Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труба ПЕ 100 SDR 26 DN225,Втулка під фланець 225 ПЕ 100 SDR 17,Фланець під буртову втулку 200/225
Очікувана вартість
90 379,55 UAH
UA-2021-05-31-005715-b 625d4ebc0c1c4af4b902f550d0e8c852
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Іванченко

+380667878579 ikpvkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізюмське комунальне виробниче водопровідно-каналізаційне підприємство
Код ЄДРПОУ: 24673063
Вебсайт: http://izyumvoda.inf.ua
Місцезнаходження: 64303, Україна , Харківська обл., м.Ізюм,, вул. ЧУМАЦЬКА, 11
Контактна особа: Володимир Іванченко
+380667878579
ikpvkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2021 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2021 14:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2021 14:08
Очікувана вартість: 90 379,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 903,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Труба ПЕ 100 SDR 26 DN225 - 200 метри погонні,Втулка під фланець 225 ПЕ 100 SDR 17 - 4 шт,Фланець під буртову втулку 200/225 - 4 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 погонний метр
Труба ПЕ 100 SDR 26 DN225
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64303, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Чумацька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
4 штуки
Втулка під фланець 225 ПЕ 100 SDR 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64303, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Чумацька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44167111-9 — Фланцеві перехідники
4 штуки
Фланець під буртову втулку 200/225
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64303, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Чумацька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44167110-2 — Фланці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2021 14:16
Додаток 2 Проєкт договору.doc
31 травня 2021 14:15
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
31 травня 2021 14:15
Додаток 1 Форма ПРОПОЗИЦІЇ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фланці
Дата подання: 31 травня 2021 14:58
Дата відповіді: 31 травня 2021 15:20
Доброго дня. Вам фланці потрібні яким тиском (10атм чи 16 атм.)? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Фланці потрібні тиском 10 атм.
Щодо поставки товару
Дата подання: 31 травня 2021 16:16
Дата відповіді: 01 червня 2021 17:40
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, скільки партій поставок Ви плануєте?
Відповідь: Доброго дня! Поставка всього обсягу Товару планується однією партією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2021 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" 89 073,88
UAH з ПДВ
89 073,88
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ"
#33090871
Переможець 89 073,88
UAH з ПДВ
15 червня 2021 15:24

Документи

15 червня 2021 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ"
#33090871
89 073,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2021 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 15:04
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 11:22
Протокол №63 від 27.08.2021 р..pdf зміни до договору
27 серпня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 11:09
Додаткова угода №2 до Договору поставки №117 від 22.06.2021 р. ТОВ Торгівельний дім Євротрубпласт.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 11:07
Додаткова угода №1 до Договору поставки №117 від 22.06.2021 р. ТОВ Торгівельний дім Євротрубпласт.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 14:58
Договір поставки №117 від 22.06.2021 р. ТОВ Торгівельний дім Євротрубпласт.pdf укладений
22 червня 2021 14:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 серпня 2021 10:15
3 613,92 UAH UA028201720344300002000044109
ІКВ ВКП
UA363282090000026000000006331
ТОВ "Торгiвельний дiм"Євротрубпласт"
Оплачений
31 серпня 2021 10:15
85 459,96 UAH UA028201720344300002000044109
ІКВ ВКП
UA363282090000026000000006331
ТОВ "Торгiвельний дiм"Євротрубпласт"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору поставки №117 від 22.06.2021 року щодо оплати вартості Товару в сумі 89073 грн. 88 коп. за рахунок коштів місцевого бюджету згідно Рішення 14 сесії Ізюмської міської ради 8 скликання від 06.08.2021 року №0438 “Про внесення змін до рішення 4 сесії Ізюмської міської ради 8 скликання від 24 грудня 2020 року №0053 «Про бюджет Ізюмської міської територіальної громади на 2021 рік» та додатків до нього (зі змінами)” та викладення реквізитів сторін в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами укладено додаткову угоду щодо: доповнення пункту 1.1. договору назвою товару; пункт договору 2.3. доповнено сумою ПДВ та викладено в новій редакції; пункт 3.1. викладено в новій редакції з зазначенням строків поставки; договір доповнено пунктом 3.1.1. в якому зазначено місце поставки; договір доповнено пунктом 3.1.2. щодо оплати доставки товару Продавцем.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи що в річному плані закупівель: UA-P-2021-05-31-005692-b, в пункті 7 не внесено код згідно КЕКВ та в пункті 8 Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі зазначено Власний бюджет(кошти від господарської діяльності підприємства ), складено протокол про прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівель: UA-P-2021-05-31-005692-b в пункті 7 плану закупівель UA-P-2021-05-31-005692-b код згідно КЕВК викласти в наступній редакції: «код згідно КЕКВ 2610-Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)»; в пункті 8 плану закупівель UA-P-2021-05-31-005692-b Джерело фінансування закупівлі змінити з: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» 90379.55 UAH» змінити на: «Місцевий бюджет 89073 грн. 88 коп.»
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №63 від 27.08.2021 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 89 073,88
UAH (в тому числі ПДВ 14 845,64 UAH)