Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Невзгляденко Юлія Юріївна 380973046127 yulya_n1998@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2021 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 1 199 990,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2021 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 14:31 |
ТД послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території Білоцерківської міської територіальної громади.docx | |
01 червня 2021 14:31 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000039 ● c98e13b517f1413ebcbc16a1534afbe5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 14:21 |
НАКАЗ
23.07.2021 № 318
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 23.07.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.07.2021 № 318
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2021-06-01-002968-c 01.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2021-07-23-000039 по закупівлі послуги із ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території Білоцерківської міської територіальної громади(код ДК 021:2015 - 90510000-5- Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям) Відповідно до частини 8, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі- Закон), Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку від 30 липня 2021 про результати моніторингу закупівлі «Послуги із ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території Білоцерківської міської територіальної громади(код ДК 021:2015 - 90510000-5- Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям)» Державною аудиторською службою України (ідентифікатор моніторингу - UA-M-2021-07-23-000039). Моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України встановлено, що відповідно до умов пунктів 1.1 та 1.2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження наявності машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для надання послуг, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації та належним чином завірені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених в довідці. Крім того, у разі використання Учасником в процесі виконання робіт машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії належним чином завірених Учасником документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо). У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену Учасником копію документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності. Так, у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 15.06.2021 №1/ПЮА про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, проте на підтвердження права власності на зазначену техніку, учасником надано довіреність №НВА 868944 на транспортний засіб КРАЗ моделі 5444, строк дії якої сплинув 12 листопада 2019 року; на бульдозер марки Т - 130 не надано довіреність; на Екскаватор Аккерман ЕС-200 не надано завірену копію свідотства про реєстрацію транспортного засобу. Таким чином, на думку аудиторів, учасником не підтверджено умови пунктів 1.1 та 1.2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку згідно з Додатком 5 до тендерної документації, умовами якого визначено, що аналогічним буде вважатись договір на санітарне очищення вулиць міста (вивезення сміття з вулиць міста, ліквідація стихійних сміттєзвалищ тощо). Оскільки у складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку від 15.06.2021 року № 4/ПЮА та копію зазначеного у довідці договору про надання послуг від 03 жовтня 2018 року № 104/18-АП, предметом закупівлі якого визначено надання послуг спецтехніки, що не підтверджує умови Додатку 5 до тендерної документації. Таким чином, на думку спеціалісті ДАСУ, встановлено, що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абзацу 2 пункту частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку спеціалісті Північно-східного офісу ДАСУ, замовник мав відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». З викладеного вище перевіряючий орган робить висновок про те, що Замовник порушив вимоги абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме - не відхилив пропозицію учасника закупівлі та уклав з ним договір від 05.07.2021 року № 567/2021. Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 30.07.2021 року за результатами моніторингу UA-2021-06-01-002968-с закупівлі UA-2021-06-01-002968-с про результати моніторингу з підстав зазначених у протоколі засідання тендерного комітету необґрунтованим, та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а отже протиправним з наступних підстав: ФОП Помазан Ю.А. для участі у тендері було надано довідку від 15.06.2021 №1/ПЮА про наявність обладнання та матеріально - технічної бази на підтвердження права власності на зазначену техніку, відповідно до якої, ФОП Помазан Юрій Анатолійович має обладнання та матеріально технічну базу (наявність власної спецтехніки) необхідну для надання послуг (копії технічних паспортів додаються), а саме на : • Бульдозер Т-130,2012 року р.в. • Екскаватор (Аккерман УС-200, 1996 року). • Краз сідловий тягач Е № 5444,1995 року. • Краз Спеціалізований вантажний самоскид № 256,1992 р.в. • Краз вантажний самоскид № 6510,1993 року. Звертаємо увагу, що власником Екскаватора (Аккерман УС-200, 1996 року) номер свідоцтва про реєстрацію автомобіля серії ЕЕ № 02668 є особисто Помазан Ю.А. Також до пропозиції Учасника приєднано копію довіреності на Пеннодз О.Б., відповідно до якої уповноважено Помазан Ю.А. здійснювати управління бульдозером марки Бульдозер Т-130,2012 року, номер двигуна № 13-08571, реєстраційний номерний знак 09227 АІ. Додатково повідомляємо, що учасник закупівлі Помазан Ю.А. має у приватній власності Екскаватор (Аккерман УС-200, 1996 року) та КРАЗ спеціалізований вантажний самоскид № 256,1992 р.в, зазначена обставина підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Також, ФОП Помазан Ю.А. було приєднано до тендерної пропозиції наступні правовстановлюючі документи на автомобілі і техніку : • Копія свідоцтва про реєстрацію екскаватора (Аккерман УС-200, 1996 року) серії ЕЕ № 026068 • Копію технічного паспорта на сідловий тягач Е № 5444,1995 року № АЕС 174765 • Копію технічного паспорта краз спеціалізований вантажний самоскид № СХТ № 707585. • Копію свідоцтва про реєстрацію Бульдозер Т-130, серії № 630755. • Копію технічного паспорта на вантажний самоскид, серії СЕС 010791. • Копію доручення від 13.12.2018 року на бульдозер Т -130, серії ННМ 274396. • Копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на вантажний самоскид, серії СЕС 010731. • Копію доручення від 25.09.2019 року на краз серії ННМ 684213. • Копія свідоцтва про реєстрації Бульдозера, серії 087394. Фактично, ФОП Помазан Ю.А. приєднано до тендерної пропозиції досить велику кількість правовстановлюючих документів, які доводять, що ФОП Помазан Ю.А. має достатню кількість спецтехніки для виконання робіт по утилізація/видалення сміття та має відповідний ресурс, техніку і найманих працівників для виконання вищезазначеного спектру робіт. Крім того відповідно до довідки від 15.06.2021 року, №2/ПЮА, ФОП Помазан Ю.А. має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг за предметом закупівлі послуги з ліквідації стихійних смітезвалищ на території Білоцерківської міської територіальної громади (код ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація – виділення сміття та поводження зі сміттям ), зокрема у ФОП Помазан Ю.А. є наймані працівники, які мають відповідну кваліфікацію та мають право працювати на техніці, зокрема: машиніст екскаватора Сіденко І.О, водій АТЗ (спецтехніки, бульдозера) Твардовський Максим Миколайович, машиніст екскаватора Рябий Р.В., водій АТЗ (спецтехніки, бульдозера КРАЗ) Помазан Юрій Анатолійович. Фактично, суб’єкт підприємницької діяльності-фізична особа Помазан Ю.А. має необхідну технічну базу автомобілів (Бульдозер Т-130,2012 року р.в, екскаватор (Аккерман УС-200, 1996 року), краз сідловий тягач Е № 5444,1995 року, Краз Спеціалізований вантажний самоскид № 256,1992 р.в., краз вантажний самоскид № 6510,1993 року) та в трудових відносинах з ФОП Помазан Ю.А. перебувають машиніст екскаватора Сіденко І.О, водій АТЗ (спецтехніки, бульдозера) Твардовський Максим Миколайович, машиніст екскаватора Рябий Р.В., водій АТЗ (спецтехніки, бульдозера КРАЗ) Помазан Юрій Анатолійович, які прийнятті на роботу на підставі наказів № 3К/ПЮА від 27.01.2021 року, № 13К/ПЮА від 30.10.2019 року, № 4К/ПЮА від 31.07.2020 року (копії додаються). Отже на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, ФОП Помазан Юрієм Анатолійовичем були надані всі документи, як того вимагає ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також у висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 30.07.2021 року за результатами моніторингу UA-2021-06-01-002968-с закупівлі UA-2021-06-01-002968-с, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку згідно з Додатком 5 до тендерної документації, умовами якого визначено, що аналогічним буде вважатись договір на санітарне очищення вулиць міста (вивезення сміття з вулиць міста, ліквідація стихійних сміттєзвалищ тощо). Проте, на думку аудиторів, у складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку від 15.06.2021 року № 4/ПЮА та копію зазначеного у довідці договору про надання послуг від 03 жовтня 2018 року № 104/18-АП, який не відповідає змісту тендерних умов. Звертаємо увагу, що на підставі договору про надання послуг від 03 жовтня 2018 року № 104/18-АП, ФОП Помазан Ю.А. було укладено договір з ТОВ «Будівельна компанія «Адамант» та відповідно до предмету договору замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов’язання надавати послуги спецтехніки на об’єктах замовника. 01.04.2019 року ТОВ «Будівельною компанією «Адамант» з ФОП Помазан Ю.А. було укладено додаткову угоду до договору про надання послуг від 03 жовтня 2018 року № 104/18-АП, де в пункті 2 зазначено, що послуги будуть надаватися на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Полігон ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області є сміттєзвалищем, де відбувається прибирання та захоронення відходів м. Києва на полігоні твердих побутових відходів. Щорічно на Полігоні ТПВ №5 захоронюється близько 650 тисяч тонн відходів міста Києва та полігон ТПВ №5 приймає близько 465 тисяч тонн відходів щорічно. ФОП Помазан Ю.А. в договорі про надання послуг від 03 жовтня 2018 року № 104/18-АП та додатковій угоді до договору про надання послуг від 03 жовтня 2018 року № 104/18-АП зазначено про надання послуг щодо надання техніки для прибирання і вивозу сміття. ТОВ «Будівельною компанією «Адамант» на адресу ФОП Помазан Ю.А. надано лист - відгук від 27.05.2021 року № №245 про якісно виконані роботи по наданню спецтехніки для прибирання сміття та згідно зазначеного листа відгука № 245 послуги спецтехніки на об’єкті полігон ТВП № 5 с.Підгірці Обухівського району Київської області по прибиранню та утилізації сміття ФОП Помазан Ю.А. надані якісно та без порушення строків. Тому, враховуючи вищезазначені доводи, не знайшли свого документального підтвердження виявлені порушення у висновку Північно- східного офісу Державної аудиторської служби України від 30.07.2021 року за результатами моніторингу UA-2021-06-01-002968-с щодо долучення ФОП Помазан Ю.А. договору про надання послуг від 03 жовтня 2018 року № 104/18-АП, який не відповідає змісту тендерних умов, оскільки предметом договору про надання послуг від 03 жовтня 2018 року № 104/18-АП та додаткової угоди до договору про надання послуг від 03 жовтня 2018 року № 104/18-АП - є надання спецтехніки для прибирання сміття. Враховуючи викладене, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 30.07.2021 року за результатами моніторингу UA-2021-06-01-002968-с по закупівлі UA-2021-06-01-002968 про прийняття тендерної пропозиції ФОП Помазан Ю.А. необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а отже протиправним
2021-08-06 16:58:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява подана до Київського окружного адміністративного суду 12.08.2021 року |
Дата публікації: | 12 серпня 2021 |
Документи:
12 серпня 2021 17:24
|
Електронний підпис |
12 серпня 2021 17:23
|
Подана позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП " ПОМАЗАН ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
1 094 236,42
UAH з ПДВ
|
1 094 236,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "КАТП-1028" |
1 199 990,88
UAH з ПДВ
|
1 199 990,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "
ПОМАЗАН ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2266607859 |
Переможець |
1 094 236,42
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 11:52
|
ДУ.1.567.21.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 10:44
|
567.pdf | укладений |
05 липня 2021 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів сторін Договору |
Номер договору про закупівлю: | 567/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |