Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний апаратно-програмний продукт
Очікувана вартість
25 451 700,00 UAH
UA-2021-05-28-011549-b 35155ac37e5a4625a25d1de21cd3bdd0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ державних закупівель

+380442717329 1cektor@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба безпеки України
Код ЄДРПОУ: 00034074
Місцезнаходження: 01034, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 33
Контактна особа: Відділ державних закупівель
+380442717329
1cektor@i.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до авторизаційного листа, вивчення ринку України та пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 08 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання, код ДК 021:2015-30230000-0
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Спеціальний апаратно-програмний продукт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Паторжинського 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2021  —  10 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару авансовий платіж складає 30 % від загальної вартості товару, 70 % після підписання акту прийому-передачі обладнання та програмного забезпечення. Відповідною Постановою КМУ № 641 від 22.07.2020 року на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, оплата не повинна перевищувати 30% загальної вартості предмету закупівлі на строк не більше трьох місяців. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України. Аванс 15 Робочі 100

Тендерна документація

28 травня 2021 20:17
Електронний підпис
28 травня 2021 20:15
Авторизаційний лист.pdf
28 травня 2021 20:15
Запрошення на переговори.docx
28 травня 2021 20:15
Протокол вибору.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙД СОЛЮШНС"
#42570781
Переможець 25 040 761,57
UAH з ПДВ
28 травня 2021 21:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2021 21:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙД СОЛЮШНС"
#42570781
25 040 761,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 09:41
Підписаний договір.pdf укладений
11 червня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 18:09
Додаткова угода № 1.pdf укладений
15 вересня 2021 18:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 червня 2021 14:18
7 512 228,47 UAH UA118201720343190001000018583
***18583
UA303808050000000026006650496
ТОВ "Інсайд Солюшнс"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ст. 651-654 ЦКУ, ст. 188 ГКУ Сторони погодилися розірвати договір за згодою сторін. Відповідно пункту 5.1.1 Договору Покупцем здійснено авансовий платіж у розмірі 30% (тридцять відсотків) від ціни Договору, зазначеної у п.4.1 Договору, що становить 7 512 228,47 грн. (сім мільйонів п'ятсот дванадцять тисяч двісті двадцять вісім гривень 47 копійок), без ПДВ.