Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі I, II черги
Очікувана вартість
1 600 531,20 UAH
UA-2021-05-31-009398-b e4c5aa19d95144bfa8f0c13168c110d9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380679432399 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380679432399
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2020 році КП «УКБ» було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі». Переможцем виконання робіт по об’єкту було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" та укладено з ними договір підряду № 095/20/179 від 15.09.2020 року. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-07-003099-a Дата формування звіту: 17 вересня 2020 р. В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
- необхідно виконати монтаж гойдалок - 3 шт. на дитячому майданчику (“Рибка”, “Балансир”, та Подвійна”); - необхідно додатково встановити бетонні бортові камені (100х20х8), об'єм яких виявився недостатнім в проекті, та на улаштування площадки під КТП -243,4м; - виникла необхід- ність збільшити висоту огорожі (торцевих частин) багатофункціонального майданчика, для цього необхідно улаштування опорної конструкції для кріплення сітки - 1,012 тн; - в проекті було про- пущене опорядження монолітних з/бетонних сходів, тому необхідно виконати улаштування покриттів з керамічних плиток - 661,6 м2; - оскільки в проекті недостатньо врахована кількість огорожі ОГ-7, необхідно додатково встановити металеву огорожу без поручня в кількості 41,4 м; - оскільки площадка №8 (сезонний відкритий майданчик) була існуючою з недостатньою основою, на огородженні із бутового каменю тріщини , необхідно виконати підпірну стіну ПСМ-4 -13,6 м3, для запобігання руйнування існуючої огорожі;- після монтажу мобільних модулів (6 шт.), з'явила- ся необхідність улаштування сходинок з площадками з просічної сталі - 0,9568 тн; для встановлення єлектричного лічильника і ввідного вимикача необхідно виконати монтаж пластикового бокса DOT.3-1В в шафі РУ-0,4 кВ; - для роботи в автоматичному режимі КНС, необхідно встановити розподільчий пункт 1шт. з блоком керування 1 шт. (шафа з автоматикою); - для підключення мобільних модулів та відкритих майданчиків до електричної мережі треба додатково змонтувати провод СІП-4нг - 200м; - для приєднання до електричної мережі опор із світильниками необхідно додатково прокласти в трубах кабель до 35кВ - АВВГ 4х25 - 85м; - для здачі об'єкта в експлуатацію необхідно встановити - питний фонтанчик з педальним пуском -1шт., душові стійки - 2шт., мийку для ніг - 1шт.; - для під'єднання мобільних модулів треба додатково змонтувати трубопроводи із поліетіленових труб діаметром до 50мм - 45м; - для водовідведення зливових стоків необхідно додатково улаштування трубопроводів із поліетіленових труб діаметром 160мм - 45м; - у зв'язку недостатньою кількістю об'ємів у існуючому проекті необхідно додаткове улаштування покриття із ФЕМів - 158,43 м2; - згідно відкоригованого проекту (нові роботи) необхідно улаштування дрібних конструкцій [парапетiв] по підпірним стінам і існучим огородженням майданчиків в кількості - 107шт. (плити парапетів 500х1490). Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі» - коригування, було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації в ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ» було отримано позитивний експертний звіт № 0048-21Е від 20.04.2021 року.
Вартість ряду додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення робіт та введення в експлуатацію об’єкту є неможливим за кошторисним розрахунком становить суму очікуваної вартості закупівлі.
Відкоригований проект з реконструкції є невід’ємною частиною первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до: - покодження, псування, - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; - законодавство України передбачає реєстрацію повідомлення про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконання робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2021 16:57
Оскарження наміру укласти договір: 11 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі I, II черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Л. Шмідта
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

31 травня 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
Переможець 1 600 362,77
UAH з ПДВ
31 травня 2021 16:57

Документи

31 травня 2021 16:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2021 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
1 600 362,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2021 16:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 15:17
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 14:27
ДУ№1 до Договору №095-21-31 від 18.06.2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 08:48
Договір №095-21-31 від 18.06.2021р.pdf укладений
18 червня 2021 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції, подовження строку дії Договору у зв'язку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 095/21/31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 013 282,70
UAH (в тому числі ПДВ 168 880,45 UAH)