти договір із відповідною лабораторією та отримати необхідні висновки досліджень, тобто вказана вимога жодним чином не дискримінує та не звужує коло учасників закупівлі.
Крім цього, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Тендерний комітет зобов’язаний буде розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає, оскільки вимога Замовника, про яку Ви зазначаєте не дискримінує жодного з можливих учасників закупівлі, а навпаки направлена на дотримання принципів закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім іншого, повідомляю, що оскарження аналогічних вимог неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України у інших закупівлях та не визнана дискримінаційною, або такою, що звужує коло учасників.
Тендерним комітетом Новомиргородського психоневрологічного інтернату були розглянуті вимоги по закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100) ) та повідомляє наступне:
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно ст. 5 Закону Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Одним із важливих принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відтак, встановлюючи у технічній документації вимогу про надання учасниками оригіналу протоколу випробувань (з посиланням на акт відбору об’ємної проби палива на складі ) на пропоновану (або минулу) партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше 2020 року державною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, з показниками зольності, загальної вологи, загальної сірки, нижчої теплоти згорання, вищої теплоти згорання, а також оригінал акту відбору об’єднаної проби палива на складі із вказаної партії (яка належить учаснику, та яка випробувалась), складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, в якій здійснювалось випробування (дослідження) якості товару з метою запобігання зловживанням з боку недобросовісних учасників в частині зловживань під час процедури відібрання об’єднаної проби вугілля, так як в разі здійснення інспекторського контролю співробітником лабораторії такий ризик мінімізується (у акті відібрання проб ставиться підпис відповідного співробітника лабораторії).
Крім цього, зазначаємо, що на підготовку та подачу документів для участі у закупівлі надано достатньо часу та кожен, хто має бажання прийняти участь у процедурі закупівлі має можливість укласти договір із відповідною лабораторією та отримати необхідні висновки досліджень, тобто вказана вимога жодним чином не дискримінує та не звужує коло учасників закупівлі.
Крім цього, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Тендерний комітет зобов’язаний буде розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає, оскільки вимога Замовника, про яку Ви зазначаєте не дискримінує жодного з можливих учасників закупівлі, а навпаки направлена на дотримання принципів закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім іншого, повідомляю, що оскарження аналогічних вимог неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України у інших закупівлях та не визнана дискримінаційною, або такою, що звужує коло учасників.
Номер вимоги: UA-2021-06-02-002806-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 07 червня 2021 10:50
зміни до ТД
Шановний замовнику! Радимо Вам вивчити Закон про публічні закупівлі і вносити зміно до тендерної документації відповідно до законодавста, як того потребує Закон
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2021 13:31
Шановний учасник, дякуємо за звернення.
Зміни до Тендерної документації були внесені відповідно до п. 3 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Зміни до Тендерної документації були внесені відповідно до п. 3 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-02-002806-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 02 липня 2021 14:42
Дата подання: 02 липня 2021 14:42
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Рішення Замовника, оформлене у протоколі засідання тендерного комітету від 23.06.2021 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Крім того, Рішення Замовника, оформлене у протоколі засідання тендерного комітету від 29.06.2021 року, а саме щодо визнання переможцем закупівлі ПП «НОВОМИРГОРОДПАЛИВО» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2021 18:09
рішення від 06.07.2021 № 15130.pdf
Дата публікації: 07 липня 2021 18:09
інформація про перенесення розгляду скарги від 15.07.2021 №13326.pdf
Дата публікації: 16 липня 2021 12:04
інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 №16438.pdf
Дата публікації: 20 липня 2021 16:58
рішення від 19.07.2021 №16438.pdf
Дата публікації: 22 липня 2021 17:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Новомиргородський психоневрологічний інтернат повідомляє щодо виконання рішення 16438-р/пк-пз від 19.07.2021 року про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 23 червня 2021року № б/н про
про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Промтопресурс», а також про скасування протокольного рішення від 29 червня 2021 року № б/н про визнання переможцем закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо ПП «Новомиргородпалив.
Дата виконання рішення замовником: 03 серпня 2021 14:02
Номер скарги: UA-2021-06-02-002806-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 08 серпня 2021 18:30
Дата подання: 08 серпня 2021 18:30
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Рішення Замовника, оформлене у протоколі засідання тендерного комітету від 03.08.2021 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2021 19:15
рішення від 11.08.2021№18412.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2021 19:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2021 №18982.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2021 12:19
рішення від 18.08.2021№18982.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2021 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Новомиргородський психоневрологічний інтернат повідомляє щодо виконання рішення 18982-р/пк-пз від 18.08.2021 року про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 03 серпня 2021року № б/н про
про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Промтопресурс» в закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо.
Дата виконання рішення замовником: 01 вересня 2021 15:34
Номер скарги: UA-2021-06-02-002806-b.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 09 вересня 2021 22:04
Дата подання: 09 вересня 2021 22:04
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Рішення Замовника, оформлене у протоколі засідання тендерного комітету від 01.09.2021 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2021 16:35
рішення від 13.09.2021 № 20703.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2021 16:35
інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2021 № 21612.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2021 16:35
рішення від 22.09.2021 № 21612.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2021 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Новомиргородський психоневрологічний інтернат повідомляє щодо виконання рішення 21612-р/пк-пз від 22.09.2021 року про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 01 вересня 2021року № б/н про відхилення Тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМТОПРЕСУРС» в закупівлі ДК 021:2015 – 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-02-002806-b.
Дата виконання рішення замовником: 06 жовтня 2021 12:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2021 16:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
872 176,00
UAH з ПДВ
|
872 176,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМИРГОРОДПАЛИВО" |
936 200,00
UAH з ПДВ
|
936 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП сев-сервіс 2000 |
964 588,00
UAH з ПДВ
|
964 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 026 800,00
UAH з ПДВ
|
1 026 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС |
1 082 670,00
UAH з ПДВ
|
1 082 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМИРГОРОДПАЛИВО" #30078055 |
Рішення скасоване |
936 200,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 09:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
872 176,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 12:15
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМИРГОРОДПАЛИВО" #30078055 |
Рішення скасоване |
936 200,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2021 12:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
872 176,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 12:35
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМИРГОРОДПАЛИВО" #30078055 |
Рішення скасоване |
936 200,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 12:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
872 176,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 12:38
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМИРГОРОДПАЛИВО" #30078055 |
Рішення скасоване |
936 200,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 12:38
|
ПП сев-сервіс 2000 #31078365 |
Рішення скасоване |
964 588,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 12:38
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Рішення скасоване |
1 026 800,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 12:38
|
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС #33124465 |
Рішення скасоване |
1 082 670,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 12:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
872 176,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 21:17
|
дод угода 1 до договора 195.pdf | укладений |
15 листопада 2021 21:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 14:57
|
Договір 195.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 14:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
вугілля кам'яне ДГ (13-100) | 302 | тонни |
2 888,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | на підставі ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, та розділом ХІ п. 11.3, 11.4, 11.5 та п.11.6 Договору № 195 від 18 жовтня 2021 року. (далі - «Договір»), за листом Постачальника № 01 від 08 листопада 2021, а також за згодою Сторін |