Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт вул. М.Заньковецької (відновлення елементів благоустрою ) в м. Чернівці»
Очікувана вартість
255 789,00 UAH
UA-2021-05-28-007459-b ca36efabfb3c46a59df7aceef1d97466
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ботук

+380372524528 djkg.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Сергій Ботук
+380372524528
djkg.cv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2021 13:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2021 13:50
Очікувана вартість: 255 789,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 278,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення пропозиції не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі та становить: 1 278,00 (одна тисяча двісті сімдесят вісім гривень 00 коп) гривень. Строк дії забезпечення: не менше 90 днів з дня розкриття пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1278 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості Договору. Вид забезпечення виконання договору: депозит, який перераховується на реєстраційний рахунок Замовника р/р UA578201720355279003000042864 в ГУДКСУ в Чернівецькій області МФО 820172., одержувач: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 25082708. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі ___________, з/без ПДВ)»

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт вул. М. Заньковецької (відновлення елементів благоустрою ) в м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення пропозиції не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі та становить: 1 278,00 (одна тисяча двісті сімдесят вісім гривень 00 коп) гривень. Строк дії забезпечення: не менше 90 днів з дня розкриття пропозицій.

Сума забезпечення: 1278 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: надається одночасно з поданням пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості Договору. Вид забезпечення виконання договору: депозит, який перераховується на реєстраційний рахунок Замовника р/р UA578201720355279003000042864 в ГУДКСУ в Чернівецькій області МФО 820172., одержувач: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 25082708. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі ___________, з/без ПДВ)»
Форма підтвердження: документ
28 травня 2021 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 14:11
Оголошення проектні роботи Заньковецької 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2021 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ШЕВЧУК АНТОН ЮРІЙОВИЧ" 254 378,00
UAH з ПДВ
254 378,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 червня 2021 16:12
Електронний підпис
09 червня 2021 16:11
30. Витяг ЄП.pdf
09 червня 2021 16:11
29.1. Копія ІПН.pdf
09 червня 2021 16:11
29. Паспорт і код.pdf
09 червня 2021 16:11
28.3.Відгук.pdf
09 червня 2021 16:11
28.1.Відгук Гемодіаліз.pdf
09 червня 2021 16:11
21. Копії ЦПУ.pdf
09 червня 2021 16:11
13. проект договору.pdf
09 червня 2021 16:11
7. Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕВЧУК АНТОН ЮРІЙОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕВЧУК АНТОН ЮРІЙОВИЧ"
#3141918878
Переможець 254 378,00
UAH з ПДВ
11 червня 2021 11:11

Документи

11 червня 2021 11:11
Електронний підпис
11 червня 2021 11:11
Протокол № 61.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2021 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШЕВЧУК АНТОН ЮРІЙОВИЧ"
#3141918878
254 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2021 11:11
Електронний підпис
11 червня 2021 11:11
Протокол № 61.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 09:04
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2022 17:18
ДД№3 від 20.07.2022р.pdf зміни до договору
20 липня 2022 17:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:17
ДД 2 - ПКД - Заньковецької.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 10:46
ДД до договору № 130.pdf зміни до договору
01 липня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 16:21
Гарантія Шевчук.pdf укладений
17 червня 2021 16:15
Договір № 130.pdf укладений
17 червня 2021 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з ліквідацією департаменту житлово-комунального господарства міської ради, повноваження передано до департаменту інфраструктури та благоустрою міської ради (ст. 512 Цивільного кодексу України)
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 20.01.2022р.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни щодо продовження виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 254 378,00
UAH