Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт по благоустрою під'їзних шляхів до Сосницької лікарні по вул. Довженка в смт Сосниця Чернігівської області», за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, з урахуванням ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Очікувана вартість
561 260,00 UAH
UA-2021-06-01-011393-b dda8fa9163aa45aaa55a2e7c6ae48870
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Мовчаненко

+380950069448 matvienko1953@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сосницька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04412656
Вебсайт: http://sosnitsa-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 16100, Україна , Чернігівська обл., селище міського типу Сосниця, вул. Грушевського, будинок 15
Контактна особа: Алла Мовчаненко
+380950069448
matvienko1953@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2021 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 червня 2021 15:04
Очікувана вартість: 561 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 612,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт по благоустрою під'їзних шляхів до Сосницької лікарні по вул. Довженка в смт Сосниця Чернігівської області», за ЄЗС ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, з урахуванням ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16100, Україна, Чернігівська область, смт Сосниця, під'їзні шляхи до Сосницької лікарні по вул. Довженка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків є підписання Сторонами "Актів приймання виконаних робіт"(Форма № КБ-2в) та "Довідки про вартість виконаних робіт та витрат"(форма №КБ-3),які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику. Після здійснення приймання виконаних робіт Замовник проводить оплату за фактично виконані роботи. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 60 робочих днів після підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2021 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІССЯБУДСЕРВІС - ПОО" 522 000,00
UAH з ПДВ
394 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" 550 032,00
UAH з ПДВ
395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОВСЕПЯН ГЕВОРГ СПАРТАКОВИЧ 472 500,00
UAH з ПДВ
428 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мариненко О.В. 481 392,91
UAH з ПДВ
481 392,91
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мкртчян Лусік Зареєвна 529 429,48
UAH з ПДВ
529 429,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2021 14:53
Електронний підпис
11 червня 2021 14:51
Гарантійний лист.pdf
11 червня 2021 14:51
Проект договору.pdf
11 червня 2021 14:51
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2021 14:51
3 Аналогічний досвід.zip
11 червня 2021 14:51
2 Ліцензія.zip

Публічні документи

14 червня 2021 20:52
Електронний підпис
14 червня 2021 20:52
Електронний підпис
14 червня 2021 20:52
Щодо незалуч.субпідр..pdf
14 червня 2021 20:52
Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 червня 2021 20:52
Цінова пропозиція.pdf
14 червня 2021 20:52
Право підпису.pdf.p7s
14 червня 2021 20:52
Право підпису.pdf
14 червня 2021 20:52
Паспорт та код Овсепян.pdf
14 червня 2021 20:52
Ліцензія Овсепян.pdf.p7s
14 червня 2021 20:52
Ліцензія Овсепян.pdf
14 червня 2021 20:52
Згода персон.дані.pdf.p7s
14 червня 2021 20:52
Згода персон.дані.pdf
14 червня 2021 20:52
Згода з форм.помилками.pdf
14 червня 2021 20:52
Додаток до лоіцензії.pdf
14 червня 2021 20:52
Довкілля.pdf.p7s
14 червня 2021 20:52
Довкілля.pdf
14 червня 2021 20:52
Витяг єдиного податку.pdf
14 червня 2021 20:52
Виписка ЄДР.pdf.p7s
14 червня 2021 20:52
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

11 червня 2021 17:41
Електронний підпис
11 червня 2021 17:38
Аналогічний договір.PDF
11 червня 2021 17:38
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2021 17:38
Тех. завдання.pdf
11 червня 2021 17:38
Проєкт договору.pdf
11 червня 2021 17:38
Кошторис.pdf
11 червня 2021 17:38
Довідка про ліцензію.pdf
11 червня 2021 17:38
Графік робіт.pdf

Публічні документи

14 червня 2021 17:45
Електронний підпис
14 червня 2021 17:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІССЯБУДСЕРВІС - ПОО"

Приватне акціонерне товариство "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОВСЕПЯН ГЕВОРГ СПАРТАКОВИЧ

ФОП Мариненко О.В.

Фізична особа-підприємець Мкртчян Лусік Зареєвна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІССЯБУДСЕРВІС - ПОО"
#37036823
Переможець 394 999,00
UAH з ПДВ
16 червня 2021 10:11

Документи

16 червня 2021 10:11
Електронний підпис
16 червня 2021 10:10
протокол УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2021 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІССЯБУДСЕРВІС - ПОО"
#37036823
394 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2021 10:11
Електронний підпис
16 червня 2021 10:10
протокол УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2023 08:43
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 13:06
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 березня 2022 12:49
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:04
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx зміни до договору
31 грудня 2021 11:49
додаткова угода .pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 17:01
Додаток 3 до Договору 120 від 01.07.2021р.pdf укладений
01 липня 2021 16:59
Додаток 2 до Договору № 120.pdf укладений
01 липня 2021 16:59
Додаток 1 до договору 120 від 01.07.2021 р..pdf укладений
01 липня 2021 16:59
Договір 120 від 01.07.2021 р.pdf укладений
01 липня 2021 16:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 лютого 2023 15:51
394 999,00 UAH UA158201720344231008400028173
Сосницька селищна рада
UA753052990000026006030702739
ТОВ "Полiссябудсервiс-ПОО"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до істотних умов договору згідно п.4 ч. 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Внесення змін до Договору згідно змісту додаткової угоди № 1 від 29 грудня 2021 року .
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до істотних умов договору згідно п.4 ч. 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Внесення змін до Договору згідно змісту додаткової угоди № 2 від 31 березня 2022 року .
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 394 999,00
UAH