Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна 380442801128 igboiko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 1 153 736,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 537,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно з умовами тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 34600 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно з умовами тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг проводиться Замовником протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Актів приймання – передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2021 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2021 15:10 |
ТД Аеротенк № 17.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-03-000001 ● abc8ab02ea9c439fac71b0df066ef6ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2021 10:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 № 633
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021 № 633
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-05-31-001315-c 31.05.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-09 16:49:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт аеротенку № 17 інв. № Б 232 К цеху НБСА на території Бортницької станції аерації Департаменту експлуатації каналізаційного господарства ПрАТ «АК «Київводоканал» за адресою: вул. Колекторна, 1, м. Київ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-31-001315-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про здійснення заходів на виконня висновку за результатами моніторингу від 29.11.2021
2021-12-22 16:39:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА" |
1 135 856,40
UAH з ПДВ
|
1 135 856,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Науково-виробнича фірма з обмеженою відповідальністю “Екополімер” |
1 149 500,40
UAH з ПДВ
|
1 149 500,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА" #33194768 |
Переможець |
1 135 856,40
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 11:31
|
ЗВІТ.docx | укладений |
21 листопада 2022 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2021 16:16
|
Договір 1317.pdf | укладений |
15 липня 2021 16:15
|