Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Асинхронний двигун
Очікувана вартість
260 275,02 UAH
UA-2021-06-01-004662-c 3973cda3816c4ece8f71f66462a23892
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вечерук Ірина Андріївна

0972806291 ira.ve4eruk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ
Код ЄДРПОУ: 24507442
Вебсайт: http://spacecenter.gov.ua/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 8
Контактна особа: Вечерук Ірина Андріївна
0972806291
ira.ve4eruk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Метою закупівлі є укомплектування електродвигунами антенної системи ТНА-57МБ. ТОВ «Альтера Інж» було єдиним учасником на відкритих торгах, які були оголошені Національним центром управління і випробувань космічних засобів, крім того вони являються офіційними представниками компанії виробника в Україні

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2021 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 12 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31110000-0: Електродвигуни


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Асинхронний двигун
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32444, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільский, Центр прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля (скорочена назва – ЦПОСІ та КНП) с. Залісці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 31110000-0 — Електродвигуни

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Платежі за даним Договором здійснюються Покупцем шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 13 цього Договору, на підставі видаткової накладної, наданої Постачальником протягом 30 календарних днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

01 червня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Альтера Інж"
#39183086
Переможець 246 050,04
UAH з ПДВ
01 червня 2021 16:43

Документи

01 червня 2021 16:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2021 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альтера Інж"
#39183086
246 050,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2021 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 10:51
ДУ №2 ,96.18.06.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 10:46
IMG_0001.jpg зміни до договору
17 листопада 2021 10:46
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 14:13
96.pdf укладений
18 червня 2021 14:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 17:07
123 025,02 UAH UA868201720343190002000011961
НЦУВКЗ
UA553209840000026007210426516
ТОВ "АЛЬТЕРА IНЖ"
Оплачений
28 грудня 2021 17:06
123 025,02 UAH UA868201720343190002000011961
НЦУВКЗ
UA553209840000026007210426516
ТОВ "АЛЬТЕРА IНЖ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків передачі товару до 30.11.2021
Номер договору про закупівлю: 96/18/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились змінити п.4.1 Договору і викласти його в наступній редакції : " передати товар не пізніше 24 грудня2021 року"
Номер договору про закупівлю: 96/18/06
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 246 050,04
UAH (в тому числі ПДВ 41 008,34 UAH)