Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті : " Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул.Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області"
Очікувана вартість
68 725,93 UAH
UA-2021-05-31-009793-b 053aeda4fbc848128afbe003e6638929
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Петрівна Поліщук

+380974817140 xmoblfiz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМІЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01982442
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Контактна особа: Наталя Петрівна Поліщук
+380974817140
xmoblfiz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2021 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 68 725,93 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 687,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться у зв'язку з тим, що попередній Виконавець з технічного нагляду відмовився від виконання даних робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті : " Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул.Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області" (71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник , вул. Шолом Алейхема, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2021 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2021 17:22
Вимоги до закупівлі.docx
31 травня 2021 17:22
проект договору.docx
31 травня 2021 17:22
оголошення технагл..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІН-ГІД ІНЖИНІРИНГ" 49 950,00
UAH з ПДВ
49 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІН-ГІД ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІН-ГІД ІНЖИНІРИНГ"
#39288243
Переможець 49 950,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 09:33

Документи

15 червня 2021 09:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІН-ГІД ІНЖИНІРИНГ"
#39288243
49 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2021 09:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:47
106.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:47
106.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:18
106.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 10:09
106.doc зміни до договору
27 серпня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 10:53
106.docx укладений
18 червня 2021 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що вартість робіт на даний календарний рік, відповідно до державного фінансування на 2021 рік становить 1000 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору до 31 грудня 2022 року, в зв'язку з недостатнім фінансуванням закладу та відповідно невиконанням робіт по цьому договору.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору № 106 від 18 червня 2021 р. до 31 грудня 2023 року, в зв’язку з недостатнім фінансуванням закладу.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору №106 від 18 червня 2021р. до 31 грудня 2024 року, в зв’язку з недостатнім фінансуванням закладу.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML