Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги оренди та обслуговування мобільних туалетних кабінок (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-05-31-000845-c ● 896de124c1594758a0270a509cc487bd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04358477 |
Вебсайт: | https://bilogorodka.com/ |
Місцезнаходження: | 08140, Україна , Київська обл., Білогородка, вул.Володимирська, 33 |
Контактна особа: |
Шкаранда Любов Миколаївна +380674348119 bilogorod.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2021 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2021 12:42 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги оренди та обслуговування мобільних туалетних кабінок (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул.Володимирська. буд.33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг за Договором сплачується Замовником Виконавцю у відповідності статті 49 Бюджетного кодексу України протягом п'яти банківських днів з дати підписання Замовником актів виконаних робіт за надані послуги. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2021 16:56 |
Перелік змін.pdf | |
07 червня 2021 16:56 |
ТД біотуалети_нова редакція..pdf | |
31 травня 2021 12:57 |
Додаток _4 Проект договору.docx |
07 червня 2021 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2021 16:56 |
Перелік змін.pdf
|
|||
07 червня 2021 16:56 |
ТД біотуалети_нова редакція..pdf
|
|||
31 травня 2021 12:57 |
Додаток _4 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Послуги оренди та обслуговування мобільних туалетних кабінок (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання)
Дата подання: 01 червня 2021 12:12
Дата відповіді: 02 червня 2021 13:03
Добрий день. Починаючи з якої дати, та на якій термін необхідні послуги по оренді та обслуговуванню мобільних туалетних кабін? Дякую
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!
Пунктом 4.4. розділу 1 Тендерної документації, встановлено: Термін надання послуг - до 31.12.2021. Планова дата початку постачання предмету закупівлі у разі укладення договору про закупівлю за результатами цієї процедури, розпочинається з дати визначеної замовником у процесі укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 2.1. Додатку № 4 до Тендерної документації: МТК передаються в оренду на строк, що визначається окремим замовленням Замовника. Також відповідно до пункту 7.2. Додатку № 4 до Тендерної документації: Періодичність обслуговування встановлюється згідно окремого замовлення Замовника.
Замовлення, формується при підписанні договору з переможцем закупівлі. Наразі неможливо визначити точної дати підписання договору з переможцем закупівлі, тому неможливо визначити точної початкової дати надання послуг.
Пунктом 4.4. розділу 1 Тендерної документації, встановлено: Термін надання послуг - до 31.12.2021. Планова дата початку постачання предмету закупівлі у разі укладення договору про закупівлю за результатами цієї процедури, розпочинається з дати визначеної замовником у процесі укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 2.1. Додатку № 4 до Тендерної документації: МТК передаються в оренду на строк, що визначається окремим замовленням Замовника. Також відповідно до пункту 7.2. Додатку № 4 до Тендерної документації: Періодичність обслуговування встановлюється згідно окремого замовлення Замовника.
Замовлення, формується при підписанні договору з переможцем закупівлі. Наразі неможливо визначити точної дати підписання договору з переможцем закупівлі, тому неможливо визначити точної початкової дати надання послуг.
дискримінаційні умови
Дата подання: 04 червня 2021 18:47
Дата відповіді: 07 червня 2021 16:52
Добрий день!
У додатку 3 до тендерної документації визначено технічні вимоги до мобільних туалетних кабінок, зокрема визначено необхідні габарити та об’єм бака. Відповідні габарити відповідають лише 1 (одному) виду мобільних туалетних кабінок, що є дискримінаційною вимогою щодо надавачів послуг, які пропонують мобільні туалетні кабінки інших габаритів. Проте важливо зазначити, що габарити мобільних туалетних кабінок, що пропонується нами не погіршують технічні вимоги до мобільних туалетних кабінок встановлених Замовником, оскільки різниця в габаритах складає декілька сантиметрів. Використання мобільних туалетних кабінок інших габаритів не впливає на якість та безпосереднє призначення кабінки.
З метою проведення закупівлі у відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема з урахуванням принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них, просимо внести зміни до тендерної документації в частині габаритів мобільних туалетних кабінок. А саме визначити діапазон габаритів мобільних туалетних кабінок, які можуть пропонуватися учасниками закупівлі в наступній редакції: «Габарити (Д*Ш*В), м: не менше 1,12 Х не менше 1,20 Х не менше 2,26.».
Також, звертаємо увагу, що не обхідно внести зміни до розмірів об’єму бака в наступній редакції «не менше 250 л.». Оскільки саме такий об’єм баку є мінімальним для забезпечення кількості відвідувань (за умов використання рідини для біотуалетів) не менше 500.
У випадку не внесення відповідних змін до тендерної документації ми змушені будемо звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!
Згідно вашого запитання у тендерну документацію буде внесено зміни згідно чинного Законодавства.
Згідно вашого запитання у тендерну документацію буде внесено зміни згідно чинного Законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ» |
299 040,00
UAH з ПДВ
|
299 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО-ТОІ" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОІ-ТОІ СИСТЕМИ САНІТАРНІ» #31657990 |
Переможець |
299 040,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2022 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2022 11:58
|
ДУ _3 _ від 28.02.2022.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:14
|
Дод.угода від 10.01.2022 _2.pdf | зміни до договору |
10 січня 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 17:10
|
Додаткова угода _1 від 31.12.2021.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 17:09
|
Договір | укладений |
01 липня 2021 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору відповідно до частини 6 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 335 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості Договору згідно ст. 41 ЗУ "про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 335 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 335 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |