Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні ( гістологічні дослідження (патологоанатомічні розтини)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-05-31-000498-c 35964cf81dc343d8bb9b948d6ea21561
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрець Надія Василівна

+380312637570 cardiozokkdbuh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26464748
Місцезнаходження: 88014, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вулиця Тімірязєва 15 "А"
Контактна особа: Юрець Надія Василівна
+380312637570
cardiozokkdbuh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2021 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2021 11:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2021 11:15
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (гістологічні дослідження (патологоанатомічні розтини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, приміщення виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2021 11:11
оголошення медичні послуги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2021 11:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АНДРІЯ НОВАКА" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 126 622,00
UAH з ПДВ
126 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АНДРІЯ НОВАКА" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АНДРІЯ НОВАКА" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#01992156
Переможець 126 622,00
UAH з ПДВ
11 червня 2021 15:13

Документи

11 червня 2021 15:12
Електронний підпис
11 червня 2021 15:10
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2021 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АНДРІЯ НОВАКА" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#01992156
126 622,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2021 15:12
Електронний підпис
11 червня 2021 15:10
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 10:47
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:40
ДУ 3.PDF зміни до договору
10 січня 2022 15:39
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:35
ДУ 2.PDF зміни до договору
10 січня 2022 15:33
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:45
ДУ 1.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 09:34
Д. 56.PDF укладений
23 червня 2021 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 81 334,00
UAH