Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний (Сумська область))
Очікувана вартість
9 984,00 UAH
UA-2021-05-31-000148-b e5096bcec436451da2e5f2c396a41072
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усатенко Олена

380669480028 066948@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 41847154
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, Юрія Іллєнка, 81
Контактна особа: Усатенко Олена
380669480028
066948@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Державною установою «Центр пробації» було двічі відмінено процедури закупівлі по предмету згідно ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) через відсутність достатньої кількості учасників. Оскільки потреба у закупівлі залишається, застосована переговорна процедура закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2021 08:49
Оскарження наміру укласти договір: 11 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Івана Харитоненка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

31 травня 2021 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торнадо"
#30561234
Переможець 9 984,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 08:49

Документи

31 травня 2021 08:48
Електронний підпис
31 травня 2021 08:48
Протокол 25.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2021 08:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торнадо"
#30561234
9 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2021 08:48
Електронний підпис
31 травня 2021 08:48
Протокол 25.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 13:17
Торнадо 221014062021.pdf укладений
14 червня 2021 13:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 984,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 664,00 UAH)