Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свіжа капуста, свіжий огірок, свіжий помідор для ДНЗ
Очікувана вартість
41 700,00 UAH
UA-2021-05-31-000036-c a3ac39fe487242daaa23d36ef35f2611
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копейченко Андрій Віталійович

+380966997854 otgkrolosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41761455
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8
Контактна особа: Копейченко Андрій Віталійович
+380966997854
otgkrolosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кг
Свіжа капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти відділу освіти Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
800 кг
Свіжий огірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти відділу освіти Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
250 кг
Свіжий помідор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти відділу освіти Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Видаткова накладна Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

31 травня 2021 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазна Наталія Володимирівна
#2876613699
Переможець 41 700,00
UAH
31 травня 2021 08:56

Документи

31 травня 2021 08:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 15:26
ДУ 1 Дог 153.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 07:56
Договір на закупівлю укладений
01 червня 2021 07:54
Договір на закупівлю укладений
01 червня 2021 07:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі". зменшили обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML